Saturday, April 24, 2010

rogol nenek dan rogol kambing

ramai yang mengatakan sekarang ni, lebih ramai perempuan daripada lelaki.. dalam pemikiran aku "boleh la aku poligami sebab kesian kat perempuan yang lain terabai tanpa kasih sayang" ahaha.. tapi ada juga manusia-manusia yang 'super bodoh' tak berfikiran macam aku, walaupun lebih ramai perempuan daripada lelaki, dia lebih suka kepada kambing ataupun nenek sendiri.. woi mangkuk! bodoh nak mampus.. kalau kau rogol perempuan cantik pun orang dah kata kau bodoh! tambah pula kau rogol nenek dan kambing.. memang 'super bodoh!'..


Remaja liwat kambing kali kedua

BACHOK: "Budak itu terbaring keletihan tanpa memakai baju berhampiran kambing saya," kata Gayah Kasim, 36, pemilik seekor biri-biri yang menjadi mangsa perbuatan seks luar tabii seorang remaja di Kampung Pengkalan Chegal, Tawang, dekat sini, malam kelmarin. Menurutnya, kejadian itu disedarinya selepas memeriksa kandang haiwan peliharaannya kira-kira 10 meter dari rumahnya apabila mendengar bunyi bising dan pelik dari kawasan terbabit. Katanya, budak itu bagaimanapun melarikan diri selepas dia menyergahnya dan menjerit meminta pertolongan.

Rogol nenek sendiri

PEKAN: Dia baru berusia 16 tahun lapan bulan dan sepatutnya masih meneruskan persekolahan. Bagaimanapun, akibat nafsu syaitan, dia tergamak merogol neneknya sendiri berusia 71 tahun yang juga cacat penglihatan, 19 Jun lalu. Akibat perbuatannya itu, remaja dari Kampung Parit Panchor, dekat sini, itu kini terpaksa meringkuk di sebalik tirai besi apabila Mahkamah Juvana di sini, semalam menjatuhi hukuman tiga tahun penjara terhadapnya dan akan menjalani hukuman itu di Sekolah Henry Gurney, Telok Mas, Melaka.

Sumber : HARIAN METRO

rogol, bunuh, seks luar tabii (tabi'i) memang untuk manusia super bodoh ja.. janganlah korang semua buat macam tu ya.. ingatlah pesanku wahai kawan-kawan semua.. jadikan apa yang telah terjadi sebagai pengajaran.. dahla buat benda terkutuk, video kau terlepas kat internet pulak.. padan muka kau! nasib baik video kau dapat kat orang amanah macam aku untuk aku tidak menyebarkannya di sini.. ahaha..

video : seks luar tabii (tabi'i) expose!


Related Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
24 Comments
Comments


24 comments:

joegrimjow said...

hehe
dah lama xtengok video yg ko suggest
layan skit


jgn lupe tgok videoku juge
;)

LUKISAN PENA said...

pelik2 btol zaman skang...
banyak hati yang dah sakit...klinik penyakit hati dah kurang pulak tuh skang..

jangan rogol diri sendiri sudah..

cik eykameow :) said...

bukan ke anjing tak suka kucing? haihh, kalau dah nafsu..mmg nafsu gakk

Roxy zai said...

dunia makin tua..dgn haiwan skali pun nak bantai..apa nak jadi daaaa*_*

Azrul Hisham said...

sungguh bernafsu anjing itu...hehe

anjing + kucing = ancing @ kujing

haha...lol

Murky said...

series kelakar video tue..haha

khai said...

hahahaha!brgkali budak tu nak jimat duit..hehe!!...apa2pun sepandai2 tupai melompat,akhirnya jatuh ke tanah juga kan..-moralnya,kawinlah awal!!

maisyara Pot! Pot! said...

habis! anjing n kucing tu dpt anak kepala anjing badan kucing. kalau nk comey sikit, kepala kucing, bdan hanjing! hahaha xD

why so serious said...

berita dari metrosex

starsyeea said...

simpati sama kucing...

dan anjing itu sgt rakus okeh!

ada apa dgn nafsu? -_-'

azez said...

hahaha...gila2..bleh plak rogol kambing..camaner tuh agaknye..hooho

encik tikus said...

memang manusia sekarang amkin plek nafsunye
tapi!!
haha,video itu memang xboleh nak blah lahkan?
hahah,dosaku telah ditambah!
ish3,haha ;)

Yen Damon said...

sendirik tak paham

Fifi Rahmat said...

pshycopath

Aus MeLankoLik said...

video kau telebih luar tabii nye hahahahak.

Anonymous said...

huhuhu pelik tajuk nie! dunia nak kiamat

apiih said...

apela bodo g rogol nenek sendiri...

Mirull Leonhart al-Feraqi said...

tu la yg jd catdog tu... ni punca die.... hahaha

Ain said...

hahahaha...klau la dri dulu aku bca blog ko x la aku....

atoyis said...

huwaa..der ati nk poligami..heheheh..

CC said...

apa punye orglew...mcm nates jew

Rowena Chasez said...

kesian kucing 2..

Anonymous said...

cam kenal lelaki tue..hehe

Anonymous said...

Org yg beriman pun ble bernafsu tinggi tau..inikan pula org yg imannya kurang.. Susah gak ni........ +.+

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk