Sunday, January 24, 2010

pengajaran dari jenama rokok

video kali ni tak clean sangat, kena dengar betul-betul apa yang pakcik tu cakap.. apa-apa pun, rokok adalah merbahaya untuk kesihatan anda dan aku rasa itulah apa yang pakcik ni nak sampaikan.. saksikan~ nasihat kepada perokok dari tanjung rambutan..



pakcik masuk tanjung rambutan sebab dok sulam ganja selalu sangat kot pakcik.. wakakakakaa.. tapi bagus laa pakcik bagi nasihat kat anak-anak muda zaman sekarang.. teruskan usaha murni anda pakcik.. :)


Related 

Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
2 Comments
Comments


2 comments:

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

isk2... kesian..

alkisah said...

hehe..pakcik2..kalau hafal quran kan elok..

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk