Friday, April 29, 2011

kenangan harijadi ke 18

kenangan harijadi ke 18

hari ni aku nak bercerita tentang kenangan aku pada harijadi aku yang ke 18 (2004) dimana ketika itu aku tinggal di hostel jmti (japan malaysia technical institute penang).. ada kawan aku yang berasal dari sabah telah memberi hadiah kepada aku.. aku sangat gembira kerana sepanjang hidup aku, aku tak pernah dapat hadiah yang dibalut cantik-cantik dengan kertas wrapper corak bunga.. apabila aku bukak hadiah tu.. aku sangat terkejut. walaupun hadiah tu sedikit ganjil.. tapi aku sangat gembira.. aku bawa hadiah itu ke bilik kawan-kawan yang lain untuk menunjuk hadiah yang aku terima.. 


video : intai hadiah dengan berwaspada

selepas satu bilik, aku bawa pula ke bilik yang lain.. mereka semua gembira melihat aku gembira dapat hadiah hari jadi.. tapi masing-masing juga agak keberatan dan risau untuk membuka kotak hadiah itu.. aku sorang ja yang mengetahui apa ada dalam kotak tu.. tambahan pula mereka semua tau hadiah itu diberi oleh pelajar dari sabah yang juga sangat terkenal dengan pelajar yang suka melakukan aksi jackass.. semua orang pun risau takut-takut ada ular tedung dalam kotak tu..

video : memberanikan diri membuka kotak

akhirnya aku letak hadiah yang aku dapat tu untuk dijadikan pameran.. bukan aku tak menghargai, tapi aku sangat gembira dan kalau boleh aku nak satu dunia tau aku dapat hadiah yang sangat menarik itu.. korang boleh tengok video ni untuk mengetahui apakah hadiah untuk harijadi ke 18 aku..

video : pameran hadiah harijadiku

ya.. hadiah harijadiku ialah kek coklat atau dalam erti kata lain "tahi manusia".. ahahaha.. bila dah ramai melihat pameran hadiah harijadi yang aku buat tu, si budak sabah tu mengejar aku sambil berkata "bak balik taik aku!".. aku melarikan diri sambil membawa kotak hadiah itu dan berkata "dah bagi, mana boleh mintak balik!" ahahahaa

p/s : ini adalah entry lama yang di-BUMP semula


Related Posts with Thumbnails
Share This

46 comments:

  1. saspen tgk video mase nak bukak hadiah

    ReplyDelete
  2. eittt......jijiks gile..
    die berak dalam kotak ker?/??

    yarkkksssssssss

    ReplyDelete
  3. sebab tu orang panggel dia 'jackass' ahahahaha

    ReplyDelete
  4. waduh.
    tak suma org sabah berperangai begitu erk.
    Tapi siot betullah org tuh..
    haha.

    ReplyDelete
  5. perh...jackass betul...
    hahaha...

    ReplyDelete
  6. weh geli....berak dalam k0tak..sgt berani mati...ha3



    http://kerenggebukansemut.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. perhh..mesti mengujakan..tahniah...

    ReplyDelete
  9. cite betul ke ni bro? lu yg mana 1?

    ReplyDelete
  10. ini adalah 100% betul.. godek2 file lama aku.. tejumpak balik video lama ni.. ahahaha

    ReplyDelete
  11. pengotor gila budak sabah tu. haha

    ReplyDelete
  12. hahaha.. ak ingt citer nie.. tp lpe sape orgnyer... hehehehehe

    ReplyDelete
  13. aiya...
    hadiah mcm tuh pn d trima ker..?

    ReplyDelete
  14. haha..
    havoc tul birthday..
    jarang tu org bg hadiah mcm tu..

    ReplyDelete
  15. huhuhu...kat JMTi la nie...ish2

    ReplyDelete
  16. (tengah bayangkan sepasang jantan berlari lari anak sambil berebut sesuatu.. awhh.. shooo shweeettt..)...

    ReplyDelete
  17. mak aih..taik? mmg sgt berhargalah, hahaha :P

    ReplyDelete
  18. sindrom memang patut dapat hadiah lagu tue.

    ReplyDelete
  19. Ih itu kotoran yang sangat berharga itu Sobat. Hehehehe...he Salam TOYOTA

    ReplyDelete
  20. Hello! Thank you for visiting my blog. Have a great weekend! God bless always....

    ReplyDelete
  21. ish..ish..awat tak bakor sj taik tu..mau mendidih punggung dia 3/4 bulan.hehe

    ReplyDelete
  22. heheheheh merepek jer bagi hadiah...aiyok! hheheh :D

    ReplyDelete
  23. best kalau dapat hadiah terasa diri dihargai ja

    ReplyDelete
  24. eeyeekk..ada plak bg hadiah taik..
    xpernah d wat orang..haha...

    ReplyDelete
  25. FUHHHH !!!!!! taik pun boleh jadi hadiah

    ReplyDelete
  26. hahhaa kelakar ... teruskan berkarya bro...

    http://penburukonline.blogspot.com

    mohon pautkan blog PBO kat sini .. blog 2belawak telah dimasukkan dalam carta blog POWER. terima kasih

    ReplyDelete
  27. hhahahha bak sini taik aku....

    ReplyDelete
  28. coklat dikata taik....aduh nak mkn pun rasa dah terberselera..apa2 pun thanks follow me

    ReplyDelete
  29. masalahnya memang taik.. bukan coklat

    ReplyDelete
  30. taik beb!!! bapakkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!! gempak sungguh kawan sabah ko...

    aku gelak besar niiiiiiiiiiiiiii....

    ReplyDelete
  31. selekeh dak sabah tuh ~euwwww

    p/s : mr. crayOn ni bukan en3 lama hang ker (mcm pernah bce la sblum nih)

    ReplyDelete
  32. bila laa agak2nya saya nak dapat hadiah mcm tu..aww,,aww~

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates