Thursday, January 13, 2011

perempuan sangat sukar difahami?

dulu, aku pernah mencintai dan dicintai oleh perempuan.. kini aku hidup solo.. aku lebih selesa begini.. bukan apa, aku rasa pemikiran perempuan sangat sukar difahami.. mungkin kerana aku terlalu lurus bendul ataupun aku super bangang untuk memahami perempuan.. kadang-kadang aku rasa nak mengamuk dengan pe'el dan perangai perempuan yang mendampingi aku.. mana taknya, yang kita suka dia tak suka.. yang kita tak suka dia suka.. tapi aku tahu, mengamuk itu bukan jalan terbaik menyelesaikan masalah..


aku seorang yang penyabar.. ketika hormon autobot atau decepticon merembes didalam tubuh perempuan, aku tahu pada ketika ini aku perlu meningkatkan tahap kesabaran aku ke tahap dewa.. dan pada ketika ini jugalah aku akan super misunderstanding dengan tingkah laku dan percakapan insan bergelar perempuan.. kadang-kadang percakapan mereka berbelit-belit dan penuh dengan maksud yang tersirat.. "kenapa tidak direct to the point? arghhh" meraung aku didalam hati..

itu cerita dulu.. ya! mungkin aku masih mentah didalam perhubungan untuk hidup berpasangan.. tapi kini aku sudah mampu memahami hati perempuan sedalam-dalamnya.. aku sudah matang.. bukan matang dari segi pemikiran.. tapi aku sudah matang dalam memilih produk yang bagus untuk digunakan ketika berpasangan.. anda juga patut mencubanya.. insyaallah tiada perselisihan faham diantara anda dan orang yang anda cintai..

video : produk bagus untuk memahami perempuan


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
58 Comments
Comments


58 comments:

-telordibasuh- said...

tapi ade freez aku lagi pelik...
name die..wan aaaarif hehehe

crayon said...

yang tu memang pelik.. takleh nak kata apa dah..
pelik sebab attitude seorang penggudam kot..
akakakaka.. dia hack blog aku mampuih!!

yananana said...

haha. nih, ade link lagi best nak faham pompuan, pasnih kot2 leh jadi lelaki yang paling memahami girlfriend nyer ke? :P

http://www.youtube.com/watch?v=6qeTbmTJNJ0&feature=player_embedded

crayon said...

hahaha.. tq share yana.. tubelawak makin
paham pempuan dah.. :* muahh!

Mr feckry said...

dengan pompuan ni kene banyak sabau

ayue said...

perempuan nih sensitif oh. so , jagelah hati mereka leklok .

adLedash said...

Salam...

mula2 baca comel je..bila ayat last tu dah tak faham..haha!

cakap pasal product..

smlm ada lecturer..tgh2 mengajar dia ada pesan..

pesanan beliau berbunyi

"girls..if u want to find a husband, do find someone who always love the product..not the process.."

product = kids
process = sendiri teka..hee

hee..sharing is caring..taa~

Ziela said...

perempuan xcomplicated pon..laki je yg bt complicated..heee~
read my entry about perempuan
http://petihatisaya.blogspot.com/2010/11/bila-perempuan-dan-dot-dot-dot.html

cewek.medusa said...

"kadang-kadang percakapan mereka berbelit-belit dan penuh dengan maksud yang tersirat.. kenapa tidak direct to the point? arghhh"

tak juga.. ada je lelaki pun ckp 'tbelit2' ni.. aku ni pompuan jenis ckp direct, nk dgr bijik butir dr mulut lelaki yg direct jg..bkn berbunga-belit2 nyer jantan.. oppss lelaki *ehem*

perempuan ckp tbelit2: maksud dia syg kt kite, dia malu kot?
lelaki ckp tbelit2: maksud nk blah! 'woi pompuan..aku x suka ko! x paham2 ker??'

skang aku da paham psl lelaki, dan boleh lepaskan dia pergi.. kalo x rasa cam nk tikam je chest dia.. kah kah kah

crayon said...

hahaha.. janganla sampai tikam2.. tabaik owh..

nulhazwany abdul malik said...

hahaha
perempuan ni misteri , banyak rahsia.. ^^

Fina Roslan said...

wah.produk yang bagus.tenkiu Tubelawak:P

eiffel said...

ala ruginya aku tak dapat tgk produk apa tuh -.-"

CahayaCintaIlahi said...

hehehe
prOduk yg bagOsla
tubelawak ngeee ;)

baincardin said...

Kali ni encik Dave Hills pun suka HDR! Jom layan...^_^

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

dh bli ke manslater ? lps ni bole ngorat pompuan byk2. hahahahahhaha

afrisya Ismail said...

kadang lelaki juga sukar di fahamii bukan? :)

Echa said...

bukan sukar difahami... tapi yang sebetulnya... lelaki tak berusaha untuk memahami...

- GC - said...

perempuan pn tak faham2 lelaki. (kadang2)

baincardin said...

boleh pening bila dipikirkan..^_^'

baincardin said...

Jom bersama Encik Dave Hills layan HDR kat Cameron Highlands. ^_^

phreak-id said...

Function yang boleh sense emotion tu memang best. Senang kalau nak ngorat awek. Kita usha2 je, pastu kalau dapat detect yang awek tu response baik, terus pergi ngorat. "jom kita couple". takyah nak ayat bunga-bunga lagi. hahaha

Terbaru > If I Were the Green Hornet > Tahniah Dr Rozmey > Tukar Banner/Link Dengan phreak-id

Ann said...

lelaki pun sukar difahami.......

Ain Zulaikha said...

macam mesin tak leh nak menipu....

tengku asmadi said...

sungguh complicated kan perempuan ..syukur ku lahir sebagai lelaki ;)

mai said...

a'a saya complicated jd tolong faham saya. boleh tak mcm tu. hahaha.

marina anakcikbob said...

ayat pertama buat aku pikir serong sikit sebelum turun ke baris kedua.

dulu, aku pernah mencintai dan dicintai oleh perempuan.. kini aku hidup

aku da pikir:

dulu, aku pernah mencintai dan dicintai oleh perempuan.. kini aku hidup mencintai dan dicintai oleh lelaki.

bwahahahahaha..

Fathiha Zainal said...

Bila si lelaki itu dh jumpa tulang rusuk dia yg satu itu, baru dia akan faham pmpuan kot..

BTW, lelaki pun sama. Sgt2 sukar utk difahami.

hamzah ian said...

sampai skrg gua tak paham.. grrr

MR.ScreamO said...

women is full of secret & mystery..i still dont understang..pompuan oh pompuan!..
salam 1 malaysia:)

MR.ScreamO said...

*understand..(salah type)hahaha..cover malu

c.i.k.a.m.i.e.a said...

lelaki pun lebih kurang je sebenarnyer

allia farhana said...

kadang2 perbezaan tu perlu..
idup kan saling melengkapi..sbb tu perlu toleransi.. tp dalam kes ni macam complicated je..

moga2 one day nty, ko jumpe la pompuan tulang rusuk kiri ko tu..:))

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Kena buat2 faham...

..ika itu aku.. said...

lelaki pun susah nak fhm gak la...huhu

eqa said...

perempuan mmg sgt2 sukar nak fhm pun :)
tapi eqa syukur sgt sb diperkenalkan dengan partner eqa y mmg btl2 ckup sabar ngan perangai y sgt2 skar difahami :)

Mar said...

mmg rmai pompuan yang dtang mengomen nih,,
siap datang bagi tip lagik cmna nak bagi faham prangai pompuan ea,..

apa2 pun p/l ttp saling melengkapi antara satu sama lain,.kan3

fadzlina said...

susah ke nk difahami?
laki lg susah..ble ade mslah lngsung x nk share n trus diam buat mke xde mood..paaangggg kang!
haha

kerana perbezaan antara lelaki n perempuan inilah yang menjadikan lelaki dan perempuan itu saling melengkapi. ^^

fyoneex said...

mn nak cari nih? nak sebijik kasi kat boifren.

MasZuber said...

salam ziarah,

kadang-kadang susah untuk memahami atau kadang-kadang memang sengaja buat-buat tak paham?

elok utk difikir2kan. ;)

noreed said...

kadang-kadang tu perempuan pun alami situasi yg sama sukar utk memahami lelaki.take it in +ve way. masa tu lah utk kita discover our partner. kalo asik paham segala2nya dan setuju semua life is not fun anymore

.mek.mizah. said...

laki pon sukar difahami. sekian

APi said...

straight to the point k..

enyheartsdiamond said...

lelaki pun complex juga :)

Nana Eddy said...

first pasal video. kalau la nak memahami hati org lain se,udah tu.. tak perlu dah pakar2 psikologi sume tu...

kalau lelaki cakap pompuan sukar difahami, pompuan jugak cakap lelaki susah difahami. that what makes relationships so interesting :)

Anonymous said...

Cett.. aku ingat produk aper.. 38 inci ke 51 inci ke.. sekali produk lain daa..

Nko cari la buku 'Men from Mars, Woman from Venus".. Pasni ko makin paham lar.. muahuahuahua..

alexa yussida said...

gila baikk punyerr produk...hahha

محمد أزري حانيف said...

aku pun serupa dgn ko la weh .. tp , skrg aku sudah berpunya .. akan ku cuba pertahan kan hbungan kami hgga ke pelamin a.t katil .. wahahahahhaha !!!!!


p/s : a.t ( after that )

gabanMorka said...

pompan memang suke berkias..dah tu, bile kite xpaham, kene mara pulak...haish

Sofia Aimd said...

unikkan pempuan.. same macam uniknye lelaki tu :)

Anonymous said...

ko single??aku pon single..jom la kita skandal..

lalalalaaa~

-TS-

iamzulfadli said...

kahkahkahkahkahkahkah

http://www.sisiberbeza.com/

Piah Becok said...

muahahahahaa.. comel je entri ni

Hamizah Syamimi Supian said...

awk akan lebih memahami perempuan yg awk dampingi bila perempuan itu sememangnye dicipta utk awk..ecewah gitu..huahua! ;D

Dee Zahari said...

sy tak paham lelaki ....

ayin~weeweet said...

ha?single?

wow!!

boleh ngorat nih hahahah

Farah Hayatie said...

hahaha rase mane2 pon same kot~

Anonymous said...

itu la yg mmbeza kn perempuan gn lki..klw suma sama serasi..ap yg best der??

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk