Friday, April 29, 2011

kenangan harijadi ke 18

hari ni aku nak bercerita tentang kenangan aku pada harijadi aku yang ke 18 (2004) dimana ketika itu aku tinggal di hostel jmti (japan malaysia technical institute penang).. ada kawan aku yang berasal dari sabah telah memberi hadiah kepada aku.. aku sangat gembira kerana sepanjang hidup aku, aku tak pernah dapat hadiah yang dibalut cantik-cantik dengan kertas wrapper corak bunga.. apabila aku bukak hadiah tu.. aku sangat terkejut. walaupun hadiah tu sedikit ganjil.. tapi aku sangat gembira.. aku bawa hadiah itu ke bilik kawan-kawan yang lain untuk menunjuk hadiah yang aku terima.. 


video : intai hadiah dengan berwaspada

selepas satu bilik, aku bawa pula ke bilik yang lain.. mereka semua gembira melihat aku gembira dapat hadiah hari jadi.. tapi masing-masing juga agak keberatan dan risau untuk membuka kotak hadiah itu.. aku sorang ja yang mengetahui apa ada dalam kotak tu.. tambahan pula mereka semua tau hadiah itu diberi oleh pelajar dari sabah yang juga sangat terkenal dengan pelajar yang suka melakukan aksi jackass.. semua orang pun risau takut-takut ada ular tedung dalam kotak tu..

video : memberanikan diri membuka kotak

akhirnya aku letak hadiah yang aku dapat tu untuk dijadikan pameran.. bukan aku tak menghargai, tapi aku sangat gembira dan kalau boleh aku nak satu dunia tau aku dapat hadiah yang sangat menarik itu.. korang boleh tengok video ni untuk mengetahui apakah hadiah untuk harijadi ke 18 aku..

video : pameran hadiah harijadiku

ya.. hadiah harijadiku ialah kek coklat atau dalam erti kata lain "tahi manusia".. ahahaha.. bila dah ramai melihat pameran hadiah harijadi yang aku buat tu, si budak sabah tu mengejar aku sambil berkata "bak balik taik aku!".. aku melarikan diri sambil membawa kotak hadiah itu dan berkata "dah bagi, mana boleh mintak balik!" ahahahaa

p/s : ini adalah entry lama yang di-BUMP semula


Related Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
46 Comments
Comments


46 comments:

isha said...

saspen tgk video mase nak bukak hadiah

meera^da cute..*_* said...

eittt......jijiks gile..
die berak dalam kotak ker?/??

yarkkksssssssss

crayon said...

sebab tu orang panggel dia 'jackass' ahahahaha

Billet-DOux said...

waduh.
tak suma org sabah berperangai begitu erk.
Tapi siot betullah org tuh..
haha.

bestnya duit said...

perh...jackass betul...
hahaha...

maisyara Pot! Pot! said...

GELI SIOT! weeeekkk!

Azrul Hisham said...

huhu...memang siot je

TiKa LEh said...

eee...xnk aku buka...

Miss ... said...

ceh gile pe kwn ko tu wakaka

syuhaida abul said...

weh geli....berak dalam k0tak..sgt berani mati...ha3



http://kerenggebukansemut.blogspot.com

Fina Fento said...
This comment has been removed by the author.
Fina Fento said...

erk!

Farah Annysa said...

eeei geli yucks. biar betik..

noor afzan said...

euu..gelinya..

eyriqazz said...

perhh..mesti mengujakan..tahniah...

amirah said...

eyekkkk

nEo.. said...

cite betul ke ni bro? lu yg mana 1?

crayon said...

ini adalah 100% betul.. godek2 file lama aku.. tejumpak balik video lama ni.. ahahaha

zaiMi said...

pengotor gila budak sabah tu. haha

Douji Denadz said...

hahaha.. ak ingt citer nie.. tp lpe sape orgnyer... hehehehehe

[ : SNQ: ] said...

aiya...
hadiah mcm tuh pn d trima ker..?

AkuPenulis said...

haha..
havoc tul birthday..
jarang tu org bg hadiah mcm tu..

Anonymous said...

huhuhu...kat JMTi la nie...ish2

muhamad hanif said...

hohoh..jmti rupanya..

Hazard Ali said...

(tengah bayangkan sepasang jantan berlari lari anak sambil berebut sesuatu.. awhh.. shooo shweeettt..)...

biha a.k.a PETOM said...

mak aih..taik? mmg sgt berhargalah, hahaha :P

Anonymous said...

sindrom memang patut dapat hadiah lagu tue.

Toyota Community said...

Ih itu kotoran yang sangat berharga itu Sobat. Hehehehe...he Salam TOYOTA

Sam said...

Hello! Thank you for visiting my blog. Have a great weekend! God bless always....

~ShErA~ said...

ish..ish..awat tak bakor sj taik tu..mau mendidih punggung dia 3/4 bulan.hehe

shida honey said...

heheheheh merepek jer bagi hadiah...aiyok! hheheh :D

fatynadia said...

best kalau dapat hadiah terasa diri dihargai ja

miSs bLueBerry said...

eeyeekk..ada plak bg hadiah taik..
xpernah d wat orang..haha...

deeya said...

FUHHHH !!!!!! taik pun boleh jadi hadiah

pen buruk online ™ said...

hahhaa kelakar ... teruskan berkarya bro...

http://penburukonline.blogspot.com

mohon pautkan blog PBO kat sini .. blog 2belawak telah dimasukkan dalam carta blog POWER. terima kasih

tiangyangberkata said...

hahaha..comel je....!~

azi nur said...

hhahahha bak sini taik aku....

nini_uniey said...

adeh...rosak2

Idah said...

coklat dikata taik....aduh nak mkn pun rasa dah terberselera..apa2 pun thanks follow me

crayon said...

masalahnya memang taik.. bukan coklat

KISAH CINTA NASI LEMAK said...

taik beb!!! bapakkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!! gempak sungguh kawan sabah ko...

aku gelak besar niiiiiiiiiiiiiii....

Miss Y said...

selekeh dak sabah tuh ~euwwww

p/s : mr. crayOn ni bukan en3 lama hang ker (mcm pernah bce la sblum nih)

Pensil Magik said...

biar betoll... gila jahat..

♥ norlida ♥ said...

ee..sabo jela

miss.Addin said...

waahh UNIK nya hadiah tu :D

ALYANI NAZIRAH, ira =) said...

bila laa agak2nya saya nak dapat hadiah mcm tu..aww,,aww~

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk