Monday, February 8, 2010

reaksi terkejut yang lawak

reaksi terkejut yang lawak

semua orang boleh terkejut.. kalo orang tu ada sakit jantung atau darah tinggi, boleh mati serta merta kalau terkejut.. best kan? ni la teknik membunuh yang tak meninggalkan kesan pada si mati.. kalau nak bunuh orang, bagi orang tu terkejut ataupun geletek sampai mati.. sangat cool bukan? kali ni aku nak letak video melayu-melayu yang terkejut kena sergah dengan kawan-kawan.. (bukan video asal dari aku).. aku jumpak kat youtube ja.. ehhehehe



kesian kat mamat tu.. entah patah hidung dia langgar pintu.. wakakakaka.. jawab laa kau wahai kawan kat mak bapak budak tu.. boleh jadi kena karate ngan bapak dia sebab patahkan hidung anak dia.. wakakkaakkaa...



aku pun tak tau kenapa aku suka tengok video ni.. effect terkejut dia biasa ja.. tapi tengok banyak kali pun tak bosan.. ahahaha.. tahniah wahai abang berbadan sasa.. video anda menarik.. badan kau pun menarik (sambil tgn kat dada tersipu-sipu malu) awww... wakakakaka..


Related 

Posts with Thumbnails
Share This

11 comments:

  1. hahaha....terkejut siap ada vibrate....huhuhu

    ReplyDelete
  2. kelakar yg video kedua tu...hahahaha

    ReplyDelete
  3. LAWAK GILER.. WAKAKAKA.. TGK BYK KALI PUN JATUH KERUSI AGI GELAK.. HAHA..

    ReplyDelete
  4. SANGAT KELAKAR NYE PUN.. hehehe.. hilang tension sekejap..

    ReplyDelete
  5. ehhehe...comey la vdeo ke2 tu..i loikeeee....

    ReplyDelete
  6. comey la abg tuh vibrate. hahahaha

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates