Saturday, February 27, 2010

bapuk pondan yang terlampau

bapuk pondan yang terlampau

semalam khutbah jumaat sebut pasal maulidurrasul.. lepas tu waktu malam, lepak dengan kawan-kawan pon sembang pasal maulidurrasul.. kawan aku cakap, dia pergi dengor ceramah kat mana tah becakap pasal 'kematian @ kiamat'.. memang tanda-tanda kiamat hampir dah banyak dah.. korang semua tak boleh pertikai fakta ni.. antaranya ialah lebih banyak perempuan berbanding lelaki dan ramai gay & lesbian.. jadi aku nak mintak maaf dekat kawan-kawan aku yang 'agak lembut' kalau korang tak suka aku post pasal 'bapuk'.. ahahaha.. aku tak pduli!! aku nak post jugak!!


video : bapuk UPM terlampau

tengok la bapuk-bapuk ni.. dah takda perasaan malu dah.. bangga jadi bapuk.. tambah-tambah yang gemok tu.. arghhhH!!! kalo dia duduk dekat ngan aku, aku colek dia, ikat tangan ikat kaki.. pastu gantung kat ruang tamu rumah buat punching bag.. pastu telefon kawan-kawan ajak ramai-ramai datang rumah, tendang bapuk tu ramai-ramai sampai suara 'jantan' dan perangai 'jantan' dia terserlah kembali.. bukan apa.. orang tua-tua cakap kan manusia boleh berubah.. ahahaha.. tapi aku takot gak nak kacau bapuk, takot kena macam budak dalam video ni..

video : padah menegur bapuk

ahaha.. kepada bapuk-bapuk di luar sana, kembalilah ke pangkal jalan.. bukan niatku untuk melambatkan kiamat.. hahaha.. kalau tuhan nak jadikan kiamat, anytime pon boleh.. ya dak? sebab aku kesian kat korang.. aku kesian manusia lain pandang korang sebagai petanda kiamat makin hampir.. tapi mungkin jugak manusia macam korang ni yang menyedarkan sesetengah manusia agar sentiasa ingat kepada kiamat @ mati.. dosa pahala aku taktau.. syurga neraka pon aku taktau.. Tuhan ja tau..


Related 

Posts with Thumbnails
Share This

18 comments:

  1. uishh.. janganla camtu.. tu kang mati terus.. bagi la chance kat depa.. ahahaha

    ReplyDelete
  2. kene gi thai la bro.
    baru belambak
    haha

    http://luqblogluq.blogspot.com/2010/02/why-are-there-so-many-ladyboys-in.html

    ReplyDelete
  3. kalau kita tidak mampu menasihati mereka, berdoalah agar mereka mendapat hidayah dan petunjuk dari Allah untuk bertaubat dan berubah. kita tidak tahu mungkin mereka akan jadi insan yang lebih baik dari kita.

    ReplyDelete
  4. meremang bulu roma ble tgk...
    cam tengok cte seram lak...
    huhu...
    x rasa nk insaf ke diorang tu...

    ReplyDelete
  5. haha..xtaw komen pew..
    da dorg dlhirkan cm 2..
    kte toksah kcau depa..biaq tnnggung sndri kt akhirat nanti..

    ReplyDelete
  6. tau plak diorg(bapok) nak marah an..
    ntah pape..

    ReplyDelete
  7. yg pasti bapok2 ni tk selawa bapok thai yg ku post kt entry ari isnin lepas.. hahaha.. :D

    *geli siot tgk bapok gemuk tu. GENDUT!

    ReplyDelete
  8. haha...lu memang terbaik mat...
    Gua enjoy baca lu punya entri..

    ReplyDelete
  9. Mesti bapok yg perut terkeluar tu tgh ngandong....hehehe

    ReplyDelete
  10. paling best tang pintu tu weh ehehe

    ReplyDelete
  11. terasa siot, aku student upm tapi aku bukan pond.

    ReplyDelete
  12. jangan menghina mereka kerana sikap dan perangai mereka kerana takut ia berbalik kepada kita. Sebaliknya berdoalah kepada Allah agar mereka berubah dan kembali ke asal kelahiran mereka.

    ReplyDelete
  13. hmm betul ckp mereka2 ni. :P
    tak leh slahkan dorang.kadang2 lahir2 dah jadi lembut.

    so kena la didik selow2.huhu

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates