Tuesday, January 5, 2010

kantoi stripping ngan bapak

skarang ni teknologi semakin canggih, dari jauh pon boleh manja-manja ngan kekasih hati.. eheheh.. bila teknologi makin canggih, ibu bapak semakin risau dengan anak-anak.. nanti korang semua dah ada anak, kena beware, kena alert.. kena selalu perhatikan gerak geri anak-anak.. mana tau, kalau2 dia buat gerak-geri macam video bawah ni.. wakakakaka..



kesian awek tu, tah kena tempeleng ka pelempang ka ntah laa.. padan muka!! wakakaka.. naseb baek bapak kau tak jual kau kat siam.. dah cukup beruntung dah bapak kau sayang kau!! wakakakkak gelak lagi.. wakakakakka gelak gelak!!


Related 

Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
14 Comments
Comments


14 comments:

bellar0ssa said...

bodoh gile.haha.

suhz said...

wahahah, kantoi ngan bapak.. wakakakkakak.. ingat ye, lain kali nak buat mcm tu kunci la pintu,... tak tahan aku gelak .waahhahahaha

Sendra said...

baru je nak stim..haa..situasi camni ah namanya potong stim..haha

ery said...

ahahahah..padan ngan muka...

hafizazmi17 said...

wtf??!!!hahahahhahahha

hafiz said...

alahhh..potong stim btol la bapak dier ni..ahahaha..klakar tol vid ni..=P

Anonymous said...

peh ai punye marah bapak dia, mcm nak terkeluar jantung

Sofia Aimd said...

tak larat gelak dah.. hahahaha.

zer0xs said...

hahahaha hamikkkkk~

I LoVe IsLam said...

hahaha... cian lak....

Anonymous said...

hurm.. trick ja kot ni ..lau bapak da padam cmna bole post lg. huhuhu

Lysa Lianne said...

hahaaha.. lucu ny ..

dipermatang said...

wahhhahahahaha

Asep Sopanda said...

wkwkwk..lucu.

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk