Monday, February 8, 2010

reaksi terkejut yang lawak

semua orang boleh terkejut.. kalo orang tu ada sakit jantung atau darah tinggi, boleh mati serta merta kalau terkejut.. best kan? ni la teknik membunuh yang tak meninggalkan kesan pada si mati.. kalau nak bunuh orang, bagi orang tu terkejut ataupun geletek sampai mati.. sangat cool bukan? kali ni aku nak letak video melayu-melayu yang terkejut kena sergah dengan kawan-kawan.. (bukan video asal dari aku).. aku jumpak kat youtube ja.. ehhehehe



kesian kat mamat tu.. entah patah hidung dia langgar pintu.. wakakakaka.. jawab laa kau wahai kawan kat mak bapak budak tu.. boleh jadi kena karate ngan bapak dia sebab patahkan hidung anak dia.. wakakkaakkaa...



aku pun tak tau kenapa aku suka tengok video ni.. effect terkejut dia biasa ja.. tapi tengok banyak kali pun tak bosan.. ahahaha.. tahniah wahai abang berbadan sasa.. video anda menarik.. badan kau pun menarik (sambil tgn kat dada tersipu-sipu malu) awww... wakakakaka..


Related 

Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
11 Comments
Comments


11 comments:

Muhammad Safie said...

muahahah..lawak2...gler lawak..

e p i x ____ said...

wakakakakakaka

Anonymous said...

uw wu wu!

Anonymous said...

hahaha....terkejut siap ada vibrate....huhuhu

muhammad panji said...

wakakka

sfatimahzj said...

kelakar yg video kedua tu...hahahaha

UMI said...

LAWAK GILER.. WAKAKAKA.. TGK BYK KALI PUN JATUH KERUSI AGI GELAK.. HAHA..

sarah zulk said...

SANGAT KELAKAR NYE PUN.. hehehe.. hilang tension sekejap..

Anonymous said...

wuhahahaa

Anonymous said...

ehhehe...comey la vdeo ke2 tu..i loikeeee....

ann said...

comey la abg tuh vibrate. hahahaha

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk