Monday, February 22, 2010

adakah anda cukup psiko?

adakah anda cukup psiko?

semalam gadoh lagi dengan perempuan aku.. dia cakap aku gila.. dia cakap aku psiko.. tapi aku tak peduli.. sebab aku memang psiko.. aku boleh makan nasi sambil melihat kucing kena lenyek kereta depan mata aku lalu aku meneruskan menjamah makanan aku dengan muka selamber.. masa tu kat sekeliling aku, semua orang dah berenti makan sebab tak selera tengok bangkai kucing fresh depan mata.. jadi sejak hari itu, aku sedar aku telah dianugerahkan sesuatu yang spesial dari tuhan.. thank god!! ahahahaha..


video : lelaki pon belum tentu boleh tengok video ni sampai habis (animasi)

kalau nak video yang lagi super-psiko, aku boleh bagi.. sila email aku ya! ahahaha.. kang kalau aku letak kat sini, video super psiko, konfem orang taknak masok blog aku dah.. lagipun, nak filter video tu agar bersesuaian dengan tema blog aku : hiburan seisi keluarga.. ahahahaahahah.. ya!! aku memang psiko (dengan muka penuh bangga)


Related 

Posts with Thumbnails
Share This

22 comments:

  1. ahahahaha.. semua orang dah takot nak komen ka?? ;)

    ReplyDelete
  2. takot nanti tersaiko diri sendiri..hehe

    ReplyDelete
  3. syabas..~!! n3 yg cukup psycho...
    anda secara rasminya telah menjadi blogger paling psycho abad ni..

    *huhuhuhu*

    giler gempak VC korn tu..~
    cayalah~

    sampaikan salam pada pempuan..
    dengan pesanan :

    "if u cant beat them...join them"

    lol :P

    ReplyDelete
  4. psiko2 aku pon, aku syg pempuan aku.. ahahahaha

    ReplyDelete
  5. saiko gilaks uncle botak tu.. adedei...

    ReplyDelete
  6. saiko konon.. haktui.. hahahahaha!!

    ReplyDelete
  7. korn the best arrr giler tull sukeeee
    aku tgk sampai abes sbb animasi je x de hal wakaka klu mcm final destiantion sumpah x boleh tgk wakaka

    ReplyDelete
  8. ada kawan laki aku takleh tengok video tu.. ahahaha

    ReplyDelete
  9. wekk..geli r..
    seb bek animation jek.. :P

    ReplyDelete
  10. hey yooo!!! korn favorite ku.. hehehe.. letak lg lagu lebih psiko! ngee^^

    ReplyDelete
  11. Wargh.. Die ! Die !

    Never been to a place like here
    Never seen it anywhere
    Very eager
    I wonder
    Since its new it has no tangles
    Isolations have no flower
    Very near i scower
    But anyway
    I guess i wasn't needed here

    ReplyDelete
  12. naseb bek video tuh kartun..kalo original human rase cam...hehehe

    Khaizarien @ atie Blog

    ReplyDelete
  13. Oh..mungkin kamu dan lelaki aku same je.. kurang berperasaan..haha

    ReplyDelete
  14. takut lah dngan org yg psyko2 ni. Bahaya. Kawan Hana pernah kapel ngn laki yg psycho. Terus jadi trauma kawan tu skang. hoho

    ReplyDelete
  15. ahahah.. itu saiko tak bertamadun kot farhana?? ahahahaha.. sy saiko berpelajaran tinggi..

    ReplyDelete
  16. aku tergelak2 tgk vid neh.
    boleh x??
    ahahaha.

    ReplyDelete
  17. hanna : anda sangat cool.. tapi saya super cool.. ;) mana boleh lawan tokey.. jatoh la saham saya camni.. ahahahaha

    ReplyDelete
  18. xkan ku bukak video ni wpun animasi.. tipu lah ko boley makan lagi wpun ko tgk kucing kene lenyek..aku dgr kucing kene lenyek pun dah cukup trauma..

    ReplyDelete
  19. baru je tengok da tekan pangkah...hak9 =)

    ReplyDelete
  20. aku dah tgk ler klip ney..bored

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates