Thursday, September 2, 2010

justin bieber asia

justin bieber asia

video ni dah lama aku upload kat youtube dan facebook.. sebenarnya aku takda modal nak tulis mengenai dia nih.. sebab tu aku just share video macam tu ja (tak letak kat blog pun).. tapi semalam ada kawan aku tanya "wei, yang justin bieber tu hang dah letak ka dalam blog? wajib tonton tuh!" jadi aku pun tergerak hati untuk meletakkan video ni kat sini.. ehehehe..



aku tengok video ni macam chelaka ja pun.. taktau la apa yang best sangat.. mungkin kerana aku tak sukakan justin bieber dan rambut 'emo' dia tu.. disebabkan mamat ni pun menyanyikan lagu justin bieber, jadi aku menyampah jugak kat dia.. rasa nak sumbat stokin dalam mulut dia.. tapi mamat ni lebih 'cool' dari justin bieber sebab rambut dia tak 'emo', tetapi rambut dia ala-ala askar gitu.. auwww.. ahahaha

video : justin bieber asia - baby
Related Posts with Thumbnails
Share This

37 comments:

  1. aku tak suka justin sbb nama dia aba BIEBIR!! aku tak suka!! aku tak suka~!!!

    ReplyDelete
  2. ehem...
    nice blog...

    salam,
    http://pasarjogja.com

    ReplyDelete
  3. aku geli dgr justin bibir nyanyi. biler dgr mamat ni nyanyi, terasa nak vomit terus weiiii... xD

    ReplyDelete
  4. kadang-kadang, lagu yang paling tak suka tu yang selalu TERnyanyi-nyanyi tu. kannnn? :D

    ReplyDelete
  5. hahaha..apsal dier poyo tol?..ada stokin lebih ka?

    ReplyDelete
  6. erm..sy juga kurang minat dgn c bieber

    ReplyDelete
  7. haha. lol.i
    asyik2 bieber ni kena kutok.
    aku pun takdelah minat sgt die ni.
    ntah apa yg best

    ReplyDelete
  8. aku pon xsuka justin ni...jambu sgt lah plus ngn sore yang jmbu..huhu

    ReplyDelete
  9. hahahahaah hari ni hitz fm morning crew spin lagu JB je. bosan kot,tak dapat dgr lgu kegemaran! Hitz spin special sebab nak kumpul lagi 14000 love notes utk justin kat fb,so dat JB dtg malaysia. Tuan rumah tak ske ke justin? hahaha - baby baby baby noOooo~ hahah

    ReplyDelete
  10. aku memang tak minat dia ni..suara dia macam perempuan..tak best langsung..

    ReplyDelete
  11. justin bieber asia mmg nak kene kaki je ngn gua kalu gua jumpe..hahaha

    ReplyDelete
  12. nice blog of you dude, follow me and i'll follow you too :)

    ReplyDelete
  13. hehee..lagu si biebir tu okay je..cuma gaye dia je yg buat org nyampah..haha..sedeyh hati i tgk vids tu..hahhahaa!!

    ReplyDelete
  14. Auuwww... I lagik sukerr tengok izuari bibir nyanyi.. Auuwww.. I love you izuari.. auuwww!!

    ReplyDelete
  15. waaa...i luv him!!!hahaha
    jgan la kutuk die..hahaha

    ReplyDelete
  16. well
    i grew up with justin tmberlake, nelly frtdo, tmberland songs; which is true musician

    but, now, dey grow up with dis fella. nothing unique abt him. voice out!

    ReplyDelete
  17. err
    farysa bnci justin ni
    kcik2 dh playboy
    hahaha

    ReplyDelete
  18. aku rasa sangat bodoh kalau mengomen bab justin bieber dekat entry yang bukan berkenaan justin bieber..lantak la memang aku tak minat justin bieber pon! tapi ini entry pasal budak senget ni so meh mengomen bab budak ni

    english dia bagus walaupun muka dan suara dia cam haram!

    ada sapa2 perasan yang english dia bagus?

    kalau x ada, memang bodo dan sila malu pada diri sendiri..

    ReplyDelete
  19. hahhaha btowl, bab muka n sore masa nyanyi mmg haram x bule blah! tp english tip top

    ReplyDelete
  20. Ye ker farysa..?? Aku tak setuju.

    Aku rasa walaupon English dia tiptop.
    Tapi pitching lari.. vokal berterabur.. Teruskan berlatih lagi.

    Baik lagi tengok Mawi nyanyi sambil kepak-kepak tangan.

    kah..kah..kah..

    ReplyDelete
  21. quoting 'cik elyse - well i grew up with justin tmberlake, nelly frtdo, tmberland songs; which is true musician. but, now, dey grow up with dis fella. nothing unique abt him. voice out!'

    justin timberlake=true musician? hahaha ok!

    ReplyDelete
  22. hehehe

    justin timberlake pun adik beradik justin bieber gak la...rubbish!

    hahah!

    ReplyDelete
  23. oi oi.. janganlaa kutuk justin timberlake.. tomok pun lebih kurang sama.. true musician :)

    ReplyDelete
  24. huh!! tak minat..gua lbh suka cromok dari jasting bibir ini..

    ReplyDelete
  25. layan nostalgia rock klasik juga best..hehe

    ReplyDelete
  26. Baby.. baby.. baby.. ooohhhh..
    demm I hate bieber.. siap aku pun bole nyanyi lagu dia.. x rock lgsung..

    Hati-hati Peminat Muzik

    ReplyDelete
  27. .•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•.
    ----==--Kami Mengucapkan---==----
    Selamat Hari Kemerdekaan ke 53
    '•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•'
    buat pembaca blog kami
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com


    ade yang demam dengar lagu niiii....

    ReplyDelete
  28. ……(\_/)
    ……( ‘_’)
    …./”"”"”"”"”"”"\======░
    /”"”"”"”"”"”"”"”"”"”\
    \_@_@_@_@_@_/

    jgn perang2 ngn mercun raye2 neyh hu3.
    selamat hari raye buat tubelawak.maaf zahir n batin.peace.

    ReplyDelete
  29. duhhhh! tak suke tu korg pnya hal laa doe ! yg nk kutuk2 dia tu mcm kau PERFECT sgt ! at least, dia lagi betta dari korg ! keje nk mengutuk je ! GET A LIFE LAA BOSSY !

    ReplyDelete
  30. Pd sy,dia comel gler dari segi rupa dn suara unik yg lain drpd yg lain.lagu dy bleh thnlah gak.sy suka lagu bby. stgh org x ske rmbot dy,buruklah apelah.pd sy,rmbot dy ok je.ade yg kata sore dala cm pmpuan,muka jambu,brtmbh geli.dtmbh gtal,sampai penah kata nk awek seksi cm sape tah(fakta ttg dy). Mmg btl pn.sy pn mymph gak ngn dy kdg2,cm bajet.tp tk kesahlah,ade yg suka dn ade yg benci.tu pndpt dn minat masing2,tk perlu nk pertikaikan sgt.jgn paksa org yg benci dy utk suka,dn jgn paksa yg suka dy utk benci.tk perlu kutuk2 lebih2,dn jgnlah puji lbeh2 gak.xperlu gaduh2 kerana pndpt dn minat masing2 yg smemangnye Tuhan buat berbeza2

    ReplyDelete
  31. Justin Bieber Taiwan definitely come back next time
    Our fans always support you in Taiwan

    Taiwan must be come back
    Taichung, Taiwan, good

    Concert you can do in there
    Always love you

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates