Wednesday, March 3, 2010

super menjengkelkan

aku orang kedah.. kalau aku lepak dengan kawan-kawan senegeri aku yang lain, sumpah seranah dan maki hamun itu adalah gurauan yang boleh mengeratkan silaturrahim sesama kami.. bukan semua orang kedah macam tu.. kang korang kata aku burukkan nama kedah lak.. ada batasnya.. kalau kita berkawan, kita kena kenal batas-batas untuk melawak dengan kawan kita tu.. ya dak? tapi sekarang aku duduk kat KL, aku jaga adab, aku berkawan dengan semua orang.. nak melawak kasar pon dah tak boleh.. aku tak lemparkan sumpah seranah seperti kebiasaan yang dilakukan di kampung halamanku.. sebab aku nak berkawan dan aku perlukan kawan..



kalau kat tempat orang, aku sedar orang akan kata aku 'annoying' kalau selalu melemparkan kata-kata yang pedas dan kesat.. jadi aku terasa diri ini agak hipokrit ketika berada di tempat orang sebab aku terpaksa tahan mulut aku dan terpaksa mengatakan perkara-perkara yang indah contohnya "eh rugayah, hang nampak cun lah hari ni".. tapi disebalik itu, ingin sangat aku katakan "eh rugayah, awat buruk sangat mekap hang, dah macam longkang dah aku tengok".. ehehehee.. jadi dengan itu, aku ingin menyeru semua orang marilah jadi hipokrit!! ya!! semua orang pun hipokrit kan? hipokrit untuk kebaikan.. ahahahaha.. jangan jadi macam budak ni, terlalu ikhlas dalam pergaulan.. ini buduh namanya..

video : super annoying friend
video : again! super annoying friend


Related 

Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
3 Comments
Comments


3 comments:

1tomyam said...

teringat lak kat cakap ord tua2...lain padang lain belalang....hehehe

azizuan said...

naseb badan la merantau..haha
masuk kandang kambing mengembek
camtuh la idop..keke

maisyara Pot! Pot! said...

tk bhenti cakap. tk penat ke? hahaha.. xD

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk