Wednesday, January 27, 2010

vokal yang mempersonakan

dari aku kecik dulu aku suka lagu tema aladdin "a whole new world".. saja buat carian kat youtube, tiba-tiba terjumpak video ni pulak.. vokal dia sangat stylo.. tak ramai boleh buat macam mamat ni.. enjoy~



jantung aku berdegup laju bila dia nyanyi part suara perempuan.. adakah aku gay? :( wakakakaka.. terpesona owhh!! wakakakkaa...


Related 

Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
8 Comments
Comments


8 comments:

apex said...

WOW! BAPOK KA???

alan said...

ko mmg gay kowt! hehehe

yana said...

gile ah vokal dia...

dayah kaka said...

izuari mmg gay
haha

Anonymous said...

dayah kaka..ko lesbian kan????? ngaku jela...

fatah said...

susah giler nak kawal suara ppuan, tapi marvelous. tengok studio pun no wonder boleh sampai tahap tu.

farah said...

weh siyesss sore mamat ni ke?perghhhh..

Anonymous said...

muka tu yg x leh blah..aww

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk