Thursday, November 18, 2010

video spoof remaja beromen tepi jalan

video spoof remaja beromen tepi jalan

semalam aku takdak keja nak buat dowh.. so aku luangkan sedikit masa aku lebih kurang 10 minit untuk menghasilkan video spoof kepada video yang sedang hangat diperkatakan iaitu video remaja beromen tepi jalan dowh.. aku sangat berharap remaja dalam video tu menonton video ni agar terbuka mindanya untuk memahami apakah pandangan masyarakat terhadap mereka yang tak malu melakukan perkara terkutuk di tempat terbuka dowh.. kesian kat mak bapak diorang terpaksa menerima 'kemaluan' kerana sikap anak-anak yang teruk macam tu dowh.. hahaha dowh.. kah kah kah dowh..


aku takmau tulis panjang-panjang dowh.. aku malas gila hari ni dowh.. korang tengok ja la video ni dowh.. video spoof khas dari tubelawak dowh.. tapi jangan gelak dowh.. ini video serius dowh.. dia pilih klcc dowh!! aku tak penting dowh..

video : romen dulu baru merajuk dowh


Related Posts with Thumbnails
Share This

136 comments:

  1. kemaluan melayang smua nie! buat maluuu jep! pfffttt!

    ReplyDelete
  2. bdk pompuan tu x silap umo 15 taun dohw.. kahkahak..dowh..

    ReplyDelete
  3. yeke cik-terompah?

    gedik yg amat sudah

    ReplyDelete
  4. manusia kalo xder agama, sma la seperti beruk. kah kah kah kah

    ReplyDelete
  5. pffft!! geli giler...da lame hidup agknye

    ReplyDelete
  6. budak2 bodoh dowh !

    ReplyDelete
  7. aku bg dia pilihan dow. dia pilih cari kutu kat badan aku dow. aku rasa bahagia dow.

    ReplyDelete
  8. gila dowh .. JAKIM tak tahan dowh .. org lalu lalang relax je dowh .. dunia akhir zaman dowh .. dowh dowh dowh ( hahaha ) .. KL la kata kan dowh ..

    ReplyDelete
  9. haha.....lucah siot...


    Jom guling-guling disini pula:

    Azrul Hisham -My Real Life

    ReplyDelete
  10. bhaii ..
    zaman skunk katekan ..
    kalau leh nak erm2 kat situ jep ..
    wat malu anak melayu ..
    ayat dah la cam haram ..
    dowh-dowh ..
    aku dowh kepale ko ..
    HAHA bhaii XD

    ReplyDelete
  11. haha! sengal dowh, siyes dowh, rse nak sekeh2. grr!

    ReplyDelete
  12. tubelawak mmg lawak dowh..hahaha

    ReplyDelete
  13. haha member aku kot dohh, dia dohh, buat kek pakai dohh dohh

    ReplyDelete
  14. bodoh gler dowh....dah tak der keje lain nak wat dowh...dowh dowh dowh doh...tubelawak suka wat lawak dowh...dowh dowh dowh doh.

    ReplyDelete
  15. dowh aku tak dapat tengok dowh...DOWH DOWH DOWH DOH!!!!!

    ReplyDelete
  16. aku bengang dowh..asal diorang bodoh sgt dowh..agak2lah dowh..

    ReplyDelete
  17. ni link video tu :

    http://www.youtube.com/watch?v=27Htu1KoV-w

    ahahaha.. sori ya.. taknak embed direct kat blog ni.. nanti tak 'thrill'

    ReplyDelete
  18. dowh with s...dowhs...maksudnye banyak dowh..

    tubelawak mmg lawakS...

    ReplyDelete
  19. nape beruk tu merajuk lepas dah dapat? hmmmm..

    ReplyDelete
  20. biasa laa.. 'dah dapat', dia menyampah laa tengok muka.. hahahahha..

    ReplyDelete
  21. rasa nak sepak je dowh..
    dua2 bodoh..!

    ReplyDelete
  22. mcm mls nk komen pn ade dowh. haha.

    btw. video best! haha.

    ReplyDelete
  23. xbleh belah dowh tgk beruk tu dowh~

    lucah dowh..

    ReplyDelete
  24. adush.. lucah menyebabkan mata saya gatal2.. perlu cari eye-mo dgn segera! haha

    byk gila dowh lebih segera saya perlukan eye-mo itu..

    ReplyDelete
  25. sesuai sgt dah tu tebulawak samakan dia dengan beruk tu ha. klu x reti malu lagi tak tau la. sib bek dop mengawan tepi jalan

    ReplyDelete
  26. gile xtaw malu dowh
    aku tgk pon malu dowh
    sbb bangsa aku sndri dowh
    ISLAM plak tuh
    mak bapak kaw kalo nmpk nih saket jntung dowh!


    bnyk2 istighfar~

    ReplyDelete
  27. hahaha pandai je ko guna video beruk tu.. :p

    ReplyDelete
  28. aiiiyyaaakk dowhh!!hahhah
    gile dowh..tak senonoh dowh!
    igt hollywood ke dowh??!
    kesian mak bapak korg dowh!!
    nak penamparrrr je budak bdua nih dowh!
    bykkk gile 'dowh' dowh!hahah

    ReplyDelete
  29. Salam bertandang lagi..
    moga sihat selalu empunya
    blog..selamat menyambut
    Eidul Adha Mubarak..

    ReplyDelete
  30. haihh...teruk betul. tak tau malu dohh...

    ReplyDelete
  31. mls ckp bnykla sbb smue org tau diorg ni bengong.. vdeo ko wt pon bengong. agaga

    ReplyDelete
  32. Yang ada disitu semua bodoh.
    Laki : nak merajuk, tapi nak comolot.
    Perempuan : dah pilih klcc tu, pilih klcc je la.
    Videographer : kalau aku, aku tak tinggalkan dia dowh.
    Orang awam : buat bodoh !

    ReplyDelete
  33. M.A.C.A.M H.A.R.A.M B.A.N.G.S.A.K.U J.A.N.G.A.N J.A.D.I M.E.L.A.Y.U B.O.D.O.H...

    ReplyDelete
  34. heran, pacik yg lali sblh tu bole tgk aje. xde ke rs nk tegur. haiyo. manusia oh manusia. hm~

    ReplyDelete
  35. jumpa je minah dgn mamat ni tepi jalan DOWH .. belasah je .. jgn kasi chance DOWH .. tak pun tembak je dgn snapang DOWH !!!!

    ReplyDelete
  36. cheno : ini adalah video spoof kepada video budak2 dalam gambar tu.. video asal lagi teruk kot..

    ReplyDelete
  37. Kalau bukan depan2 org ramai, camnerlah agaknyer diaorg ni???

    Elok hantar diaorg ni pergi 'berkursus' kat Kem Kamunting, Taiping tu, byk lagi tempat kosong...

    ReplyDelete
  38. hahhha...banyaknye sebut dowh...
    dorg mmg btul dowh la dowh.....
    hahaha...video sengal dowh...
    eeh, lupa nk bg slam lak dowh...
    baru pestime singgah sini dowh..
    ahhaha

    ReplyDelete
  39. giler dowh ! hahahaha. KLCC lebih penting dowh ;p

    ReplyDelete
  40. Aku tak penting dowh

    Kau penting! *sambil cari kutu*

    bongok punya crayon ahahahaa

    ReplyDelete
  41. dia x pilih klcc atau pavilion dowh....dia pilih kutu dowh. ekekekeke....^_^

    ReplyDelete
  42. bongok dowh die nih....die pilih sampah dowh....kah3....

    ReplyDelete
  43. Apee niee dowh??
    ape barang tepi jalan dowh,,,,
    haha!!

    ReplyDelete
  44. ngahahaha..dah macam cacat je ayt bile gune 'dowh'..kelokor seyh!hahaha...yg comolot tu terus femes kalahkan hanis zalikha kan...hebat!

    ReplyDelete
  45. memang tak de rasa malu lagi..ingat ni negara barat ke.. sengal..mat saleh pun tak wat camtu kat sini

    ReplyDelete
  46. sapa publisiti murahan? aku ka? :(

    ReplyDelete
  47. itulah tndanya dunia di akhr zaman..
    huhuhu

    ReplyDelete
  48. mcm knl vid neyh ;p
    hahha
    tp mlgnye taleyh tgk T___T

    ReplyDelete
  49. hahahahahaha..crayonnn!!! apesal ko gi edit video tuu..kahkahkahkah..tapi serius free2 je dpt laki tu..ape la..haih.

    ReplyDelete
  50. itulah ptanda manusia akhr zaman..
    huhuhu

    ReplyDelete
  51. hahahaha,,, ape banggang gle dorang ni dowh,,
    kahkahkah,, gelabah jeq 2 ekor tu dowh,,

    ReplyDelete
  52. hahahaaa....
    muka mcm engsel pintu jamban umah nenek sedare punye jiran belah mak tiri ko...ada hati nak buat aksi ala2 anjilina joli&bret pit...dieorg pun x mcm tu tau...

    ReplyDelete
  53. bwahahaha , latar blakang video kau buat tu aku suka , mmg kene dgn berok2 tu . hahaha

    ReplyDelete
  54. Response hitler terhadap video comolot http://juz4appy.blogspot.com/2010/11/response-hitler-terhadap-video-comolot.html lawak gila

    ReplyDelete
  55. susah dowh, budak2 cam ni dowh.. nak cakap susah, tak cakap pun susah dowh... nak kutuk salah dowh, tak kutuk pun salah dowh..

    tapi nak wat camner dowh..
    mmg bodoh.. dowh..

    ReplyDelete
  56. niCe spOof vid Mr. CrayOn..heheh.

    memg hangat vid(Ori) ni kt FB.
    ntah pe2 seyhh...cm nk lempang je...cm nak hagul dua2 kepala tu pOn ader.

    memg stupi...dOwhhh.
    (Oop np mulut sye nih =P)

    ReplyDelete
  57. hahaha..

    bole gelak je tgk org bodoh romen tepi jalan dowh..hahahhaha

    ReplyDelete
  58. salam..
    moga bbudak tu dberi taufk & hdayah olh ALLAH SWT... amin ya Robbi... <33

    ReplyDelete
  59. aku bagi dia pilihan, dia pilih klcc doe!
    dia pilih klcc doe tapi aku dapat comolot doe!!! muahahahahahahahaaha

    ReplyDelete
  60. pabila yang haram dihalalkan, macam nilah jadinya .

    ReplyDelete
  61. Konon konon cinta sejati la tu dowh.

    ReplyDelete
  62. hahaha no komen..sbb sy x tgk video nie..bca komen2 org pun dah tau betapa menyampahnya kalau tgk video nie..dr ku sakit atiii..baik x yah tgk

    ReplyDelete
  63. kan mesti sungguh meluat kn..tgk tp x abishh pn

    ReplyDelete
  64. gua pun nak komen gak dowh!

    puitis gila dowh,

    dia bandingkan diri dengan KLCC dowh,

    kalau aku pun pilih klcc dowh dari budak lelaki yang bodowh tu dowh

    dowh dowh dowh

    ReplyDelete
  65. dowh dowh dowh. hahah. tak habis habis.

    ReplyDelete
  66. polis 2 orang yg kat seberang jalan lagi nak tgk free video.Patut suruh dia ketuk ketampi sambil pakai spender je kat tepi jalan.Baru Ada hakal DOWH!!!

    ReplyDelete
  67. "habis manis sepah dibuang"

    budak laki tu nk buang pompuan tu kt tepi jalan.
    laki untung, pompuan rugi.
    -__-

    ReplyDelete
  68. hahaha.. ntah nak ckp ape.. bebudak dowh dowh dowh... :p

    ReplyDelete
  69. haha..apa nak jadi doe..klcc lagi penting doe..terbaekk punya membe siap rakam..

    ReplyDelete
  70. adeh la tgk dah vid ni kat FB. kot ye pon modern jgn la over sgt spi buat keroje in public. get a room puh-leezz..tp kang kalo spi terberanak jgn spi buang sepah2 mau dipenggal kepala tu .. sigh :(

    ReplyDelete
  71. wahahahhahhaa.. ini sumpah cool~ XD

    ReplyDelete
  72. eii..geli tgk benda ni..tgk setengah je..apa punya perempuan and laki lah.murah betul depan org ramai pun nak buat. kalau nampak depan mata ni dah lama kena terajang. orang lain pun setakat hon je. g la marah budak tu..atoyaii..

    ReplyDelete
  73. cinta syyyhhh punya citer dh baca???

    ReplyDelete
  74. gua pon nak pilih klCC dowh.
    buleh kena comolot jugak dowh.
    bhahaha dowh.

    ReplyDelete
  75. dier pilih KLCC dowh.. sedeyh dowh! (wah romantik nyer orang asli nih)..

    ReplyDelete
  76. x larat nak gelak..
    dak key el la ni..sume pn 'dowh'
    awek pilik klcc pn nak merajuk..haha

    ReplyDelete
  77. rs cm nak maki jek leh tak?

    mmg bangsat la org yg rakam dan sebarkan video ni.

    ReplyDelete
  78. brape byk dowh daaa
    zaman makin moden lagi byk bnda yh tak masuk di akal yg bole jadi

    ReplyDelete
  79. ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    Selamat Menyambut Aidil adha
    Selamat menunaikan ibadah korban
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

    eeeemmmmmm kitakan ada agama berbudaya timur... napa lahhhhh tak ade akhlak yeeee.... zaman sekarang ni dah banyak yang rosak

    ReplyDelete
  80. ouh. dah tgk video nih. ishh. ade otak, letak kat lutut kot. malas ar nak ckp byk. tp en, agak2 dorang dah tau belom yg vid ni dah femes kt internet eh? nk tau gak ape reaksi dorang..huhu

    ReplyDelete
  81. aku yang tak awesomeNovember 19, 2010 at 7:23 PM

    "bodoh, dia tinggalkan kita, panggil kita babi dowh!"

    aiyarkk, suda panggil babi lg mau kis molot.. gampang!. crayon, ko ganti beruk romen kan atas ngan babi2.. baru masuk skrip.dak pompuan tu yg ckp diorg babi.. istighfar byk2

    ReplyDelete
  82. Dorang ni bukan Islam kan ? Susah lah nak terima klu dorang ni Islam . Tapi tak mungkin dorang Islam . Yahudi kowt . Entah lah . Klu dorang bukan Islam pon , dorang kne tau yang dorang berada di negara yg majoriti nye Islam . Malaysia Negara Islam . Nak beromen pon balik rumah lah . Hormat sket orang yg lalu lalang kat situ . Bangang punye Kafir !

    ReplyDelete
  83. Dpd Abu Hurairah r.a bahawasanya Rasulullah saw telah b'sabda, maksudnya: Jika seseorang b'kata: "Orang ramai skarang ini sudah rosak", maka org yg b'kata itu sendiri yg paling rosak di antara mereka (HR Muslim)

    doakan la budak2 ni berubah ^___^ mane tahu satu hari nnt kedudukan diorang lagi mulia dari kite yang kutuk2 ni. kan?

    amek pengajaran :D

    ReplyDelete
  84. semoga dorang dapat berubah dan ditempatkan pada orang2 yg beriman

    ReplyDelete
  85. aku mula tgok2 ingat orang Indonesia ke apa tadi
    haih
    minta2 nanti mereka bertaubat dan menjadi lebih baik dari manusia2 lain
    amin

    P/S : Pandangan Peribadi Aku Berkenaan Filem 2 Alam Yang Aku Belum Tonton

    ReplyDelete
  86. babeh ak p tgk video. terbang melayang ape ak stadi td. hahahah.

    new york bai!

    lol. ini bodoh dowh

    ReplyDelete
  87. dia pilih klcc dowh! haha. lawak. boley buat beta gelak guling2. hehe

    ReplyDelete
  88. eh? kenapa komen aku tadi x keluar dowh. xpela dowh. aku bawa diri dulu dowh. huhuhu~

    ReplyDelete
  89. hahaha..syabas..kena tepat punya!!

    ReplyDelete
  90. tu lah remaja skrg....xtau maloo lgsg..

    ReplyDelete
  91. dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh,,dowh~

    ReplyDelete
  92. astaga..memang dah takde adab dan rase malu betol =__="

    ReplyDelete
  93. bodoh dowh budak2 skunk..
    dodol betol dowh.

    ReplyDelete
  94. saket lelangit mulut den,
    benyak bebeno ddowh!
    haha. papepn doa en seluruh umat islam dbukakan hati dan sntiasa di jaln yg betul, amin~

    ReplyDelete
  95. ntuk pemilik tubelawak..ni pandangan yg merendah diri lagi hina la dari silent reader blog ni.takyah kot letak video nih kat cni dah..mmg la niat asalnya nak bg org amik iktibar,takut2 nnti org yg lemah dlm menjaga nafsu dia,terikut2 dgn perbuatan ni.rase nye,bdk2 gni,tak ikt perkembangan video ni..diorg tak amik pusing dah...jgn tunggu kita yg membenci perbuatan ni,jadik suka dgn kutukan2 membina kat cni.mmg la,tangan yg menaip kata 'dowh',benci,sial ape..tp hati?sape tau..?kan2?suka gamaknya tgk berdua ni bercengkerama kat cni..

    better buang la,before kita sama2 dpt dosa sbb menyebarkan video'camne nak bercium' ni.mana yg dah terlepas n kenal dah mamat n minah dlm video ni,bleh la teruskan kemarahan anda kat depan diorg.diorg akn jd antr salah satu parents mcm korang n aku jgk satu masa nnti,marila sesame kita mencegah perbuatan yg jahat,supaya generasi anak2 kita berkualiti sket dlm memahami agama.

    ReplyDelete
  96. hahaha.. karipap.. hang tengok ka dak video yang aku letak tu? hang tak tengok lepas tu terus komen camtu kan? aku mana ada letak video budak2 comolot tu.. hahaha.. lawak la hang ni karipap..

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates