Monday, January 11, 2010

guitar prank kurang ajar

aku jarang tergelak bila tengok prank dari matsaleh selain MTV jackass.. tapi video ni sangat kurang ajar dan tidak menghormati orang di sekeliling.. itulah yang kita cari.. dengarkanlah dendangan...



kalo aku, aku jerit balik kat telinga dia.. lepas tu aku hempuk-hempuk gitar tu.. lepas tu aku hempuk gitar tu kat muka dia pulak.. wakakakakaka... mesti lagi lawak..


Related 

Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
4 Comments
Comments


4 comments:

deusXmachina® said...

dh lama gua xlayan mtv
keh keh keh
thanx bro visit my blog...
link blog gua keyh

erk888.blogspot.com

Jehan Manies said...

bodoh gile jerit2 kat org..haha bengong..sapa sakit jantung mau ninggal terus..

Anonymous said...

Hello Guys
Do not miss your chance to get a free ipad. Visit http://bit.ly/d9QOON

Anonymous said...

hahaha

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk