Thursday, February 25, 2010

makanan kegemaranku ialah kaki

makanan kegemaranku ialah kaki

korang semua mesti ada makanan kegemaran kan? aku suka makan telur ikan.. itu makanan kegemaran aku.. kalau kat kedah, nasik putih dengan telur ikan dua tiga ketul pun tak sampai 3 ringgit.. sekarang aku hidup kat KL, punya la susah nak carik telur ikan.. kalau ada pun, mesti mahal gila.. memang aku tak pernah makan lagi telur ikan kat KL ni.. sebab aku seorang yang sangat 'sep bajet'.. ehehehe.. pernah tak korang alami keadaan apabila korang diberi harapan untuk makan makanan kegemaran korang, dan tiba-tiba harapan itu musnah dan hancur? kalau tak pernah, korang KENA tengok video ni.. kalau boleh, cuba 'feel' apa yang orang tu rasa..


video : harapan musnah apabila tak dapat makanan kegemaran

aku suruh cuba 'feel' apa yang orang sekeliling tu rasa.. bukan suruh 'feel' apa yang perempuan gila tu rasa.. sebab apa aku letak tajuk "makanan kegemaranku ialah kaki orang"? ahahaha.. sebab orang macam ni bukan patut di tangan-tangan kan ja.. dia patut di kaki-kaki kan sekali.. pijak muka dia pastu sumbat kaki kat dalam mulut dia.. sambil tu, seret muka dia pakai kaki, tendang masuk dalam laut.. bukan aku nak jadi kejam.. tapi nak bagi pengajaran dan iktibar.. ahahaha.. ganas ka? tak lawak? anggap ja ni lawak ganas.. ahahahaha..


Related 

Posts with Thumbnails
Share This

9 comments:

  1. macam budak2 tk dapat gula jep aweks tu.. hahaha

    ReplyDelete
  2. LINK http://www.youtube.com/watch?v=xbVw7entkxg&feature=fvw NI PON OK BAH.. AHAK~

    ReplyDelete
  3. wehehehe lawak2..

    p/s u..mcm mn erk buat template sendri...jeles tau tgk template korang lawa2

    ReplyDelete
  4. haha! lawak aku tengok minah saleh tu ngekek

    ReplyDelete
  5. hahahaa haduhhh..saket perut..

    ReplyDelete
  6. pesanan dr bakal dietitian: telur ikan tu high cholestrol...
    hehehe...

    ReplyDelete
  7. ahahaha.. takpa.. sebab saya memang jaga makan.. badan jenis senang naik senang turun.. bukan makan selalu.. jarang-jarang gak

    ReplyDelete
  8. haha...
    bagus2...
    klau nk makan bley tp jangan makan tiap2 hari...
    =)

    p/s: juz pndai bg nasihat kat orang padahal diri sndiri pn ske makan gak wlaupn tnggi kolestrol... hehehe...~

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates