Thursday, January 13, 2011

teknologi masa depan hanya untuk orang gila

dulu pada zaman hang tuah, mesti tak ada pun manusia yang akan percaya sekiranya aku mengatakan bahawa ada mesin yang mampu membantu manusia terbang di udara.. kini tidak lagi.. semua orang boleh menerima hakikat bahawa ada teknolgi yang membolehkan sesuatu benda terbang dan membantu manusia dalam pelbagai aspek.. anda akan dikatakan gila sekiranya memberikan idea atau berusaha mencipta benda yang diluar akal manusia (mengikut zaman).. begitulah cerita yang dibawa dari dulu sampai sekarang..


di waktu kecil, aku kuat berangan.. aku pernah berimaginasi untuk masuk ke dalam televisyen untuk mengambil tora atau ding dang yang disiarkan dalam televisyen, berjalan-jalan ke serata dunia menggunakan pintu suka hati dan pernah juga terlintas untuk menjadi superhero logikal seperti batman.. kah kah kah.. tapi kini aku tidak lagi terlintas untuk menjadi batman.. kalau ada orang jahat nak buat jahat, lantak kau lah! jangan kacau hidup aku sudah.. kah kah kah

diantara imaginasi atau cita-cita aku dulu yang aku rasa hampir menjadi kenyataan ialah aku ingin menunggang basikal yang boleh terbang di udara.. ahaha.. mesti anda semua masih menganggap ini adalah perkara yang mustahil kan? tapi aku rasa ianya tak mustahil selepas mengetahui serba sedikit mengenai gyroscope ni.. jadi apa lagi.. jangan berhenti berimaginasi.. imaginasi membentuk kreativiti.. kah kah kah..

video : gyroscope melawan graviti
video : gyroscope explain


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
29 Comments
Comments


29 comments:

aku_azreen said...

imagination is the power!!

crayon said...

haha.. itu ayat einstein.. dia gay tau..
jaga-jaga.. hahahahaha

enyheartsdiamond said...

saya berangan nak jadi sailormoon :p

sab said...

teringin nak jadi artis.
jap. berimaginasi dulu. :)

SheY PuLL said...

memamag pun...klu msk U tuh..
dia punye pelajaran makin lame mkn susah
sampai dah nak jadik giler dah...

RedVixen said...

wuuuuu.... power!!

Anak Ulu Cheka said...

nak sesuatu yg pelik mesti kena kata oleh org gila dah gamoknye budak tu..

░♥si lampu neon♥░ said...

ko memang besst la broo suke berangan yee =)


ENTRI MANTAP & MELETOZZ :
# Awek Leggings Ketat Seksi #
# Sikap Cuai Bawa Padah !#
# Teks Ucapan Paling Sempoi !#

shamsiah shamsuddin said...

berangan satu aktiviti yang bagus..
ia buat otak kita bekerja dan berpk di luar kotak..
bagus tuk kesihatan..
marilah kita berangan...
wink2..

Anonymous said...

MIT tempat org2 gila.. yg level genius ja boley masuk MIT.. ada IQ test.. muahuahuahua..

Mknace said...

:) :) :)
abis la semua orang masa depan
terbaeekkk!!!!

singgah pagi dari mknace unlimited

-telordibasuh- said...

aku xsuke brangan la ahhahaaaa

relevan said...

Berimiginasi nak jadi orang kaya punya segala..

MiYOKO TACHIBANA said...

hahahha...bestnye berangan....

tmbh2 lg kalo apa yg kite angankan tu menjadi satu kenyataan...

eiela said...

lawak jugak baca angan-angan tubelawak nih nak mengambil tora tuh yg tak tahannya.. apa lagi, jom makan buah berangan,,sedap..=)

Latest Entri :
Yeaayy Cuti : Keputeraan DYMM Yang Di-Pertuan Besar Negeri Sembilan

yats said...

macam2 la tubelawak..siap nak masuk tv ahahah..=)

Biela Sapine said...

Ambik tora ? hahaha
Imagina budak budak masa tuu, macam macam.. hak

eRaY said...

ye saye suke berangan, mase kecik2 pernah pk kan best if telefon boleh kuar muka...angan2 jek dulu
skali bile dah beso2 nie mmg ade dah pun tepun boleh kuar muka, kire aku rase idea aku hebat :D

sayangsayangibu said...

semua orang ada imginasi memasing kan?

zety said...

jangan berhenti untuk berimaginasi!

sn0w said...

same ah ! nk masok lam tv curi doraemon :)) hahaha

♀ syera teli ♀ said...

basikal terbang ? HAHA ,

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Gambar kat atas tu pasal mekanisma yg mengawal tumbesaran dan pembahagian sesuatu sel hidup...

ain said...

tu dia..imaginasi tinggi mak aih...!!!

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Assalamualaikum... Maaf lama kami tak ziarah blog kamu..

imaginasi kepada fantasi kepada reality... bukan mudah tau nak jadi camtu... kena ade usaha dan kreativiti

Anonymous said...

angular momentum

si para para said...

imaginasi pintu harapan..hehe
nk imaginasi apa ye..
jadi atromen kan kena lawan raksasa pulak..ni yg leceh ni

Anonymous said...

wahhh...imaginasi...

aku pon slalu gak kecik2 dulu...kalo jadi sailormoon best gak...gagagagga...dengan kuasa bulan..datanglah!!!!

-TS-

Ra-kun yang sendiRIAN said...

hai :)
how are you guys out there?
maaf baru sempat BW..

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk