Tuesday, June 8, 2010

makanan atau perempuan? pilih salah satu

makanan atau perempuan? pilih salah satu

sudah sekian lama aku tak menceritakan rahsia lelaki dalam blog tubelawak ni.. hari ni aku nak post lagi entry yang boleh memalukan kaum lelaki, dengan harapan perempuan di luar sana lebih faham dan mengenali lelaki.. kah kah kah.. orang lelaki ni, kebanyakannya pervert.. percayalah kata-kata aku wahai perempuan.. aku sedih bila melihat rakan-rakan aku sendiri 'melanjurkan' dirinya dengan pasangan masing-masing walaupun belum berkahwin.. memang tak boleh nak salahkan mana-mana pihak.. dua-dua pon sama setan bertanduk..


aku sebagai lelaki dengan ini, jujur dan ikhlas mengatakan bahawa kami kaum lelaki memang susah untuk menolak pelawaan wanita.. sebab itulah antara tujuh golongan lelaki yang dijanjikan syurga ialah lelaki yang mampu menolak pelawaan wanita jelita.. hal ini jelas menyatakan bahawa memang bergeloralah jiwa seorang lelaki tu sekiranya digoda oleh wanita jelita.. pendek kata, "siapa taknak kalau orang nak bagi"..

yang perempuan pulak, kalau ada lelaki goda, janganla mudah sangat percaya.. lepas tu, jangan sesekali goda lelaki.. sebab kalau perempuan goda lelaki, macam aku cakap tadi orang lelaki pasti susah nak menolak pelawaan wanita.. ini adalah penulisan dari orang lelaki sendiri.. jadi, tolonglah percaya wahai perempuan.. kalau kau goda lelaki, sama ja macam kau masuk kandang harimau putih zoo singapura.. kah kah kah


jadi aku nak korang tengok video ni untuk membuktikan kata-kata aku betul.. lelaki kebanyakannya pervert.. tapi bukanlah semua.. lelaki juga mudah tewas dengan tawaran wanita jelita.. walaupun ini bukan video dari orang muslim, ambil yang baik, buang yang buruk.. sekadar nak membuktikan lelaki sanggup melepaskan makanan dan memilih wanita menari untuknya.. ahaha.. buduh nak mampus.. lelaki muslim tak boleh melakukan seperti di dalam video ini.. berdosa wei!!

video : makanan atau perempuan?
Related Posts with Thumbnails
Share This

22 comments:

  1. aku suka makan perempuan. hang?

    ReplyDelete
  2. perempuan la..haha..coz dapat prempuan dapat makann...dorgkan reti masak wakakka..aku bukan cam admin...gile hahaa..

    ReplyDelete
  3. hahaha.. aku suka dua-dua.. camna ni? aku pilih perempuan pastu aku paksa perempuan tu masak ayam masak lemak cili api..

    ReplyDelete
  4. perempuan/makan..aku pilih pompuan..xmakan pun xpe..hahah..

    ReplyDelete
  5. tentu r aku pilih pompuan..wahahaha..kalau pilih pompuan dapat 3 bende..pompuan masak kita dapat makan, pastu kita kenyang, pas kenyang kita m'puaskan' diri ngan pompuan tu..hehehehe=)

    ReplyDelete
  6. perlu kah aku comment? hahahaha... aku pilih makanan. kalau pilih perempuan, biarlah mak aku. ngee^^

    ReplyDelete
  7. kawin dulu baru tau pompuan tu sedap tidak. hehe.

    ReplyDelete
  8. Salam,

    adapun tujuan saya adalah untuk membina rangkaian blogger..
    Sekian lama saya mempelajari bagaimana membina blog.. kini sudah sampai masa saya membina rangkaian bersama-sama blogger hebat yang lain, serta mempelajari lebih banyak untuk menjadi blogger hebat seperti anda..
    Di harap kita akan dapat saling mengunjungi antara satu sama lain bagi mengeratkan lagi persaudaraan serta mendapat menafaat daripadanya.. insya Allah

    Sesungguhnya hujung jari yang menekan papan kekunci adalah lebih tajam dari mata pedang..

    wassalam...

    ReplyDelete
  9. "orang laki ni,kebanyakannya pervert."


    patut letak statement best ni kat fesbuk nanti.cuma maybe perlu tambah "orang laki zaman sekarang."

    ReplyDelete
  10. hahhahaha
    kalau perempuan goda lelaki tu tetapi lelaki tu tak layan
    adakah itu lelaki?
    hohoho

    ReplyDelete
  11. pervert? aiyak.. susah nak explain tu.. cuba tanya pakcik google.. insyaallah dapat jawapan yang lebih tepat.. ahaha.. muah!!

    ReplyDelete
  12. nak pilih perempuan jugak..hahaaaa :p

    ReplyDelete
  13. girl food girl food girl food ....hmmmm wat a life without both of this ~

    ReplyDelete
  14. dah fitrah mnusia..slg mmerlukan..tp pd jalan n saluran yg btol..

    ReplyDelete
  15. Hurm lelaki & perempuan mmg tak bole di elakkan tmbah lak bab pasa nafsu .. hehehe... mmg kita saling memerlukan, tapi kena ingtkan Krn nafsu sesorg itu akan jatuh, contoh Empayar Samson di hancurkan oleh wanita bernama Deliala, dan ade kisah baik Nafsu Siti Zulaikha di kalahkan oleh Iman Nabi Yusuf... tapi kalo aku kah..kah..kah,... mau goyang dowh!...iman nie.. tmbah lak kalo dah depan mata ... hahahha... tapi sama2 la kita fikirkan yg mana baik buruknya Okey! :P

    ReplyDelete
  16. mestila pompuan..mana tahan weyh..hahaha..org gemuk pun pilih ppuan..org kurus cm aku y kurng makan ni..konfem ppuan..nyummy2..hahaha..gurau ja..jgn mrh ye kaum hawa..tp ap aku tulis tu betul la......

    ReplyDelete
  17. perempuan bole hidup tnpa llki but llki x bole hidup tanpa perempuan..kesian2..haha

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates