Tuesday, January 5, 2010

kantoi stripping ngan bapak

kantoi stripping ngan bapak

skarang ni teknologi semakin canggih, dari jauh pon boleh manja-manja ngan kekasih hati.. eheheh.. bila teknologi makin canggih, ibu bapak semakin risau dengan anak-anak.. nanti korang semua dah ada anak, kena beware, kena alert.. kena selalu perhatikan gerak geri anak-anak.. mana tau, kalau2 dia buat gerak-geri macam video bawah ni.. wakakakaka..



kesian awek tu, tah kena tempeleng ka pelempang ka ntah laa.. padan muka!! wakakaka.. naseb baek bapak kau tak jual kau kat siam.. dah cukup beruntung dah bapak kau sayang kau!! wakakakkak gelak lagi.. wakakakakka gelak gelak!!


Related 

Posts with Thumbnails
Share This

14 comments:

  1. wahahah, kantoi ngan bapak.. wakakakkakak.. ingat ye, lain kali nak buat mcm tu kunci la pintu,... tak tahan aku gelak .waahhahahaha

    ReplyDelete
  2. baru je nak stim..haa..situasi camni ah namanya potong stim..haha

    ReplyDelete
  3. ahahahah..padan ngan muka...

    ReplyDelete
  4. alahhh..potong stim btol la bapak dier ni..ahahaha..klakar tol vid ni..=P

    ReplyDelete
  5. peh ai punye marah bapak dia, mcm nak terkeluar jantung

    ReplyDelete
  6. hurm.. trick ja kot ni ..lau bapak da padam cmna bole post lg. huhuhu

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates