Tuesday, May 18, 2010

kisah penipu yang ditipu

korang pernah tengok drama jepun bertajuk 'kurosagi' tak? kurosagi ni berkisarkan seorang penipu yang berusaha keras untuk menipu penipu kerana dia geram dengan tragedi masa silam dia dimana ayahnya telah ditipu sehingga bankrupt.. selepas bankrupt ayahnya mendapat tekanan hidup yang melampu lalu bertindak diluar kawalan membunuh isterinya sendiri.. kurosagi berjaya menyelamatkan dirinya.. dan di pengakhiran ayahnya telah membunuh diri.. mulai saat itu, kurosagi bertekad untuk mencari penipu lalu menipu si penipu untuk memberi pengajaran agar jangan menipu orang lain..


kisah kurosagi ini patut ditonton oleh semua rakyat malaysia agar tidak mudah percaya atau yakin dengan sesiapa.. kita perlu bijak memilih atau membuat keputusan.. inilah yang hangat diperbualkan di masa kini.. kalau ada orang nak bagi kita hadiah, kita ambik.. tapi jangan percaya dengan orang yang bagi kita hadiah tu.. bukan nak mengambil kesempatan, tapi inilah langkah bijak yang patut kita lakukan..

jadi janganlah korang mudah terpedaya ya.. hari ni aku nak share video penipu yang ditipu.. jumlah kerugian bukannya sikit.. tapi juta-juta.. mungkin dia tak heran.. sebab jutaan ringgit tu bukan harta milik si penipu ni pun.. harta orang lain jugak.. antaranya adalah harta nenek aku sendiri.. semakin hari semakin pening aku tengok pemimpin negara demokrasi ni.. ahaha.. jom tengok robin hood kat panggung.. boleh belajar cara-cara jadi macam arwah mat komando..

video : penipu yang ditipu dan tertipu (rugi 5 juta)
Related Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
16 Comments
Comments


16 comments:

Anonymous said...

suke sgt rasuah org..mmg bagus la terkena mcm 2.....

wan said...

yeah aku 2nd!! ahaks ;)

withoutmotive said...

ghahaha..x leh bla...buat mase ni ini yg paling lawak..haha..

cik eykameow :) said...

macam taik jer PM !

Marina said...

mcm besh aje citer ni..
err..maksud aku citer kurosagi tu..
mmg tajuk nye kurosagi??

.::WaNiE::. said...

alamak...nanti repeat..xleh bukak sore kat opis..org dh ramai hihihi

areev19 said...

terbaek! :D

maisyara Pot! Pot! said...

lulululululu~~~
lululululuu~~~
lalalalalalala~~~

lagu happy tree friends xD

ieykaatika said...

haha
sy ade S.admire bername kurosaagi :D

honey amour said...

nak suruh hubby donlodkan...

hellioz said...

yeah
we've to learn how to be a liar so we wont be fooled...
izzit?

mimi said...

salam pagi rabu disini....

mimi said...

bes la komen kt sini snang ....

zaty hanyut said...

ohh.cite ni kwn aku ada,nt aku nk tgk la,cmbesh pulak

NuRuL HoNeY said...

da tengok berulang-ulang kali citer neyh..best sangat...selain dari citer neyh..citer liar game pom best gak..banyak penegajaran bley diambil..

Anonymous said...

kurosaki~

bez citer dia

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk