Monday, June 14, 2010

lagenda budak setan sebenarnya adalah realiti

hari ni aku agak kurang sihat. jadi aku taknak tulis panjang-panjang.. korang semua mesti tahu tentang novel hasil penulisan ahadiat akashah bertajuk "lagenda budak setan" kan? baru-baru ini, novel ini difilemkan.. aku tak tengok lagi filem tu, tapi aku nak ceritakan sejarah cerita lagenda budak setan ni kat korang semua.. novel ini ditulis berdasarkan realiti hidup seorang budak yang agak kurang ajar di masa mudanya tetapi semakin baik apabila meningkat dewasa.. ya! ianya adalah cerita benar dan bukan cerita rekaan..


pada mulanya aku malas nak ceritakan kisah ini kepada orang ramai.. tapi disebabkan aku salah seorang follower ahadiat akashah sejak kecil (kakak aku selalu beli novel ahadiat akashah), jadi aku nak ceritakan jugak, sebab aku rasa pencerita asal patut dan wajib dikenali semua orang.. dari lelaki yang tak pernah kenal erti kasih sayang.. dia menjadi pencinta agung.. dia tabah mengharungi apa saja.. itulah diantara perwatakan asal budak setan sepertimana yang diceritakan dalam novel ataupun dalam filem..


sekiranya ahadiat akashah membaca entry ini, maafkan aku kerana menonjolkan pencerita asal lagenda budak setan ini.. aku hanya ingin membuktikan kewujudan budak setan kepada dunia.. marilah kita sama-sama menghayati video rakaman luahan hati dan perasan pelakon cerita pentas dunia sebenar yang digelar 'budak setan' semasa hayat mudanya.. kepada ahadiat akashah, maafkan aku sekali lagi..

video : realiti budak setan
ini adalah entry merapu.. jangan percaya!

Related Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
13 Comments
Comments


13 comments:

Encik Tikus said...

hahahahahaha,macam bodoh je budak gemok tuh. :)

crayon said...

ya! dialah mangsa budak setan realiti

.::WaNiE::. said...

wahahah jahattttt

ahfat said...

haha, hang klaka la bro

@yuE said...

kesian kat dia weh..hang ni..

s[y]azwa[n]i said...

aku dh percaye seyh...

syafi said...

nsib malang ak..watper la ak g caya bnda ngarot n...hhaa

DuniakuAbstrak said...

ahahaha...isk x baik ktawakan org lain...ahahaha

SuRiEy TaFar said...

weh gambaq lama tuuuuu yg barisan blakang tgh ketogeri budak setan gak hahha

AL- zahra said...

aduiiii ntah hapa2....

enyheartsdiamond said...

wei.. kesian budak tu :|

paan said...

giler kesian budak gemuk tue...

zey said...

budak gemuk tu tergolek dah macam nangka busuk dah! haha!

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk