Monday, July 12, 2010

video mengimbau zaman persekolahan

seperti biasa.. aku suka mengimbau kenangan silam zaman persekolahan aku.. entah kenapa tiba-tiba datang ilham dan mood untuk edit video tak berfaedah macam ni.. masa aku tingkatan 4 dan tingkatan 5, aku bersekolah di kolej sultan abdul hamid dimana sekolah ini terdiri dari pelajar lelaki sahaja (all boys).. kenangan di sekolah, adalah kenangan manis dan terindah dalam hidup aku.. sekolah banyak mengajar aku erti kehidupan.. cehwah!


disebabkan penat mencari video yang sesuai untuk di-edit, jadi aku taknak bercerita panjang.. video-video ini adalah kisah benar yang pernah berlaku dizaman persekolahan aku dan video ini dilakonkan kembali oleh pelakon-pelakon profesional.. diulangi! ini adalah kisah benar!! aku berharap sangat tiada individu diluar sana meniru aksi seperti didalam video ini..

video : gadis menjenguk boyfriend
video : berjumpa dengan guru disiplin
Related Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
11 Comments
Comments


11 comments:

Amy Syaquena said...

salam ziarah sambil follow2 me too...

Azrul Hisham said...

superhero penyelamat dunia?? sian cikgu tu kena fire..haha

Epul Azimi said...

cam lembik je,camner nk jadi superhero.....ahaha

crayon said...

tak menjelma lagi.. sebab tu nampak lembik..
ahahaha.. nanti dah menjelma pakai kostum,
baru nampak macho dan kuat

RON said...

Wahh..gambar aku pun ada..haha

enyheartsdiamond said...

hahahaha! betoi ka kanda translate nih? :p

Sarah Nivea said...

adoihaiiii...

betapa kah ramainyer yg tolong lambaikan wakil pakwenya...

LOL :D

crayon said...

kebetulan tengok movie jepun ni jalan cerita
dia lebih kurang sama dengan pengalaman aku
masa dizaman persekolahan.. ahaha..

maisyara Pot! Pot! said...

apa tajuk cerita ni? dulu mai ada layan dengan abang mai. but, masa tu kecik lagi. tak tahu ape2. mai tgk abang2 mai kusyok gila melayan cerita ni.... :)

crayon said...

cerita lama ni.. tajuk dia 'blue spring'

nurainamir said...

herm sapekah gerangan pemilik blog ini?

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk