Wednesday, July 7, 2010

review bundle seringgit gunung keriang kedah

review bundle seringgit gunung keriang kedah

dah lama tak buat review kat tubelawak.. hari ni aku nak cerita sikit pasal kedai pakaian terpakai atau bundle seringgit di gunung keriang kedah.. kepada mat-mat bundle yang sukakan pakaian bundle, korang kena datang ke bundle seringgit ni.. bukan sekadar boleh dapat pakaian murah dan berjenama terpakai, tapi boleh dapat keseronokan ketika mencari pakaian.. ahaha.. best kan?


perkara paling best untuk dilakukan di bundle seringgit ni ialah lawan gusti dengan kawan-kawan.. dan percayalah, pada masa yang sama anda boleh menemui lingerie atau pakaian dalam berjenama ketika bergusti.. inilah satu-satunya kedai atau bundle yang unik di malaysia.. mungkin korang takleh imagine lagi bagaimana keadaan di bundle ni kan?

kedai pakaian terpakai di gunung keriang ini terbahagi kepada dua, satu bahagian ialah bahagian pakaian terlonggok yang belum dibahagikan (harga semuanya seringgit) dan satu bahagian lagi ialah pakaian yang telah dibahagikan (harga lebih kurang 5 hingga 15 ringgit).. layan video ni kalau nak tengok keadaan dan keseronokan yang korang boleh dapat di bundle seringgit..

video : bundle seringgit gunung keriang
video diambil dari the hoppers & ahli muzik
Related Posts with Thumbnails
Share This

22 comments:

  1. pernah lalu tapi tak pernah singgah ! baju perempuan ada dakk??

    ReplyDelete
  2. ada.. baju perempuan ka, tudung bundle pun ada..
    baju baby ada, lampin bundle, stokin pon ada..
    ahahaa.. ini perkara sirius ok! ahaha

    ReplyDelete
  3. wargh like siyesly nih semua ada? haha. macam wajib p nih !

    ReplyDelete
  4. ya.. wajib pi.. kalau takmau beli pon, bleh main
    lompat-lompat.. ahaha.. kalo beli, bawak balik
    basuh dulu baru pakai

    ReplyDelete
  5. wahh.! gila r..
    seinggit tuh.?! betol2 ni...
    tp
    dok KL...TT__TT
    sni ta de yg singgit..
    sob.sob.sob

    ReplyDelete
  6. bundle ni mmg style! gua pernah perasan ada kakak naik bmw pun dtg cari seluar kt situ! hahaha!

    ReplyDelete
  7. uiks ada eh singgit

    sini takdo dah

    ReplyDelete
  8. Visiting here..luv your layout..nice..My very da very latest 4 today friend.. Dangerous!

    ReplyDelete
  9. kenal bundle singgit ni through hopperz n ahli musik gak..
    ta pernah pegi...tp tringin gak nk g ..

    ReplyDelete
  10. sat sat! crayon, hang orang kedah ka??? rumah pak mentua aku bukan jauh sangat dah dengan kedai bundle neh..hahaha! weh sapa2 yang duk dekat jom pekena laksa tepi bundle neh..aku dengaq best sgt.. :P tapi tak penah pi pasai tak dak geng.. :(

    ReplyDelete
  11. hahaha.. umah aku dekat ja dengan situ,
    tapi takut la nak lepak dengan hang..
    satgi pak mentua hang ligan aku bawak
    parang lak.. jenuh lariii.. ahahaha

    ReplyDelete
  12. haha cool gila bundle sehinggit ni! tapi awat jauh nauu.. haihh

    ReplyDelete
  13. wey..takpa..kita jumpak sengap2..kat pool aquatic..hahahaha!!! sambey2 berenang..jangan habaq kat sapa2..diam2 sudaaa...

    ReplyDelete
  14. murah2... memang hebat tul car marketing diaorang nie...

    ReplyDelete
  15. yup..pernah sekali mai sini..tu pon sebab kawen ngan org kedah..seyes best!!! xdapat d mane2...:)

    ReplyDelete
  16. Dah p!best!tgk kanak2 buat tempat tu da macam playground da.aku pun sama naik!lol

    ReplyDelete
  17. sume org:...xde direction nak pgi sne kew?..tlg aku....

    ReplyDelete
  18. walawehhh... lama gila aku tak p bundle seghinget neh... la ada ka xda dh xtaw lar.. hahah..

    ReplyDelete
  19. Salam... Masih beroperasi lg ke bundle sehinngit ni? Thnks kalau ade sape yg Sudi tolong....

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates