Sunday, April 17, 2011

siapa cakap legging / jegging seksi tu buruk?

siapa cakap legging / jegging seksi tu buruk?

ramai orang mengutuk tindakan sesetengah orang perempuan melayu yang suka memakai legging di tempat awam.. aku tak pernah kutuk pun sesiapa yang pakai legging atau jegging ni.. bukan kerana aku berbeza pendapat, tapi sebenarnya cara 'penyampaian isi hati' tu yang berlainan.. aku sependapat dalam isu legging ni cuma cara aku nak sampaikan isi sebenar itu agak berlainan.. aku harap kejujuran aku dalam entry ini tidak mendatangkan salah faham, dan keburukan terhadap kita semua..

mari beli pakaian sendat.. mari!! mari!!

kepada yang tak tahu apa itu legging, legging ni ialah seluar ketat dan nipis yang melekat setepek pada bontot, paha, betis dan kaki perempuan.. contohnya seperti gambar di atas.. legging ni memang best.. aku rasa kebanyakan perempuan suka pakai legging sebab 'rasa berangin' sama seperti orang lelaki yang pakai kain pelikat (syahdu woo).. haha.. tapi ramai orang cakap, pakai legging nampak buruk.. betul kah?

bukan setakat buruk ja, ada juga yang cakap nampak macam badut la, macam robin hood la dan macam-macam lagi.. apa-apa pun, aku tak cakap pun pakai legging tu buruk.. aku suka sangat-sangat engok perempuan pakai legging.. tambah-tambah yang pakai legging berkilat-kilat tu.. perghhh!! nampak solid ja bontot and shape dia.. paling best pernah aku tengok perempuan ni pakai legging yang macam latex tu.. memang jelas kelihatan camel toe dan lipatan bawah bontot.. 

yang ni legging lapaq penendang

ada jugak yang tak pakai panties, lepas tu pakai legging.. yang ni TER-paling aku suka.. kadang-kadang rasa macam nak koyak ja legging dia dan terus geget manja kat camel toe dia.. kah kah kah.. aku rasa, mesti ramai lelaki sependapat dengan aku bahawa perempuan pakai legging tu adalah lebih 'shetim' dari tengok perempuan telanjang.. kalau dah telanjang, busan tengok.. dah tak 'thrill' sebab kaler coklat ja semua lepas tu ada tompok hitam sikit.. kah kah kah.. pakai legging ni sekurang-kurangnya ada variasi untuk 'shetim'..


sebagai seorang pervert yang kreatif, bukan itu sahaja imaginasi aku.. ada haritu, aku naik lif dengan sorang perempuan ni.. dia pakai legging ketat warna hitam.. sapa tak geram tengok kain melekat-lekat lepas tu nipis dan senang koyak pulak tu.. masa tu aku nak naik rumah aku (tangan aku dok pegang kunci rumah).. ikutkan hati aku, rasa macam nak siat-siat ja legging dia tu pakai kunci bagi koyak-koyak jadi macam legging ni (link).. baru 'shetim' habis.. kah kah kah.. nasib baik aku bukan macam tu..

jadi lepas ni kalau anda pakai legging dan ada yang tegur "buruk lah kau pakai legging" atau "berdosa pakai legging.. hukum dia haram sebab menampakkan tubuh" atau "kau ingat kau cantik ka pakai legging?", mereka menegur anda menggunakan kiasan kerana mereka tidak sanggup mengatakan bahawa perkara itu mampu menaikkan syahwat mereka.. takkan la diorang nak cakap "wei aku shetim tengok hang, rasa nak jilat camel toe".. kah kah kah


p/s : ada orang cakap "aurat wanita ialah menutup seluruh badan kecuali muka dan tapak tangan.. why not leggings?".. haha.. agama kau tu, kau belajar dengan buku teks sekolah ja ka?? bodoh nak mampus! kah kah kah..

kalau anda jumpak lelaki dayus mana-mana yang jalan dengan isteri atau awek dia yang pakai legging, sila senyum kepadanya, angkat tangan dan katakan "robin hood malaysia!!"

Share This

181 comments:

  1. ko memang pervert yang kreatif lagi inovatif. aku suka. hhahhaaa..

    ReplyDelete
  2. hahahahaha finally first..ok bru nak baca entry!! cop!!

    ReplyDelete
  3. err... camni lagi sesuai kot teguran.. tapi ada jugak yang seronok tahap gaban bila lelaki tengok camtu... grrr

    ReplyDelete
  4. http://www.theizat.com/2011/03/6-sebab-wanita-islam-dilarang-dan.html

    yes 6 sebab islam larang pakai legging

    ReplyDelete
  5. ha ha ha ha ha

    seram giler baca luahan hati laki nih...

    sampai camtuh sekali imaginasi korang...
    sungguh luar kotak kasut....

    ReplyDelete
  6. aurat puki apa sampai nampak bentuk tubuh?? ko belajar agama sekolah mana nie???
    jgn jadi kafir la kalo ko stim mcm mana pn

    ReplyDelete
  7. kah3...geli kot tgk minah pakai camni..tmbh lg mak org..huhu

    ReplyDelete
  8. eee...x elok betol pakai legging...
    x kire la kaki cntik ke, kaki kurang lemak ke...still mcam tah hape2...
    pelik tol ngn orang yg ske pkai legging tuh...isk3~

    sadis tol tgk manusia zman skrg...~~

    ReplyDelete
  9. baru last week tau seluar ketat tu nama dia legging sbb kawan aku nak mintak beli daripada korea..dia cakap legging korea lawa-lawa..
    ok je kot..biar rasa berangin sikit..uh uh!!..hahaha

    ReplyDelete
  10. aku ade jugak sound dalam entry aku yang ni Mendidih Bersama : Gadis Legging & Sejadah Di Kepala

    lain orang lain cara menghamun gadis legging..hahahaha

    ReplyDelete
  11. camel toe tu apa crayon. hahahahah

    ReplyDelete
  12. thumbs up!

    memang sejibik mcm luahan isi hati aku yg terkandas dalam hati ni.

    tp kdg2 mls nk larang sbb syiok kn ari2 d ilhamkan imaginasi yg pelbagai..wopss!! hahaha

    ReplyDelete
  13. pergghhh xboleh blah!!! rseny sme je mcm dy xpyah pkai pape.. mmng aku pnndang klau nmpak minah tu.. GILE BENO!! hahaha sumpah xsuke mnatang alah tu.. buruk seyh!!

    jemput singgah ANASAURUS :)

    ReplyDelete
  14. gmbaq pompuan tu memang bengong la..adoi

    ReplyDelete
  15. pakai legging tapi bertudung? ntah apa2 punya cara pemakaian le...lelaki pervert suka la kalu tengok yg pakai legging ni...isk2

    ReplyDelete
  16. hahaha..tergelak aku bace entry ni..bez wooooo!!!

    ReplyDelete
  17. adakah gurl2 akn "shetim" juga klw boy2 pakai legging? hahhahahah euwww!

    kIasan yg sgt bagus A+!

    ReplyDelete
  18. hurm...hurm...hurm...
    *nak say sumthing tp tak terluah...argh~

    ReplyDelete
  19. die rasa die cantik...
    yela.. ALLAH kurniakan diorg tubuh cntik molek..
    msti la diorg nk tunjuk kn... :P
    lg plak 2 trend bru.. lg la diorg nk buat...
    mudah2an diorg diberi petunjuk...
    jgn nti "da terkena bru tengadah"...
    lg 1.. tgk sarung nangka 2... mcm 2 la korg..
    buruk bebeno upenye.. huhuhu (^_^)
    nau'zubillah!!! sy x buat n xkn sesekali buat..
    so sy berani ckp... :)

    ReplyDelete
  20. kureng baek dimata aku...

    ReplyDelete
  21. haha seronok tengok orang zaman skarang menggayakan legging/jegging shj.. macam-macam bentuk ada.. sbnrnya, pemakaian legging/jegging itu adalah untuk keselesaan di rumah, bukan di luar rumah... mungkin mereka tidak memakai apa-apa bila di rumah, sbb tu bila keluar rumah pakai legging jew...ops! shetim ke kalau komen macam ni?

    ReplyDelete
  22. legging ni sesuai buat jogging je. senam robik ke... LOL

    ReplyDelete
  23. hahaha. ramai gila yg akan tersentap baca entri ni. so trus tekan butang like facebook. biar rakan2 seperjuangan wanie baca. hahaha. style la.

    ReplyDelete
  24. tut0p aurat bkn nye bungkus aurat =)

    ReplyDelete
  25. uwaaaaa...hahaha..adei..seb bek tak penah nk ase pakai legging ni...

    ReplyDelete
  26. x tau nak komen pa...

    keja dok gelak ja baca entry hg dari tadi...kuat merapu betoi la hang nih...hahaha

    ReplyDelete
  27. hahah.. imaginasi mesti mahu tinggi.. klu berlaku apa2 kat yg pki legging.. xde pe yg nk diherankan..

    ReplyDelete
  28. ya Allah knp terok sgt picca tu?haih~

    ReplyDelete
  29. kalo kurus2 tue,sdp la jgak menengok...yg lemak tepu tue....pning kpale dibuat ye

    ReplyDelete
  30. entry terbaik abad ni. heheheee...arap2 pompuan suka pakai legging sedar, apa yg lelaki "pandang" :)

    ReplyDelete
  31. alamak,kantoi lah apa yang lelaki tengok bila perempuan pakai legging ni,huhu.
    kalau dah taw,stop pakai ok. :p

    ReplyDelete
  32. setempek.!!!.duhs.huuuu :(
    tp kenapa legging..??
    cer buat gades bershortpant plak..
    ta pun gades berhot-pant..??
    heeeee

    ReplyDelete
  33. hahahahhahahaa..terbaikkkkkkkk

    ReplyDelete
  34. perghhh... seyes aku sekepala gn ang,... aku suke tgk.. haha

    ReplyDelete
  35. hahaha.sakit perut bace.pandai susun ayat nampak ayat kasar jadik kelakar:)

    ReplyDelete
  36. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  37. YAHAHHAHA~ lepas nie kalo saye jumpe prempuan pakai legging.. kalau xleh na kawal nafsu, jgn marah kalau kena gangguan seksual ... sape sruh tayang wakakaka

    ReplyDelete
  38. legging is supposed to be worn dengan baju yang bawah paras bontot
    Yg pakai mcm dlm gamba tu bongok la sape suroh.hahahaha

    ReplyDelete
  39. hahahhaha.....ape kejadahnye gambar tu.esh terok tol huhu

    ReplyDelete
  40. legging pakai tudung paling ultimatum!

    ReplyDelete
  41. "aurat wanita ialah menutup seluruh badan kecuali muka dan tapak tangan.. why not leggings?"

    soalan paling bodoh la..hish.memalukan la..

    ReplyDelete
  42. mmg membangkitkan nafsu... tanda dah akhir zaman... nantikanlah malapetaka lebih dahsyat... ambil ikhtibar dari Aust, NZ dan Jepun... Syaitan akan ketawa berdekah-dekah... hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha............................................................

    ReplyDelete
  43. i love legging =)

    stim aku tgok camel toe diorang!wahahhahah

    www.dunialandax.com

    ReplyDelete
  44. tuh la laki.tgk skit nk stim.apelah korg nie..haihhh..jumpe psikatrist wehh sbb ade unsur2 telebih nafsu syahwat nie.HAHA

    ReplyDelete
  45. kalau kaki mcm batang pokok kelapa tak payahlah pakai legging tu hehehe

    ReplyDelete
  46. wakaka.entry macam gampang. hang masuk air ka wey?

    buruk benar aku tengok gamabr diatas tu. dah tau nak main air,pakai la legging hitam.dasar bodoh.

    ReplyDelete
  47. ABIS PASNI TAK LAKU LEGGING KAT KEDAI..LOL

    ReplyDelete
  48. best...direct.terbaek la weh...

    ReplyDelete
  49. haha..lawak siot!!
    lg satu yang bhgian yang persoalan..."aurat wanita ialah menutup seluruh badan kecuali muka dan tapak tangan.. why not leggings?"..tu lah..kelas agama dulu ponteng...bukan menutup...suare tu boleh ditutup ke?think about that..use *memelihara aurat...baru la betol....haha...kalau pakai lengging tu bukan memelihara...haha....nak je ku sekeh2 bontot

    ReplyDelete
  50. kadang kadang kalu direct lg besh danlam kesan dia :) lg mend

    ReplyDelete
  51. kalau dah pakai kebaya di luar rumah pun haram kerana menampakkan bentuk tubuh bagi kaum perempuan.. inikan pula pakai legging...
    sama jerr... yang persoal legging tu tutup aurat jugak tu macam x sekolah jerrr... walaupun tutup warna aurat. tapi bentuk tubuh perempuan ni tetap wajib dipelihara... lelaki makhruh pakai ketat... tapi huduh bejenis laaa plak bila lelaki pakai ketat..

    ReplyDelete
  52. yeah! tguran kiasan y tbek.. bgus3x..
    rsanya gurl y d0k pkai legging 2 bknnye xsdr pew y laki d0k neng0k.. sja jew nk bg tyangan free.. bng0ng tui.. mnympah pulak..! adess~

    ReplyDelete
  53. legging=sarung nangka!ish3

    ReplyDelete
  54. ayoyoo!! ape nak ckp ye...

    entry memang tbaik..kalau xterase aku tak tau la~
    haha

    ReplyDelete
  55. agak-agak pempuan yg pakai legging, baca tak entry ni?

    anyway, well said ^^

    ReplyDelete
  56. cantik tengok amoi2 model pakairan korea solid molid pakai legging. yg x solid bila nampak, aku mesti teringat shrek yg hijau tu.

    Ampun maaf, jujur ni.

    ReplyDelete
  57. HAHAHAHAH
    mmg TERBAIK luahan nie..

    mostly perempuan yg bertudung pkai legging mesti dgn baju yg tutup sampai ke punggong or baju labuh..

    tapi if dia rase body dia wowwwwwww xde hal..
    hehhe tp i like ur story br taw pndgn lelaki kan..

    ReplyDelete
  58. suke entry ni hehh. aku penah nmpk makcik pakai legging jalan2. kalau kau nampak, menaikkan syahwat jugak x? heh heh

    ReplyDelete
  59. tak suke gak tgk pompuan pakai legging~nak pakai boleh je~tp pakai je la kat umah~dah la laki zaman ni bahaya2~kita pompuan kalo xreti nak jge benda2 macm ni mmg dapat musibah la pada diri sendiri.mintak2 dijauhkan dari perkara mcm ni~

    ReplyDelete
  60. wakakkakaka....gelak..sakan gue bace entri ni..lapaq penendang..muhahhaa

    ReplyDelete
  61. amboi direct tu bro... lapik sikit... sakit hati tau...macam nak bagi penyepak jer... huahahaha

    ReplyDelete
  62. nie kes otak letak pala otak kot yg pic pakai tdung+legging tuh.. miahaha !! :)

    ReplyDelete
  63. :) suka baca entri nih... hihi... legging lapaq penendang 2 best.. :))

    ReplyDelete
  64. perghhh...speechless..
    takutnye aku dengan spesis lelaki..

    aku pnah pkai legging, tu pun mase snorkeling..tapi kat dalam la..luar pakai suar takat betis..
    masa tu, lelaki pun pakai legging..dengan suar pendek yg btol pendek...
    seksi...huuu..
    ikan semua lari bila nampak kitorang..haha

    ReplyDelete
  65. y00 R0binh00d Malaysia !!! ^_^
    Hahaa ..

    ReplyDelete
  66. satu lagi, kadang2...=_=" macam 'ter' hilang rasa respect kat lelaki bila kluarkan luahan macam ni...^_^V

    ReplyDelete
  67. entry yg menakutkan...
    adussyyy..kan da kntoi pew yg llki simpan dlm hati..
    nice entry...

    ReplyDelete
  68. betulkan sket..aurat perempuan keseluruhan anggota kecuali muka dan dua tangan..[bukan tapak tangan..ngeee]

    ReplyDelete
  69. aku pakai legging untuk g tido jek ! muahaha :D

    ReplyDelete
  70. aku suka blog kauu . straight n direct :) keep it up

    ReplyDelete
  71. sumpah buruk gila!

    dosa dah satu hal,buruk satu hal.
    Melayu kita suka sangat ikut budaya barat.
    Kalu bab ikut tak agak2 langsung.Mcm
    malukan diri sendiri je bila pakai legging ni.

    Kalu rasa nak pakai sangat pakai buat tido suda

    ReplyDelete
  72. aku sedor diri..sebab tu tak pakai legging.

    ReplyDelete
  73. Salam.jalan2 singgah sini..nice blog :)
    jom tengok sakura dekat blog saya^^
    http://frommetoyou85.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. pergh...siot je gmbr perempuan berlegging ne...aduhai..die tak notis kot...


    aperpun aurat tu sebolehnya dijaga...ingatan tuk diri sendiri gak ne..hurm..

    ReplyDelete
  75. aku rse cm nk bg pnendang je kt pompuan 2!!!

    ReplyDelete
  76. gegebeng betei pic last tu
    hahaha

    ReplyDelete
  77. CAMEL TOE!!! hahaha. mc fuck. SOKONG!

    Ops! No komen!

    http://shairazisaidin.blogspot.com/2011/04/skandal-dengan-cikgu.html

    ReplyDelete
  78. ape ape pun...
    jgn meng'halal'kan yg haram...
    yg haram itu, hukumnya...
    tetap HARAM...dan semestinya
    yg HARAM itu adalah BERDOSA BESAR..
    beringatlah...hidup ini hanya sementara..
    Mati itu entah bila...=)

    ReplyDelete
  79. sokong cik Hikari Ainori...takkan lah nak mati dlm keadaan ber'legging' kan?? kan??

    ReplyDelete
  80. betul2..sy sokong.. Ya Allah, malunya andai nyawa 'perempuan' itu ditarik dlm keadaan die 'ber''legging''... Huhu..mintak dijauhkan:-)

    ReplyDelete
  81. yer,den dh tau nk ckp apa...eden pun suko n stim tgk lelaki dok pki skinny jeans yg ketat tuh..timbul seh..ahaks~

    ReplyDelete
  82. pling menyampah org ppuan pkai legging..tang mna lawanya tu?tak tkut dosa lgsung..jgn slhkn org lelaki klu adnya kes2 rogol sbb zmn skrg rmai tgk org ppuan yg seksi2..smua nk ikut style barat..barat la sgt..dosa x fikir ke?krgkn dosa bykkn pahala ye sedare sedari. =)

    ReplyDelete
  83. awesome! awesome! like2 this entri maa.. shetim gitu.. kah3..

    ReplyDelete
  84. ko memang pandai menulis..respek.

    ReplyDelete
  85. jeez . thumbs up !

    orang cetek ilmu je pakai legging . ilmu agama . ilmu akhirat .
    pehrasan dapat hidup kat dunia sampai bila-bila letteww .

    ReplyDelete
  86. memang stim hbslah,woh2.ayat power bro.

    ReplyDelete
  87. bangang!!!!!hahahahaha..lucah tolll

    ReplyDelete
  88. haha, cara terbaru... cntik nye perempuan pakai legging *letakkan tangan ke dada, mata ke atas*

    ReplyDelete
  89. hashahahha... shetim yer.... wakakakakakakak....

    ReplyDelete
  90. hak3..ko la lelaki yg agak2 jujur dlm bab legging neh..haha..erm, jenjalan sini :)

    ReplyDelete
  91. hurmmm...bagus jugak teguran camtu...tapi mungkin ada yg ungkal, tambah suka pulak bila kena tegur ghope tu.

    ReplyDelete
  92. Pakaian wanita seharusnya menutup aurat, jadinya tak timbul soal legging ataun yang sewaktu dengannya.

    Tuu nasihat #1, nasihat yg ke 2, perlu jaga kesihatan supaya tidak diserang jantung ataupun kanser. caranya kena minum Minyak Zaitun Palestine setiap hari.

    ReplyDelete
  93. Mana perginya comment saya tadi? Laaaa..

    Wbgmanapun, legging tu ... kau lawak ke atau serius? Legging bukan pakaian wanita muslimah 2u.

    Yg penting jaga aurat dan juga kesihatan.

    So, kena minum Minyak Zaitun Palestine.

    ReplyDelete
  94. bek tak yah pakai ape2... baru best.. kan..kan...

    ReplyDelete
  95. ayat last ko tu x boleh blah kottttttt

    robin hood malaysia. kahkahkah

    ReplyDelete
  96. lapaq penendang<--terbaek lah!! itu pempuan kalau aku jumpa depan2..memang aku cakap 'ko la pempuan paling bodoh piang yg aku penah jumpe'..bleh cmne? hahhahah..

    ReplyDelete
  97. perhh gila dohh pompuan tuhh..~
    aebijik dy kasi..
    arhh malunyaa~

    ReplyDelete
  98. errghhhh.. sy rs legging ni kalau pki depan suami pon suami menyampah agaknye.. ha3

    ReplyDelete
  99. waduh fotonya...edit aja bagian tengahnya agak disamarkan... :))

    ReplyDelete
  100. ak x leh trima bab makcik2 yg pakai legging siap bertudung.. g skola anak2.. auuu.. hot la sgt!! lol

    ReplyDelete
  101. adeh..dasat tol entry ni,mmg KAPOWW!!! tp kn..pnulis artikel ni pun,uui..agak2la sket bang~yg tgk org pakai legging smpai rse cenggitu pun dosa gak tau..tgk skali xpe,xsngaja..tgk 2 kali bdosa tp kalu tgk skali 2 p tgk lame2 pun bdosa gak..apa daa~jge mata..kite tegur org n dlm mse yg sma tilik dri kite balik..daa~

    ReplyDelete
  102. gilo. kahkah! memang dunia dah akhir zaman. :]

    ReplyDelete
  103. wah..teguran makan dalam.haha

    ReplyDelete
  104. entry ko bgitu mnakutkan...bagi aq ler..legging ssuai pkai kat umah je..kat umah aq pn pkai..time tido jer..sbb x suka pkai kat luar..sbb takut laki2 mcm ko ler..panahan mata d luar..aurat hnya utk somi ku saja..hahaha..jgn mare bro...ulasan yg ikhlas..

    ReplyDelete
  105. agak terserlah ye ke-gelenya-an anda di situ...kuikuikui

    ReplyDelete
  106. dah ramai orang pakai camni tak kire bertudung atau tidak, muda atau tua.

    yang sadis nya, makcik2 keluar pi shopping kompleks dgn anak2 pompuan dh besar2 pon, pakai sua ketat yang mungkin sepatutnya dipakai kat rumah jerk untuk tatapan suami =.='



    *penah gak terjebak,sebbek cpt sdr =(

    ReplyDelete
  107. i pon pakai legging jugak..tapi kat dalam skirt la..kalo x pakai rasa macam x pakai kain langsung laa...

    ReplyDelete
  108. euuuwww, dasut2..

    Dunia2x..
    Xrela ak nk pkai bendalah tuhh !

    ReplyDelete
  109. teguran dalam bahasa yang sangat bagus ..

    ReplyDelete
  110. I like the way you voice out your opinion.. Don't mind about what people said because I rather read a sincere opinion than the faked one ( for the benefit of other people )..
    FYI, me too despise legging.. Not my way of fashion..

    ReplyDelete
  111. Ha ha ha aku suke cara teguran ko ni.....

    ReplyDelete
  112. lagi teruk dari blog telor! haha

    robin hood malaysia! wow.. hihi

    ReplyDelete
  113. aku gelak sakan dok tgok video tu......ko pandai skodeng ye.......yang gambo tu, hish malu, macam tak pakai seluaq!

    http://lizahhamidin.blogspot.com/2011/04/aku-di-skodeng.html

    ReplyDelete
  114. malangnye..susah beno aku nok tgk tino pakai legging..mane nak cari eh?
    HAHAHAHA

    aCap
    ke blogku

    ReplyDelete
  115. sori to say,tapi aku rase serupa takyah pakai seluar.

    ReplyDelete
  116. entah. ramai nau dah pakai. diorang suka lettewww. ramai lak membe suka pakai. T_T

    ReplyDelete
  117. ekekkek apa2 pun yg x baik tuu toksahlah diikut .. banyak lagi yg baik2 boleh dijadikan teladan :)

    ReplyDelete
  118. hihih.....shetimm erk..HAIPP bedosa mata tau..eheheh

    ermmm....so PAKAILAH pakaian mengikut LUNAS ISLAM..tak gitu en>FariD KamIL ^____^

    ReplyDelete
  119. leggings pakai kat umah suder...

    ReplyDelete
  120. sumpah ayat kau seram nak mampos , mcm pervert bertauliah je kan , -.- sarcasm yang sangat berkesan yaw :)

    ReplyDelete
  121. hahaha..xbest pn pkai legging. ketat melekat ~.~
    ehh..crta psal laki pkai seluar ketat xda ka??
    nak bca juga..nak komen sket..kehkehkeh..kan laki skang suka pkai jeans ketat..xkan cari salah pmpuan je kot~ salah laki xda ka???ke..laki pkai jeans ketat xpa??hahahaha

    ReplyDelete
  122. euwwwwww... lagi-lagi tang camel toe tuh.. dapek den bakar kilang legging tu, skang jugak den pegi bakar. kite bakor! kite bakor!

    ReplyDelete
  123. k0 mmg sesat la, byk2 le bertaubat.

    ReplyDelete
  124. tube lawak, ayat kamu best gila.hope sape yang pakai terasa lah hendaknye :) thanks for the info!

    ReplyDelete
  125. klu k0 0rg kafir ak xksh lg, tp klu k0 islam mmg xle dtrima oleh agama. k0 pnya entry mmg nraka pnya la

    ReplyDelete
  126. TABIK ROBINHOOD!!!!
    Hahahaha.. Kalau meke meke ni nak tahu ni la penderaan seksual bagi lelaki tau!!

    ReplyDelete
  127. prempuan yg pkai cmtu sma cm bertelnjang..hukum plak sah2 haram dan berd0sa besar..klu tgur tu dpt gk phala. ni prgi tgk wtpe.. sje kn nk tempah nraka awl2...

    ReplyDelete
  128. hahhaha good entry...mmg meyampah sesangat tgk orng pakai legging ni..camne dorng leh perasan dorng cantik pakai tu..nak2 ibu2 mengandung yg pakai ya allah kesian betul tgk..kesian kat baby kat dlm tu...selesa kew?

    ReplyDelete
  129. wlpun ayat cam hentam kaw kaw.. tapi aku sokong 100%

    ReplyDelete
  130. haha..terbaik la tguran ni..
    nyampah jer tgk org pkai legging nih..
    udoh bebeno..nauzubillahiminzalik..

    ReplyDelete
  131. alamak.. teguran ni x berkesanlah bro bg yg memang nak suruh di koyak2 seterusnya digigit manja..

    ReplyDelete
  132. wahahahahahaha :))=))
    true². . .leggings hny tuk dirumah ^-^
    bkn tuk tatapan umum. . .
    kyaaa~
    tp den pn xdo leggings =.="
    sbb brtepek je raso kek kulit den =.=" rimas². . .

    ReplyDelete
  133. tujuan entry-nya baik :)

    namun, sesuatu yang baik mestinya disampaikan dengan baik pula :)

    Salam

    ReplyDelete
  134. haha..cara awak cakap tu geli betul lah.huhu.ape2 pun betul jugak tu.adui.xtau nak cakap ape.harap perempuan2 yang gemar sangat pakai legging tu sedar lah bahawasanya hodoh teramat sangat dan berdosa.pelik pun ade jugak.kenapalah dorang suka pakai?euuw!pelik kot.alhamdullilah lah saya x pernah pakai legging.

    *agaknye perempuan yg suka pakai legging tu nak kan perhatian dari lelaki kot..zzz..maybe~ haha murah! woah..mulutku~ -.-'

    ReplyDelete
  135. kah4..ape ke hey la ang ni tebulawak..pape pun,,mmg best siot..miahaha

    ReplyDelete
  136. perhhh ! ayat kau tegor ~~
    konfem minah2 legging yg bace nie taknak pkai dahh ..
    excpt laa yg mmg sangap .. mcm ayat2 kau tuh =='
    haha ..
    niwy , ayat tuu cover2 laa skit ;DD aku bace pun aku yg malu ,, even aku tak pernah pkai mende tuu ..
    huhu .. nauzubillah minzalik ..

    ReplyDelete
  137. Errkk.. I tak paham sgt yg tulisan merah tu.. tapi I mmg suka pakai legging..

    ReplyDelete
  138. haha..
    betul kta ko...
    legging ni nk2 awek 'gap' plk y pki...
    mau meleleh air liur..
    (~~,) sigh..

    ReplyDelete
  139. hahhaaa...good sentences...
    tp mcm mne plak klau yg pkai legging, baju ketat than pkai tdung labuh???
    nie nk main2kan agama ke ape klau mcm nie???

    ReplyDelete
  140. woha....
    legging u..
    lemak bertimbul2...

    ReplyDelete
  141. memakai pakaian tp hakikatnya berbogel.

    ReplyDelete
  142. gadis2 yang komen kat sini, tah2 sama saja. kehkeh

    ReplyDelete
  143. pendekatan yang baik.. mengunakan perlian aeh? hehehe... bior tersentap minah2 yg pakai legging ni!

    --> selain daripada hari raya, hari nak exam la orang minta maaf. kbnyakkn student la..

    ReplyDelete
  144. Woohhh...pompuan tu biaq betui!!! hadoiii ni lah slh satu y mncacatkn image seseorg wanita islam..huhu mmg takot klu tau ape y tersirat di hati lelaki nih~ hahaha

    ReplyDelete
  145. kehkeh..
    slambe gg je pakai camtu.
    adehh..
    parah parahh..

    ReplyDelete
  146. pompuan pki tudong ue bngap giler..otak x gne..!

    ReplyDelete
  147. like this entri..=)
    sebab kalau nak ikutkan teguran yang menyedarkan sekarang adalah dengan meletakkan sedikit amalan sindir menyindir..
    sentap hati mak nak! haha

    p/s: tetapi gambar itu terlalu seksi..(*_*)

    ReplyDelete
  148. hahaha, lucah betul ayt. haha. tp gmbr perempuan pakai tudung, mazahab mana daaa. adehhhh~ T.T

    ReplyDelete
  149. lama tak singgah sini...bro!ini entri paling best bro!!!huhuhu

    ReplyDelete
  150. nauzubillah...sedihnya hati bace entri ni...

    ReplyDelete
  151. tguran yg baik...
    jgn ingt lelaki je yg pndg x lps bile tgk pmpn blegging nik...
    pmpn pon ade...

    ReplyDelete
  152. pedas giler!!!! kalau xsedar2 jugak xtaw la,,hahaha..tau lah semua2 terlebih lemak tp xkn nk tunjuk kt org kot,,,tp ada lah 1 kes ni,,kwn kpd kwn sy ni,,belajar kt UIA course agama lagi tuh, tapi bila keluar pakai shortpant yg memang short ckup2 nk tutup bontot je,,ape kes pulak ea????

    ReplyDelete
  153. haih...malu nye la tengok....lagi2 yang bertudung pakai legging....malu mak nak....T____T....sapa2 tolong pi sepak depa ni, bgi sedaq sikit legging tu buruk!!! memalukan betul....

    ReplyDelete
  154. kalo sesapa x sedar lg dgn pemakaian legging ni...x taw laaaa...dh pelbagai jenis teguran dari yg kasar sehingga selawak2nye...ape pon bro jgn over sgt "shetim" tu...control beb!!..

    ReplyDelete
  155. bab telanjang tu aku mcm nak cubit2 je isi dalam kain pelekat kau. haha lawak siot!

    ReplyDelete
  156. blh tahan juga cta ko org nei..

    ReplyDelete
  157. jujo..suka tgk yg tak bertudung pkai legging.tp bila bertdung berlegging..sorry..rasa mcm nk cbut tdung dia...
    and ohh!!legging lpaq penedang tu suppose to be legging mintak di bunuh je...haha
    jijik..

    ReplyDelete
  158. betul sangatlah entri ni..
    diorang yg pakai legging ni memang menyeksa kaum adam..
    ingat kitaorang tak 'shetim' ke tengok?
    nk alih pandangan macam mne?kalau dah dlm 10 org 7org pakai legging..
    nasib baiklah ada iman yg senipis bawang ni..
    ish3..

    ReplyDelete
  159. jdi doh entry ni....tpi ak pelik gok...ppuan2 yg komen ats ni cm ilek je,admin ckp2 sal jilat tu..bole terime ea...hahaaa,true story

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates