Saturday, December 4, 2010

perdana menteri pun boleh demam

harini aku demam.. aku demam sebab aku juga adalah manusia biasa yang takleh mengelakkan diri dari penyakit-penyakit kebiasaan seperti selsema, batuk, dan sakit tekak.. kejadian seperti ini adalah biasa untuk semua manusia.. perdana menteri ataupun artis adalah tidak terkecuali.. tapi pernahkah kita mendengar berita bahawa perdana menteri demam? sepanjang hayatku, aku tak pernah mendengar berita yang menyatakan mana-mana perdana menteri sesebuah negara mengalami demam.. 


aku teringin untuk mendengar berita seperti ini.. bukankah ini satu perkara yang 'agak comel' untuk didengari.. perdana menteri demam? olololo mucuk mucuk.. demam ya? meh nak suap ubat meh.. auwwww (sambil bayangkan keadaan isteri PM menyuapkan ubat ke dalam mulutnya).. comel bukan? sekiranya perkara ini benar-benar berlaku, aku yakin pada ketika itu, semua rakyat sedang bergembira dengan usaha keras perdana menteri untuk membahagiakan rakyat.. insyaallah..

video : ultraman pun ada hari tak sehat
Related Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
78 Comments
Comments


78 comments:

buDAK keCIK said...

x logik la pm x demam.
ak syak kalo mereka2 ni demam, mereka xkn gtaw pihak media atas sensitiviti pihak2 trtentu.

erk,tul kew??hee

ema サニ said...

HAHAHAHAH! ak rasa nak nangeh ah tgk video tuh..weyh, kalo PM baca nti sat dia g saman ang mcm A.C mizal..hahhahahah! ops!

udin said...

hahaha...mmg x bleh blah...mmg noob btoi oltromen tu....

ashall said...

mane ade manusia yg sempurna..huhu..mst la demam..tp ase nye pm xnak heboh2..plus maybe byksgt keje..huhu..btw, nice post..do visit my blog..and follow me..heee...thanx

Insan Marhaen said...

nabi muhammad pun demam!

My MiRa said...

semua orang demam la....
perdana menteri tu saje je die tak nak
bagitau die demam...nanti nampak tak
macho la...hehehhehe
perdana menteri kena nampak gagah...kalau cikit2 demam
die takut orang nampak lemah..hehe
ape yang mira merepek???

Mar said...

pm xpernah dmam sebab dia lawat tubelawak,.
bole trima ke alsan ni

CERITA LEBAT said...

fauziah nawi pun demam,justin bieber lagi la demam..

Nurulbadiah Lai said...

heheheh.sape2 pon demam..nurul har2 deman..

urm crayon demam ke?get well soon ye dear

hhehhe

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Masa hang demam ni, Lisa jaga tak?:-)

ainakhani said...

shin chan pon demam ni kan pm !
haha xD

Anonymous said...

salams..
hari tu PM demam campak.. :)

NynaMysarah said...

tubelawak makan ubat! cepat sehat tawww, nanti ley berlawak lagi :)

fifianggun said...

hhahahhaha..kaw ni ade2 je

fyoneex said...

PM leh demam.
tubelawak pon leh demam.
TC dude..kang xleh dating. :p

Faezah Hannah Al Baj said...

crayOn>> nk link utk celcom plz :)

Farra Zulkarnain said...

siapa kata perdana menteri ta dmm, najib kne demam campak. sbb isteri dia campak . weee~ ;))

crayon said...

http://www.youtube.com/watch?v=d4jdBsaCsUQ&feature=player_embedded

untuk pengguna celcom broadband.. hehehe

Insan Marhaen said...

tahniah bro. menang BPM!

Wahidah said...

kalo dh tahu tk sehat jgn berembun memalam yea..:P

get well soon

maiMOONyet said...

ultramen tu dh nyanyok wei. biasa ar. dah tua! xD

annazanariah said...

ayat last tu penuh bermakna...

"sekiranya perkara ini benar-benar berlaku, aku yakin pada ketika itu, semua rakyat sedang bergembira dengan usaha keras perdana menteri untuk membahagiakan rakyat.. insyaallah.."

renung2kan lah...

gabanMorka said...

kalau berita pemimpin demam tersebar, maka doktor-doktor akan sibuk mencari pemimpin itu. masyuk.....haha

KiN said...

haha.ultraman comel!!!

kikilalahsite x) said...

hahahaha . betul tu . mustahil la diorg tak pernah demam . lawak la ^__^

cepet said...

haha..ultramen tak mkan panadol lagila..
rakyat jelata mendoakan kesejahteraan pemerintah..jarangla nak demam

eiela said...

hihi kalau PM kita demam dan disiarkan kat tv, rakyat jelata tersenyum sinis la..

Latest Entri :
Blogwalking Diganti Dengan Bloglarian
Blog Oh Blog!!

Puteri Iqa Izyan said...

yeay! demam.
hehehe

get well soon.

eyh.tahniah sbb memang dlm BPM :P

faradeeba said...

alololo mesti comeyl bile rosmah suapkn ubt untuk najib.
hahaha.




;P

NuR 'aQiLaH said...

alala cian nya.................
demam sbb menang blog pilihan kankan

ekekek :P

Thalhah Amir said...

xkn demam nk sebar kt media. haha..

mie said...

hahaha .
tak macho lah kalau rakyat jelata tau PM demam ;p

yats said...

demam ke? kesian..moga cepat sembuh..PM demam...ada orang kisah ke? huhuhuhu

rafiqa said...

haha, musim ramai demam ni.
makan ubat ok?? :P

apih el nino said...

power rangers pun demam . sebab tu kuar seminggu sekali je dalam TV . Hahaha...

Mknace said...

:):):)

zmah said...

Kita manusia semestinya ada masa sihat dan ada masa kurang sihat,itu adalah normal.

relevan said...

Sila berselimut lebih bila demam..

LadyBird said...

demam ke? semoga cepat sihat.. :)

enyheartsdiamond said...

hahahaaa! setiap entri tubelawak buat ceq geli hati walaupun tak tengok video lagi :DDD

akuanakpahang (AAP) said...

Salam musim skg nie byk yang demam huhuhu...
Nak tengok Panorama indah? Jom jejalan ke Pahang! "Segalanya disini... - akuanakpahang"

i3na said...

demam per tuh tubelawak.. demam2 pun maintain lawak.. soheh cepat sembuh punya

N said...

kau tengah demam ke ape bermimpi nak dapat cerita pm demam. haha

::m!SS edURA hanUM:: said...

cepat2 sembuh dari demam

ber_u_wang said...

semoga cepat sembuh....

Nana Farhanah said...

best ape demam..leh ponteng kuliah :D

Safuraa Abdul Rashid said...

jgn lupa makan ubat ye..

mr.syazwan said...

minum air masak, makan ubat dan terus jenggu blog FUUYOOOO

konpem sihat.

haha

AryesNovianto said...

walah walah..sakit demam ni. sikat dengan buah aja.kalo perdana mentri, wekekeke...demam pa demam.pastinya da sebabnya.kayak ultramen kali. kalo aku demam obatnya ngeblog seharian,pasti sembuh.pokoknya cepet sembuh aja biar bisa blogwalking lagi mampir mampir

Hananeechan said...

dalam banyak2 demam paling tak best demam denggi. tak tahan betul :(

Farihah Ahmad said...

alaaa mucuk-mucuk tomey-tomer temam-temammm... tian dia nyewwww~

yekk.

situsonline said...

deman apa ini...?deman cinta ya...?

Nurul a.k.a Riko said...

demam berblogging ker? or demam kus..kus...nanti manyak makan vit. C yer. Speedy recovery utk Tube.

Akram Razali said...

Demam lg ke en.lawak..dh 2 ari nih..boleh ketawa lagi x? ha3..

Entri Terbaru:Berblogwalking Cara Mudah Melalui BlogLarian

JelinaJoli said...

PM kena cikenpox ok!!

eqa said...

demam eqa pun xbaek2 lg ni taw..
btw eqa bru lek dri shopping ni..hehe

Anonymous said...

olololo tubelawak demam... ciannyer mucuk mucuk ni, kalo tau awal td bole anto sup ayam..beli kedai olololo :)

ain said...

sedangkan...kucing pown leh demam...ini kan manusia...mihhhahhahaha

mR.sYaH said...

xknlah pm nak bgtau dia demam... haha...

Bee Den said...

haha..

faiz said...

hahaha..nice!

SweetyMui2 said...

sekarang memang musim demam kot..ekekek.makan ubat kuat! hehe

Nur said...

dia demam dia x d eplak nak bagitahu kat org ramai..terperuk je ldm bilik tuh ha..hahhaha

lalink7 said...

hmm...bgus jugak demam niee..hilangkan dosa2 kecil..sy flu...hukhuk

yangbaik said...

demam pm dah sembuh dah.... demam aye nih ha.... ulang2 lagi...

Lulu caldina said...

eheh..ada je idea..

NuRuL iZZa said...

moga cepat sihat...

CahayaCintaIlahi said...

oh tUbelawak..tahniah2.. da lama cahaya tk blogwalking sini..wah da ramai peminat tubelawak..cpt2 smbuh ye.. :))

EzzEddin said...

adeh la bro..ko memang ler, nangeh aku tengok video tu
ihiiihi...sajer jer eh

Rabiatul Adawiyah said...

Wah.. ramainya org kat sini.. blog kita xda org pun.. wuwuwuwuwu.. :)

Cik Mieyrarif said...

ahhha.kalau pm demam
rakyat pengsan

Kak Mah said...

kang PM demam cacar haritue.....

budakmengong said...

pm?personal mcj?hahax

atiq said...

HAHAHA. comel ultraman tu. penat bersilat tapi apa pun tak jadi. :P

nurul . ixaty said...

LOL ;pp

Afzainizam said...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Salam Maal Hijrah" 1432H/2010M.
MEMANTAP UKHUWAH, MEMPEKASA UMMAH.
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
Bentangkan ku permaidani
Dari baldu berwarna putih
Moga tak ku terasakan
Cubaan yang ku galas ini
Kepada Mu titianku
Hijrahkanlah diri ini

PM tak sihat ambil MC..... semua orang demam lahhhh kalau tak demam itu bukan orang itewww hantuuuuu

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

PM dia demam kina rasa. cuma x mo bg tahu...kan?

albanaT said...

salam jenguk dan lawat org demam=)

moga terhapus dosa2 kecilmu dgn demam itu..insha allah..=)

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk