Sunday, April 17, 2011

siapa cakap legging / jegging seksi tu buruk?

ramai orang mengutuk tindakan sesetengah orang perempuan melayu yang suka memakai legging di tempat awam.. aku tak pernah kutuk pun sesiapa yang pakai legging atau jegging ni.. bukan kerana aku berbeza pendapat, tapi sebenarnya cara 'penyampaian isi hati' tu yang berlainan.. aku sependapat dalam isu legging ni cuma cara aku nak sampaikan isi sebenar itu agak berlainan.. aku harap kejujuran aku dalam entry ini tidak mendatangkan salah faham, dan keburukan terhadap kita semua..

mari beli pakaian sendat.. mari!! mari!!

kepada yang tak tahu apa itu legging, legging ni ialah seluar ketat dan nipis yang melekat setepek pada bontot, paha, betis dan kaki perempuan.. contohnya seperti gambar di atas.. legging ni memang best.. aku rasa kebanyakan perempuan suka pakai legging sebab 'rasa berangin' sama seperti orang lelaki yang pakai kain pelikat (syahdu woo).. haha.. tapi ramai orang cakap, pakai legging nampak buruk.. betul kah?

bukan setakat buruk ja, ada juga yang cakap nampak macam badut la, macam robin hood la dan macam-macam lagi.. apa-apa pun, aku tak cakap pun pakai legging tu buruk.. aku suka sangat-sangat engok perempuan pakai legging.. tambah-tambah yang pakai legging berkilat-kilat tu.. perghhh!! nampak solid ja bontot and shape dia.. paling best pernah aku tengok perempuan ni pakai legging yang macam latex tu.. memang jelas kelihatan camel toe dan lipatan bawah bontot.. 

yang ni legging lapaq penendang

ada jugak yang tak pakai panties, lepas tu pakai legging.. yang ni TER-paling aku suka.. kadang-kadang rasa macam nak koyak ja legging dia dan terus geget manja kat camel toe dia.. kah kah kah.. aku rasa, mesti ramai lelaki sependapat dengan aku bahawa perempuan pakai legging tu adalah lebih 'shetim' dari tengok perempuan telanjang.. kalau dah telanjang, busan tengok.. dah tak 'thrill' sebab kaler coklat ja semua lepas tu ada tompok hitam sikit.. kah kah kah.. pakai legging ni sekurang-kurangnya ada variasi untuk 'shetim'..


sebagai seorang pervert yang kreatif, bukan itu sahaja imaginasi aku.. ada haritu, aku naik lif dengan sorang perempuan ni.. dia pakai legging ketat warna hitam.. sapa tak geram tengok kain melekat-lekat lepas tu nipis dan senang koyak pulak tu.. masa tu aku nak naik rumah aku (tangan aku dok pegang kunci rumah).. ikutkan hati aku, rasa macam nak siat-siat ja legging dia tu pakai kunci bagi koyak-koyak jadi macam legging ni (link).. baru 'shetim' habis.. kah kah kah.. nasib baik aku bukan macam tu..

jadi lepas ni kalau anda pakai legging dan ada yang tegur "buruk lah kau pakai legging" atau "berdosa pakai legging.. hukum dia haram sebab menampakkan tubuh" atau "kau ingat kau cantik ka pakai legging?", mereka menegur anda menggunakan kiasan kerana mereka tidak sanggup mengatakan bahawa perkara itu mampu menaikkan syahwat mereka.. takkan la diorang nak cakap "wei aku shetim tengok hang, rasa nak jilat camel toe".. kah kah kah


p/s : ada orang cakap "aurat wanita ialah menutup seluruh badan kecuali muka dan tapak tangan.. why not leggings?".. haha.. agama kau tu, kau belajar dengan buku teks sekolah ja ka?? bodoh nak mampus! kah kah kah..

kalau anda jumpak lelaki dayus mana-mana yang jalan dengan isteri atau awek dia yang pakai legging, sila senyum kepadanya, angkat tangan dan katakan "robin hood malaysia!!"



SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
181 Comments
Comments


181 comments:

GiveAsh said...

wah cantek

Makbed said...

ko memang pervert yang kreatif lagi inovatif. aku suka. hhahhaaa..

GiveAsh said...

hahahahaha finally first..ok bru nak baca entry!! cop!!

~nsar~ said...

err... camni lagi sesuai kot teguran.. tapi ada jugak yang seronok tahap gaban bila lelaki tengok camtu... grrr

Izat Tarmizi said...

http://www.theizat.com/2011/03/6-sebab-wanita-islam-dilarang-dan.html

yes 6 sebab islam larang pakai legging

Cik Jari said...

ha ha ha ha ha

seram giler baca luahan hati laki nih...

sampai camtuh sekali imaginasi korang...
sungguh luar kotak kasut....

Anonymous said...

aurat puki apa sampai nampak bentuk tubuh?? ko belajar agama sekolah mana nie???
jgn jadi kafir la kalo ko stim mcm mana pn

yuyu lar said...

kah3...geli kot tgk minah pakai camni..tmbh lg mak org..huhu

ezaty anuar said...

eee...x elok betol pakai legging...
x kire la kaki cntik ke, kaki kurang lemak ke...still mcam tah hape2...
pelik tol ngn orang yg ske pkai legging tuh...isk3~

sadis tol tgk manusia zman skrg...~~

GiveAsh said...

baru last week tau seluar ketat tu nama dia legging sbb kawan aku nak mintak beli daripada korea..dia cakap legging korea lawa-lawa..
ok je kot..biar rasa berangin sikit..uh uh!!..hahaha

Abang Zam said...

aku ade jugak sound dalam entry aku yang ni Mendidih Bersama : Gadis Legging & Sejadah Di Kepala

lain orang lain cara menghamun gadis legging..hahahaha

Edward Haste said...

camel toe tu apa crayon. hahahahah

Sylangster Pressure said...

thumbs up!

memang sejibik mcm luahan isi hati aku yg terkandas dalam hati ni.

tp kdg2 mls nk larang sbb syiok kn ari2 d ilhamkan imaginasi yg pelbagai..wopss!! hahaha

Chapit Zulkefli said...

hamek kaw. hahaha!

Farhana Jafri said...

pergghhh xboleh blah!!! rseny sme je mcm dy xpyah pkai pape.. mmng aku pnndang klau nmpak minah tu.. GILE BENO!! hahaha sumpah xsuke mnatang alah tu.. buruk seyh!!

jemput singgah ANASAURUS :)

aishah saari said...

haha. yes.geli. gile hahahah

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

gmbaq pompuan tu memang bengong la..adoi

Azrul Hisham said...

pakai legging tapi bertudung? ntah apa2 punya cara pemakaian le...lelaki pervert suka la kalu tengok yg pakai legging ni...isk2

Shahrul Izwan said...

hahahahahahahaha...

cik anna said...

hahaha..tergelak aku bace entry ni..bez wooooo!!!

Wuucin Kimora said...

adakah gurl2 akn "shetim" juga klw boy2 pakai legging? hahhahahah euwww!

kIasan yg sgt bagus A+!

! Nurida Ardy said...

hurm...hurm...hurm...
*nak say sumthing tp tak terluah...argh~

NurAfirah FieSwief MdLatif said...

die rasa die cantik...
yela.. ALLAH kurniakan diorg tubuh cntik molek..
msti la diorg nk tunjuk kn... :P
lg plak 2 trend bru.. lg la diorg nk buat...
mudah2an diorg diberi petunjuk...
jgn nti "da terkena bru tengadah"...
lg 1.. tgk sarung nangka 2... mcm 2 la korg..
buruk bebeno upenye.. huhuhu (^_^)
nau'zubillah!!! sy x buat n xkn sesekali buat..
so sy berani ckp... :)

Anonymous said...

kureng baek dimata aku...

Farie said...

haha seronok tengok orang zaman skarang menggayakan legging/jegging shj.. macam-macam bentuk ada.. sbnrnya, pemakaian legging/jegging itu adalah untuk keselesaan di rumah, bukan di luar rumah... mungkin mereka tidak memakai apa-apa bila di rumah, sbb tu bila keluar rumah pakai legging jew...ops! shetim ke kalau komen macam ni?

saya afiqah laa (: said...

what derr?!!

[sutera kasih] said...

teguran yg baik :)

Naqib Mohamad said...

legging ni sesuai buat jogging je. senam robik ke... LOL

izwanie azieda said...

hahaha. ramai gila yg akan tersentap baca entri ni. so trus tekan butang like facebook. biar rakan2 seperjuangan wanie baca. hahaha. style la.

Yu HaHn said...

tut0p aurat bkn nye bungkus aurat =)

umUMRA said...

uwaaaaa...hahaha..adei..seb bek tak penah nk ase pakai legging ni...

Belalang Hijau said...

x tau nak komen pa...

keja dok gelak ja baca entry hg dari tadi...kuat merapu betoi la hang nih...hahaha

MR. SYAH said...

hahah.. imaginasi mesti mahu tinggi.. klu berlaku apa2 kat yg pki legging.. xde pe yg nk diherankan..

rara pinkmafia said...

ya Allah knp terok sgt picca tu?haih~

Anonymous said...

kalo kurus2 tue,sdp la jgak menengok...yg lemak tepu tue....pning kpale dibuat ye

puteri_kebayan said...

entry terbaik abad ni. heheheee...arap2 pompuan suka pakai legging sedar, apa yg lelaki "pandang" :)

fendy said...

alamak,kantoi lah apa yang lelaki tengok bila perempuan pakai legging ni,huhu.
kalau dah taw,stop pakai ok. :p

✿ gadis biasa ✿ said...

setempek.!!!.duhs.huuuu :(
tp kenapa legging..??
cer buat gades bershortpant plak..
ta pun gades berhot-pant..??
heeeee

TinaSofea said...

hahahahhahahaa..terbaikkkkkkkk

Nur Atikah said...

memalukan -.-'

Tasha said...

terbaek !!! ^^

anGah said...

perghhh... seyes aku sekepala gn ang,... aku suke tgk.. haha

♥ a Y e N g ♥ said...

hahaha.sakit perut bace.pandai susun ayat nampak ayat kasar jadik kelakar:)

Clockwerk said...
This comment has been removed by the author.
Clockwerk said...

YAHAHHAHA~ lepas nie kalo saye jumpe prempuan pakai legging.. kalau xleh na kawal nafsu, jgn marah kalau kena gangguan seksual ... sape sruh tayang wakakaka

missliana said...

legging is supposed to be worn dengan baju yang bawah paras bontot
Yg pakai mcm dlm gamba tu bongok la sape suroh.hahahaha

farah wahedda said...

hahahhaha.....ape kejadahnye gambar tu.esh terok tol huhu

weed something out said...

legging pakai tudung paling ultimatum!

Cik Bee~! said...

"aurat wanita ialah menutup seluruh badan kecuali muka dan tapak tangan.. why not leggings?"

soalan paling bodoh la..hish.memalukan la..

care said...

mmg membangkitkan nafsu... tanda dah akhir zaman... nantikanlah malapetaka lebih dahsyat... ambil ikhtibar dari Aust, NZ dan Jepun... Syaitan akan ketawa berdekah-dekah... hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha............................................................

encHIx laNDax said...

i love legging =)

stim aku tgok camel toe diorang!wahahhahah

www.dunialandax.com

cik yaya said...

tuh la laki.tgk skit nk stim.apelah korg nie..haihhh..jumpe psikatrist wehh sbb ade unsur2 telebih nafsu syahwat nie.HAHA

Yunus Badawi said...

kalau kaki mcm batang pokok kelapa tak payahlah pakai legging tu hehehe

Perempuan Lanjut Usia said...

wakaka.entry macam gampang. hang masuk air ka wey?

buruk benar aku tengok gamabr diatas tu. dah tau nak main air,pakai la legging hitam.dasar bodoh.

Hans Razali said...

Pergh! Dasyat.HAHA

miss flora said...

ABIS PASNI TAK LAKU LEGGING KAT KEDAI..LOL

buSuk said...

best...direct.terbaek la weh...

tiangyangberkata said...

haha..lawak siot!!
lg satu yang bhgian yang persoalan..."aurat wanita ialah menutup seluruh badan kecuali muka dan tapak tangan.. why not leggings?"..tu lah..kelas agama dulu ponteng...bukan menutup...suare tu boleh ditutup ke?think about that..use *memelihara aurat...baru la betol....haha...kalau pakai lengging tu bukan memelihara...haha....nak je ku sekeh2 bontot

freeman said...

kadang kadang kalu direct lg besh danlam kesan dia :) lg mend

Gadis said...

caya arh!
hahaha...

Anonymous said...

kalau dah pakai kebaya di luar rumah pun haram kerana menampakkan bentuk tubuh bagi kaum perempuan.. inikan pula pakai legging...
sama jerr... yang persoal legging tu tutup aurat jugak tu macam x sekolah jerrr... walaupun tutup warna aurat. tapi bentuk tubuh perempuan ni tetap wajib dipelihara... lelaki makhruh pakai ketat... tapi huduh bejenis laaa plak bila lelaki pakai ketat..

MisZz NaiEra said...

yeah! tguran kiasan y tbek.. bgus3x..
rsanya gurl y d0k pkai legging 2 bknnye xsdr pew y laki d0k neng0k.. sja jew nk bg tyangan free.. bng0ng tui.. mnympah pulak..! adess~

KiN said...

legging=sarung nangka!ish3

azi nur said...

ayoyoo!! ape nak ckp ye...

entry memang tbaik..kalau xterase aku tak tau la~
haha

liyana said...

agak-agak pempuan yg pakai legging, baca tak entry ni?

anyway, well said ^^

Aini said...

cantik tengok amoi2 model pakairan korea solid molid pakai legging. yg x solid bila nampak, aku mesti teringat shrek yg hijau tu.

Ampun maaf, jujur ni.

B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z said...

HAHAHAHAH
mmg TERBAIK luahan nie..

mostly perempuan yg bertudung pkai legging mesti dgn baju yg tutup sampai ke punggong or baju labuh..

tapi if dia rase body dia wowwwwwww xde hal..
hehhe tp i like ur story br taw pndgn lelaki kan..

Kembali Senyum said...

suke entry ni hehh. aku penah nmpk makcik pakai legging jalan2. kalau kau nampak, menaikkan syahwat jugak x? heh heh

+qAsiH naDiRa+ said...

tak suke gak tgk pompuan pakai legging~nak pakai boleh je~tp pakai je la kat umah~dah la laki zaman ni bahaya2~kita pompuan kalo xreti nak jge benda2 macm ni mmg dapat musibah la pada diri sendiri.mintak2 dijauhkan dari perkara mcm ni~

AinCepet said...

wakakkakaka....gelak..sakan gue bace entri ni..lapaq penendang..muhahhaa

bukan fasya said...

amboi direct tu bro... lapik sikit... sakit hati tau...macam nak bagi penyepak jer... huahahaha

.:CIK SMILE:. said...

nie kes otak letak pala otak kot yg pic pakai tdung+legging tuh.. miahaha !! :)

~~Ticer Wann~~ said...

:) suka baca entri nih... hihi... legging lapaq penendang 2 best.. :))

cik chechaq said...

perghhh...speechless..
takutnye aku dengan spesis lelaki..

aku pnah pkai legging, tu pun mase snorkeling..tapi kat dalam la..luar pakai suar takat betis..
masa tu, lelaki pun pakai legging..dengan suar pendek yg btol pendek...
seksi...huuu..
ikan semua lari bila nampak kitorang..haha

Miss Meen said...

y00 R0binh00d Malaysia !!! ^_^
Hahaa ..

cik chechaq said...

satu lagi, kadang2...=_=" macam 'ter' hilang rasa respect kat lelaki bila kluarkan luahan macam ni...^_^V

misz farahniza said...

entry yg menakutkan...
adussyyy..kan da kntoi pew yg llki simpan dlm hati..
nice entry...

cerita-gadis-ini said...

betulkan sket..aurat perempuan keseluruhan anggota kecuali muka dan dua tangan..[bukan tapak tangan..ngeee]

myMOONyet ♥ JGS oppa :P said...

i like this! ^^

hana nabihah said...

aku pakai legging untuk g tido jek ! muahaha :D

Anonymous said...

aku suka blog kauu . straight n direct :) keep it up

White Bird said...

sumpah buruk gila!

dosa dah satu hal,buruk satu hal.
Melayu kita suka sangat ikut budaya barat.
Kalu bab ikut tak agak2 langsung.Mcm
malukan diri sendiri je bila pakai legging ni.

Kalu rasa nak pakai sangat pakai buat tido suda

ctwAwA said...

aku sedor diri..sebab tu tak pakai legging.

Lynn La Loy リンダ said...

Lawa bebenor nampaknya.. :P

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.jalan2 singgah sini..nice blog :)
jom tengok sakura dekat blog saya^^
http://frommetoyou85.blogspot.com/

Wahidah said...

pergh...siot je gmbr perempuan berlegging ne...aduhai..die tak notis kot...


aperpun aurat tu sebolehnya dijaga...ingatan tuk diri sendiri gak ne..hurm..

Anonymous said...

aku rse cm nk bg pnendang je kt pompuan 2!!!

akmalhilmi said...

gegebeng betei pic last tu
hahaha

Shairazi Saidin said...

CAMEL TOE!!! hahaha. mc fuck. SOKONG!

Ops! No komen!

http://shairazisaidin.blogspot.com/2011/04/skandal-dengan-cikgu.html

Hikari Ainori said...

ape ape pun...
jgn meng'halal'kan yg haram...
yg haram itu, hukumnya...
tetap HARAM...dan semestinya
yg HARAM itu adalah BERDOSA BESAR..
beringatlah...hidup ini hanya sementara..
Mati itu entah bila...=)

Anonymous said...

sokong cik Hikari Ainori...takkan lah nak mati dlm keadaan ber'legging' kan?? kan??

Anonymous said...

betul2..sy sokong.. Ya Allah, malunya andai nyawa 'perempuan' itu ditarik dlm keadaan die 'ber''legging''... Huhu..mintak dijauhkan:-)

wannurfazrini said...

shetimmmmmmm kahkahkahhhh!

shiho-chan said...

Memang pervert!!kahkah...

! Nurida Ardy said...

yer,den dh tau nk ckp apa...eden pun suko n stim tgk lelaki dok pki skinny jeans yg ketat tuh..timbul seh..ahaks~

HonEyBuNNy said...

ngeh3...no komen lah..huuhuh

@juera said...

pling menyampah org ppuan pkai legging..tang mna lawanya tu?tak tkut dosa lgsung..jgn slhkn org lelaki klu adnya kes2 rogol sbb zmn skrg rmai tgk org ppuan yg seksi2..smua nk ikut style barat..barat la sgt..dosa x fikir ke?krgkn dosa bykkn pahala ye sedare sedari. =)

✿ YaYa ✿ said...

awesome! awesome! like2 this entri maa.. shetim gitu.. kah3..

shazwan said...

ko memang pandai menulis..respek.

Wijdan Hawani said...

jeez . thumbs up !

orang cetek ilmu je pakai legging . ilmu agama . ilmu akhirat .
pehrasan dapat hidup kat dunia sampai bila-bila letteww .

Encik Amie said...

memang stim hbslah,woh2.ayat power bro.

HafizRahman.com said...

bangang!!!!!hahahahaha..lucah tolll

nadira shahid said...

haha, cara terbaru... cntik nye perempuan pakai legging *letakkan tangan ke dada, mata ke atas*

nifalnin... said...

hashahahha... shetim yer.... wakakakakakakak....

SumBody Me.. said...

hak3..ko la lelaki yg agak2 jujur dlm bab legging neh..haha..erm, jenjalan sini :)

ctpayong said...

hurmmm...bagus jugak teguran camtu...tapi mungkin ada yg ungkal, tambah suka pulak bila kena tegur ghope tu.

Zaitun Palestine said...

Pakaian wanita seharusnya menutup aurat, jadinya tak timbul soal legging ataun yang sewaktu dengannya.

Tuu nasihat #1, nasihat yg ke 2, perlu jaga kesihatan supaya tidak diserang jantung ataupun kanser. caranya kena minum Minyak Zaitun Palestine setiap hari.

Zaitun Palestine said...

Mana perginya comment saya tadi? Laaaa..

Wbgmanapun, legging tu ... kau lawak ke atau serius? Legging bukan pakaian wanita muslimah 2u.

Yg penting jaga aurat dan juga kesihatan.

So, kena minum Minyak Zaitun Palestine.

ayue said...

bek tak yah pakai ape2... baru best.. kan..kan...

Miss b said...

ayat last ko tu x boleh blah kottttttt

robin hood malaysia. kahkahkah

lalink7 said...

lapaq penendang<--terbaek lah!! itu pempuan kalau aku jumpa depan2..memang aku cakap 'ko la pempuan paling bodoh piang yg aku penah jumpe'..bleh cmne? hahhahah..

Pijahh' de-Arr said...

perhh gila dohh pompuan tuhh..~
aebijik dy kasi..
arhh malunyaa~

Si DauN CeRi said...

errghhhh.. sy rs legging ni kalau pki depan suami pon suami menyampah agaknye.. ha3

NIT NOT said...

waduh fotonya...edit aja bagian tengahnya agak disamarkan... :))

cik-terompah said...

ak x leh trima bab makcik2 yg pakai legging siap bertudung.. g skola anak2.. auuu.. hot la sgt!! lol

Si Pengemis Iman said...

adeh..dasat tol entry ni,mmg KAPOWW!!! tp kn..pnulis artikel ni pun,uui..agak2la sket bang~yg tgk org pakai legging smpai rse cenggitu pun dosa gak tau..tgk skali xpe,xsngaja..tgk 2 kali bdosa tp kalu tgk skali 2 p tgk lame2 pun bdosa gak..apa daa~jge mata..kite tegur org n dlm mse yg sma tilik dri kite balik..daa~

apple ♥ sidz said...

gilo. kahkah! memang dunia dah akhir zaman. :]

missamy said...

kena share kat fb ny .

noorae said...

wah..teguran makan dalam.haha

putri_nian said...

entry ko bgitu mnakutkan...bagi aq ler..legging ssuai pkai kat umah je..kat umah aq pn pkai..time tido jer..sbb x suka pkai kat luar..sbb takut laki2 mcm ko ler..panahan mata d luar..aurat hnya utk somi ku saja..hahaha..jgn mare bro...ulasan yg ikhlas..

Anis Tyra said...

agak terserlah ye ke-gelenya-an anda di situ...kuikuikui

iekasub said...

hahaha.suka suka suka!

KatekateKite said...

dah ramai orang pakai camni tak kire bertudung atau tidak, muda atau tua.

yang sadis nya, makcik2 keluar pi shopping kompleks dgn anak2 pompuan dh besar2 pon, pakai sua ketat yang mungkin sepatutnya dipakai kat rumah jerk untuk tatapan suami =.='



*penah gak terjebak,sebbek cpt sdr =(

yusrizawati jahamin said...

i pon pakai legging jugak..tapi kat dalam skirt la..kalo x pakai rasa macam x pakai kain langsung laa...

nick nin0s said...

euuuwww, dasut2..

Dunia2x..
Xrela ak nk pkai bendalah tuhh !

Ummi said...

teguran dalam bahasa yang sangat bagus ..

Haryati @ molly said...

I like the way you voice out your opinion.. Don't mind about what people said because I rather read a sincere opinion than the faked one ( for the benefit of other people )..
FYI, me too despise legging.. Not my way of fashion..

Sue @ Nenie said...

Ha ha ha aku suke cara teguran ko ni.....

sab said...

lagi teruk dari blog telor! haha

robin hood malaysia! wow.. hihi

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

hahaha sampai mcm tu rupenye laki pk eh

hitammanis said...

aku gelak sakan dok tgok video tu......ko pandai skodeng ye.......yang gambo tu, hish malu, macam tak pakai seluaq!

http://lizahhamidin.blogspot.com/2011/04/aku-di-skodeng.html

asyrafNAKjadiLEBIHbaik said...

malangnye..susah beno aku nok tgk tino pakai legging..mane nak cari eh?
HAHAHAHA

aCap
ke blogku

tukang cerita said...

sori to say,tapi aku rase serupa takyah pakai seluar.

atenzone said...

entah. ramai nau dah pakai. diorang suka lettewww. ramai lak membe suka pakai. T_T

ieda said...

ekekkek apa2 pun yg x baik tuu toksahlah diikut .. banyak lagi yg baik2 boleh dijadikan teladan :)

-oP_ida- said...

hihih.....shetimm erk..HAIPP bedosa mata tau..eheheh

ermmm....so PAKAILAH pakaian mengikut LUNAS ISLAM..tak gitu en>FariD KamIL ^____^

qila said...

leggings pakai kat umah suder...

wawa said...

sumpah ayat kau seram nak mampos , mcm pervert bertauliah je kan , -.- sarcasm yang sangat berkesan yaw :)

~NieZa~ said...

hahaha..xbest pn pkai legging. ketat melekat ~.~
ehh..crta psal laki pkai seluar ketat xda ka??
nak bca juga..nak komen sket..kehkehkeh..kan laki skang suka pkai jeans ketat..xkan cari salah pmpuan je kot~ salah laki xda ka???ke..laki pkai jeans ketat xpa??hahahaha

Piah Becok said...

euwwwwww... lagi-lagi tang camel toe tuh.. dapek den bakar kilang legging tu, skang jugak den pegi bakar. kite bakor! kite bakor!

sumayyah said...

k0 mmg sesat la, byk2 le bertaubat.

HZQH said...

tube lawak, ayat kamu best gila.hope sape yang pakai terasa lah hendaknye :) thanks for the info!

sumayyah said...

klu k0 0rg kafir ak xksh lg, tp klu k0 islam mmg xle dtrima oleh agama. k0 pnya entry mmg nraka pnya la

EB said...

TABIK ROBINHOOD!!!!
Hahahaha.. Kalau meke meke ni nak tahu ni la penderaan seksual bagi lelaki tau!!

sumayyah said...

prempuan yg pkai cmtu sma cm bertelnjang..hukum plak sah2 haram dan berd0sa besar..klu tgur tu dpt gk phala. ni prgi tgk wtpe.. sje kn nk tempah nraka awl2...

dyea irdina said...

hahhaha good entry...mmg meyampah sesangat tgk orng pakai legging ni..camne dorng leh perasan dorng cantik pakai tu..nak2 ibu2 mengandung yg pakai ya allah kesian betul tgk..kesian kat baby kat dlm tu...selesa kew?

panda putih said...

wlpun ayat cam hentam kaw kaw.. tapi aku sokong 100%

tikin said...

haha..terbaik la tguran ni..
nyampah jer tgk org pkai legging nih..
udoh bebeno..nauzubillahiminzalik..

Anonymous said...

alamak.. teguran ni x berkesanlah bro bg yg memang nak suruh di koyak2 seterusnya digigit manja..

«-°[§nºw.ªngè£]°-» said...

wahahahahahaha :))=))
true². . .leggings hny tuk dirumah ^-^
bkn tuk tatapan umum. . .
kyaaa~
tp den pn xdo leggings =.="
sbb brtepek je raso kek kulit den =.=" rimas². . .

Miss 'U said...

tujuan entry-nya baik :)

namun, sesuatu yang baik mestinya disampaikan dengan baik pula :)

Salam

Neddy Nadia Najib's said...

haha..cara awak cakap tu geli betul lah.huhu.ape2 pun betul jugak tu.adui.xtau nak cakap ape.harap perempuan2 yang gemar sangat pakai legging tu sedar lah bahawasanya hodoh teramat sangat dan berdosa.pelik pun ade jugak.kenapalah dorang suka pakai?euuw!pelik kot.alhamdullilah lah saya x pernah pakai legging.

*agaknye perempuan yg suka pakai legging tu nak kan perhatian dari lelaki kot..zzz..maybe~ haha murah! woah..mulutku~ -.-'

ziEQija_baNnyEt said...

kah4..ape ke hey la ang ni tebulawak..pape pun,,mmg best siot..miahaha

hMn :) said...

perhhh ! ayat kau tegor ~~
konfem minah2 legging yg bace nie taknak pkai dahh ..
excpt laa yg mmg sangap .. mcm ayat2 kau tuh =='
haha ..
niwy , ayat tuu cover2 laa skit ;DD aku bace pun aku yg malu ,, even aku tak pernah pkai mende tuu ..
huhu .. nauzubillah minzalik ..

Mimis said...

Errkk.. I tak paham sgt yg tulisan merah tu.. tapi I mmg suka pakai legging..

kazai_lp said...

haha..
best2...
b(^^)d

kazai_lp said...

haha..
betul kta ko...
legging ni nk2 awek 'gap' plk y pki...
mau meleleh air liur..
(~~,) sigh..

Anonymous said...

hahhaaa...good sentences...
tp mcm mne plak klau yg pkai legging, baju ketat than pkai tdung labuh???
nie nk main2kan agama ke ape klau mcm nie???

Itu Aku said...

woha....
legging u..
lemak bertimbul2...

Apiq Putra said...

memakai pakaian tp hakikatnya berbogel.

AkuMuzikFilem said...

gadis2 yang komen kat sini, tah2 sama saja. kehkeh

ADAMOYU said...

pergghh entry. haha :D

Hashira Yusoff said...

pendekatan yang baik.. mengunakan perlian aeh? hehehe... bior tersentap minah2 yg pakai legging ni!

--> selain daripada hari raya, hari nak exam la orang minta maaf. kbnyakkn student la..

SizZLing SuZai said...

Woohhh...pompuan tu biaq betui!!! hadoiii ni lah slh satu y mncacatkn image seseorg wanita islam..huhu mmg takot klu tau ape y tersirat di hati lelaki nih~ hahaha

Nabila Amir said...

kehkeh..
slambe gg je pakai camtu.
adehh..
parah parahh..

Anonymous said...

pompuan pki tudong ue bngap giler..otak x gne..!

✿ milly molly ✿ said...

haha. cantek beb. cam haram !!

asliner said...

like this entri..=)
sebab kalau nak ikutkan teguran yang menyedarkan sekarang adalah dengan meletakkan sedikit amalan sindir menyindir..
sentap hati mak nak! haha

p/s: tetapi gambar itu terlalu seksi..(*_*)

Alin said...

hahaha, lucah betul ayt. haha. tp gmbr perempuan pakai tudung, mazahab mana daaa. adehhhh~ T.T

Aida Nasirah said...

uishhh..

Anonymous said...

lama tak singgah sini...bro!ini entri paling best bro!!!huhuhu

aishah said...

nauzubillah...sedihnya hati bace entri ni...

CourFeyLia said...

tguran yg baik...
jgn ingt lelaki je yg pndg x lps bile tgk pmpn blegging nik...
pmpn pon ade...

kyra said...

pedas giler!!!! kalau xsedar2 jugak xtaw la,,hahaha..tau lah semua2 terlebih lemak tp xkn nk tunjuk kt org kot,,,tp ada lah 1 kes ni,,kwn kpd kwn sy ni,,belajar kt UIA course agama lagi tuh, tapi bila keluar pakai shortpant yg memang short ckup2 nk tutup bontot je,,ape kes pulak ea????

CIk Qaseh Adriane said...

haih...malu nye la tengok....lagi2 yang bertudung pakai legging....malu mak nak....T____T....sapa2 tolong pi sepak depa ni, bgi sedaq sikit legging tu buruk!!! memalukan betul....

syieda said...

kalo sesapa x sedar lg dgn pemakaian legging ni...x taw laaaa...dh pelbagai jenis teguran dari yg kasar sehingga selawak2nye...ape pon bro jgn over sgt "shetim" tu...control beb!!..

cik sakdi said...

bab telanjang tu aku mcm nak cubit2 je isi dalam kain pelekat kau. haha lawak siot!

BEAUTY MEOW said...

blh tahan juga cta ko org nei..

Anonymous said...

jujo..suka tgk yg tak bertudung pkai legging.tp bila bertdung berlegging..sorry..rasa mcm nk cbut tdung dia...
and ohh!!legging lpaq penedang tu suppose to be legging mintak di bunuh je...haha
jijik..

kami terseksa said...

betul sangatlah entri ni..
diorang yg pakai legging ni memang menyeksa kaum adam..
ingat kitaorang tak 'shetim' ke tengok?
nk alih pandangan macam mne?kalau dah dlm 10 org 7org pakai legging..
nasib baiklah ada iman yg senipis bawang ni..
ish3..

Anonymous said...

jdi doh entry ni....tpi ak pelik gok...ppuan2 yg komen ats ni cm ilek je,admin ckp2 sal jilat tu..bole terime ea...hahaaa,true story

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk