Sunday, November 1, 2009

ABOUT ME

ABOUT ME

sebelum aku mulakan, aku nak mintak maaf sebab aku bahasakan diri sebagai 'aku'.. macam agak kasar tapi aku lebih selesa begini.. nama sebenar aku ialah crayon bin watercolour.. korang boleh panggil aku pakcik crayon atau pakcik tubelawak.. berasal dari alor star kedah.. perangai aku agak menyakitkan hati dan suka gelak geli-geli.. sedang meneruskan pembelajaran di salah sebuah universiti terkemuka di kuala lumpur.. kalau ada apa-apa bantahan atau cadangan, korang boleh hantar email kepada aku di wizcrayon[at]yahoo[dot]com..

aku suka melukis.. aku juga sukakan musik.. tapi aku tak pandai nak olah "apakah itu seni".. jadi aku buat andaian sendiri bahawa taik itu abstrak, maka taik itu juga seni.. aku seorang manusia yang suka hidup dalam kenangan (kawan aku cakap) mungkin kerana aku suka tengok gambar-gambar lama dan bahan-bahan bacaan lama yang bagi aku bahan-bahan itu sangat 'sentimental value'.. apa-apa pun, enjoy tubelawak ya! sekian sahaja.. berita disampaikan oleh mariamah tijo..


blog aku yang lain : wcrayon.com blog ayam
persatuan maki hamun : club maki hamun kawan2
Share This

6 comments:

  1. kenapa tak letak 2 benda tu kat page ni..ermm...kalau letak mesti sangat untung..sbb ko rajin blog walking..

    kalau nak tau chat la kat page alif jap..


    kat ruangan chat paling atas..aq tunggu..
    www.syoknyadownload.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. 2 benda? apa tu? music dan lukisan ka? ahaha.. sekarang jarang dah melukis..

    ReplyDelete
  3. haha thanks la sbb rajin dtg blog sandx....

    ReplyDelete
  4. hye tube lawak..singgah2 la zueluvsham.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Salam....

    Terima kaseh keran sudi keblog Herbadantumbuhan. Semuga maklumat dari blog herbadantumbuhan dapat sampai kepada seramai mungkin orang islam dan melayu khususnya.

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates