Saturday, April 30, 2011

sumpah laknat, baju kalis peluru dan g-string thong

pada mulanya aku bercadang untuk tidak update blog dalam minggu ni sebab aku banyak kerja untuk disiapkan.. tapi lepas kecoh mengenai seorang pakcik angkat sumpah sambil pakai baju kalis peluru, tangan aku gatal jugak nak taip-taip keyboard ni untuk update blog.. haha.. rasa nak tergelak pun ada tengok video pakcik lafaz sumpah laknat tu.. macam budak-budak kecik.. ada pulak main sumpah tuduh-tuduh orang.. jadi entry ini khas ditujukan kepada pakcik tersebut..


aku tak salahkan pakcik yang melafazkan sumpah tu sepenuhnya sebab aku jenis manusia yang suka berfikir sedalam-dalamnya (bajet pandai).. mungkin dia dipaksa dan terpaksa.. mungkin dia menganggap ini gurauan.. ataupun mungkin dia memang nak menegakkan kebenaran seperti yang diperkatakan.. tapi satu ja persoalan yang muncul dalam kepala hotak aku "kenapa pakcik mesti pakai baju kalis peluru?" adakah ini satu trend terbaru yang bakal menjadi ikutan anak muda masakini selepas munculnya "leggings"?

pakcik, kalau pakcik tak salah, kenapa pakcik nak takut? saya rasa pakcik dah banyak terpengaruh tengok filem hollywood ni.. kalau betul ada orang nak bunuh pakcik, dah lama dia tembak kepala pakcik.. hahaha.. pakcik kena kurangkan tengok filem hollywood atau bollywood dimana orang jahat mati dengan hanya satu tembakan sahaja.. itu semua bullshit pakcik.. pakcik kena cuba tengok video di laman ogrish ataupun rotten.. baru 'real' punya mati pakcik.. kalau tembak kepala sekali, badan manusia still gedik-gedik macam mas idayu lagi pakcik.. 5 6 das tembakan, baru betul-betul mati..

jadi saya rasa lepas ni kalau pakcik nak lafaz sumpah laknat lagi, tak perlu la pakai baju kalis peluru dah.. kalau ada orang yang tembak pakcik pun, insyaallah pakcik sempat sampaikan wasiat kat rakan-rakan pakcik.. eh lupa pulak nak tanya pakcik.. pakcik tak takut ka kena sambar petir sebab lafaz sumpah laknat tu? baju kalis peluru pakcik tak mampu nak halang petir pakcik.. pakcik jangan buat gila pakcik.... apa?? pakcik pakai g-string thong? ... ok! konfem tak kena petir!!


p/s : pakcik mengucap satu hari berapa kali? kenapa macam petah semacam ja pakcik? pakcik tak penah layan lagu raihan ka pakcik? apa? pakcik layan maher zain? ooooo.. saya tak minat maher zain.. saya minat justin bieber..


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
59 Comments
Comments


59 comments:

no_answer said...

mungkin pakcik tuh nak tunjuk yang dye memng betul tak bersalah kowt ? -.-"

shat said...

pelik lah tokwan2 sekarang. macam takde belajar agama. kesian nya.

a.samad jaafar said...

hahaha.. terbaik bro...
g-string thong satu !!!!

sabrina said...

hahhaha..orang sekrg ni mmg macam2...sumpah laknat la ape la...haishhh!!!

! Nurida Ardy said...

patut kepala pun kena pakai besi or tutup kepala kalis peluru, tutup badan aja kalau org tembak kepala, mati jugak...hukhukhuk

mira ellyna said...

atleast dia pakai demi keselamatan.. org kita mmg lagu nie.. mcm2.. ade je isu. lantak depa la. aish..

GiveAsh said...

kejadah seluardalam wanita kat situ..hahah..arghuuum!!

Izat Tarmizi said...

Mungkin ini dapat membantu manusia bodoh mengenai sumpah

Salah Guna Sumpah

محمد أزري حانيف said...

kat dunia dia slamat , kat akhirat kita tgk ramai2 dia betui ka salah .. balasan akhirat ttp kna .. ttp ada .. sapa pon tak leh lari ..

Freaky said...

pakcik oo pakcik.. takot kene bunuh ke pakai baju kalis peluru.. adoiii

SaYaLiYaNaSaiDi said...

sbb yg dulu pnah bsumpah xkena sambar petir,
tu yg makin ramai berani sumpah sana sumpah sini.

tp ini terbaik! :P

Cik Muda Nurul:) said...

sumpah! aku bosan degn sumpah yg tahapnya sumpah2..=_=

azi nur said...

hahahahahahahahhaa lawok! amek kau pokcik!

crayon said...

baik tgk hamid gurka dalam "main-main hantu" dari tengok depa ni main-main agama..

Anuwar Ibrohim Porn Star said...

Si Auwar Anugerah Tuhan aka Al jubor(gelaran Mat Sabun) sampai ke sudah takut nak bersumpah..bahahahaha..

Dah sedap balun China Doll. Mananya berani nak bersumpah. Ye dak..bhahahaha

AiniLavia said...

adoila pakcik.hehe~

Anonymous said...

dia pki baju kalis peluru ada sebab beb... dia nak pecahkan lobang so takut klu2 org yg salah tu cuba hapuskan pokcik tu...so klu dah kojol ilang la bukti dol.....

Anonymous said...

sumpah dalam islam bkn maen2 bro...dah bende betul die branilah sumpah...kalau dia salah dia akan terima azabnya...kita tunggu dan lihat apa yg akan terjadi

Rahwana said...

elok beno pilih sumpah laknat.
Korang bayangkan pakcik ni kena sebat 80 kali dulu kalau pilih qasaf.hahaha.

crayon said...

anon 4:22

sebab sumpah dalam islam bkn maen2 la dia tak sepatutnya buat maen2 macam tu.. dia buat benda ni nampak macam maen2.. ingat maen2 sumpah ni maen2 ka buat macam maen2.. jgn maen2 sumpah kalau sumpah dlm islam bukan maen2.. dia sumpah maen2 camtu, dia ikut ajaran maen2 mana? jgn maen2..

Anonymous said...

slalu org dituduh tu yg bersumpah utk dia membela diri, tapi ni org yg menuduh tu lak yg bersumpah.. lol betol

Qaseh Wardah said...

SALAM...BEST LAA BACA BLOG NI...

Saliha said...

saya sokong tuan blog ni !!!! thumb up!

[sutera kasih] said...

tiap org ada caranya tersendiri..dan tiap org jugak punya mulut utk mengkritik..kesimpulannya, itu antara dorang ngn Tuhan hehe

meowmeow said...

tu pilihan dye.sape kate dye maen2 pasal sumpah2 ni?dye akan dilakhnat tuhan kalo dye memfitnah.
org yg salah je yg xberani sumpah demi tuhan.
xpaham nape kecoh sgt pasal hal nie......
org kate nk tuduh zina kene ade 4 org saksi,tapi dh terang2 video porno depan mate...kalo xley terime nape org mencuri dan dirakam dgn cctv boley ditangkap tapi org berzina dan dirakam dgn cctv xboley diterime?pikir pikirkanla..

Anonymous said...

kenapa pak cik tu nak takut mati, kalau dia betul, mudahmudahan mati dalam keadaan beriman sebab memperjuangkan kebenaran, ini tak pakai baju kalis peluru sebab takut mati. sah2 penipu punya org ini,

azlanmatt said...

entah lerr... hukum hakam agama sendiri pn dipermainkan..

cupcakekasih said...

pakcik buat apa kat situ? Tenguk aje ek? tak tompang sekaki ke? Pakcik pakai baju kalis peluru sebab takut kena li*** ya? Sian....

faryzh said...

oi meowmeow..
dalam video tu tak terbukti pon lg sape gerangan si pelaku.tengok muka ala2 sama pon leh kira sah ek?mane lu blaja?.kahkahkah.pakcik yang duk men sesumpah tu pon terlibat sama tak kena hukum lak.siap ade lam video tu lg.haha.ape punye kerajaan bangang la.org kafir duk gelak2 tengok kite tuduh menuduh antara 1 sama lain.jangan jadi bodoh la.
aku tak belah mane2 pihak pon.tapi sakit bila tengok duk sumpah2 lam masjid.ko da tengok full version video sumpah laknat tu?pegang quran pun terbalik siap kene tegur pak imam lagi.hahaha.lawak dunia.

Cik Kiah said...

3 mangkok.kesian..

Anonymous said...

Bhahaha. yang lu orang ni komen sibuk pertikaikan sumpah si Eskay tu, gua nak tanya lu orang, Anugerah Tuhan si Al juburi tu dah bersumpah ker. Ada berani ker dia nak bersumpah. Bhahaha. Jangan haraplah si Al jubor ni nak bersumpah. Dah sedap balun China Doll mana berani dia nak bersumpah.Berani kerana benar. Al jubor di pihak yang benar ker.bhahaha..

Dasar peliwat dan penutuh China Doll. Itulah Anuwar Anugerah Tuhan

Anonymous said...

Yg menyokong main sumpah2 ni mmg bodoh tahap cipan. kalo takat bersumpah tu cara yg betul, dah kosong dah mana2 penjara dlm dunia nih. Tak payah guna lawyer/majistret dah buat mengabihkan boreh jer...

pasal duit bukan takat bersumpah org sanggup buat, jual mak bapak sendiri pun depa sanggup. Itulah kuasa duit!!

Anonymous said...

Bhahaha. Bodoh tahap cipan.

Anuwar Al juburi Anugerah Tuhan tu bila nak bersumpah. Dah balun China Doll, tak berani punya nak bersumpah..

Sumpah sebab duit. Bhahahaha.

Al juburi Anugerah Tuhan yang mulia dan maksum tu bila nak bersumpah..bhahahaha.

Kesian dengan puak pemuja Anuwar Al juburi Anugerah Tuhan. Bhahaha..

Anonymous said...

Korang pakatlah ramai-ramai suruh Anuwar Al juburi Anugerah Tuhan korang tu bersumpah. Kesian sangat dah asyik nak spin jer. Makin terbuka tembelanglah Al Juburi. Sg Buloh pun dah makin memanggil.kah kah kah.

Lagenda said...

kih kih kih..
betul nih.sumpah..betul..
~pasni pakcik tu kena pakai kopiah kalis peluru pulak

! Sam Posmen ! said...

bila fakta bermain agama, bila agama di konspirasikan, inilah terjadi. bangsa sendiri berpecah belah. awesome dude

ahmad muaz said...

haha... bodo punye pakcik..

SheY PuLL said...

macam haremmmm..




JOM jengah blog saya... DOAKAN UNTUK FINAL EXAM SAYE YER ^^,,(http://sheypull.blogspot.com)

r-5 said...

hahaha kesian pak cik tu. itu baru dunia, klu nak bedepan ngn akhirat? masya'Allah. tahu plak takut mati kena tembak. =.='

FaMouS said...

mungkin saya masih mentah... tapi saya tertipu dgn entri ni...

Cik Bucken said...

ngucap xbetul!!!kesian..cemas sgt kot....atau jarang mengucap???>_<

tiangyangberkata said...

kah3!~boleh lak g string tu kalis petir..hebad...

HonEyBuNNy said...

pak cik ohhh pak cik..hahah

Shairazi Saidin said...

sabor je la...haha.


Buat duit sebanyak RM10,000 tanpa perlu tarik trafik dengan iPanelOnline. DAFTAR PERCUMA.

da[Y]un said...

sumpah laknat!berani buat berani tanggung. dengar nama sumpah laknat tu pun da berdiri bulu roma. yang melafaz tu apa rasa???

Miss Meen said...

haha baru sempat jengah p0lis-p0lis neyh =P
hahha lawak t0l entry ney
tapi ada kebenarannya hihihi

tapi tang gamb0 mana ang amek?
cun ben0... =P

zalizalu said...

kah2.. nak pecah perut aku baca ... adesss.. berbaloi la aku letak blog ko kat bloglist aku...

trigyy said...

lawak la hg ni... besh2x... pakcik pelat tu kot.. hahha

Roti Kapas said...

safety first......btol kn.hihihi..

yana halim said...

hahaha....thumbs up kat tubelawak. kesian kat pacik tu.

TK said...

apa nak takut kena sambar petir kalau berani kerana benar. Yg tak berani sumpah tu aje yang takut kena petir.Cakap berkobar2 macam dia saja betui suruh sumpah tak nak. Pengecut..

LindaRahim said...

hihi...da pulang blk g string thong tu?

Anonymous said...

inilah maslah nhya bersumpah. dalam Islam mana ada sumpah laknat menuduh. sumpah zina suami isteri adalah. untuk anon2 sharusnya kita dengr nasihat dari iman2 dan ahli ugama. kalo anwar ikut bersumpah lagi terus dia main2kan agama.inilah yang penjahil nakk , bila dia bersumpah si pelaku dia harapkan si pelaku tu bersumpah balik.kes2 sambar petir nihh kita yang low clss iq bley lah kata macm tu. kalo kta betul2 faham apa itu sumpah di dalam Islam , xde istilah pengecut ke, lawan balik aau sbgnya. jgn hany baca utusan sahaj. spread ut mind read kedua2 belah pihak. Imam masjid sudah panjang lebar mempersoalkan dan minta memperbatalkan majlis sumpah menyumpah ni... tapi pakcik tu ttp nk makan sumpahh.kdg2 org yang byk buat salah yang gelabah nak backup diri sendiri. aripada org yang tahu apa isi hati dia.. dan dia tahu segala penghakiman di dunia ni antara dia dan Allah maka... tuduhan dan fitnah setara manapun dia xlayan sumpah menyumpah nii.. macam kita pencuri org tangkap bukan main bersumpahhh kata xbuat biarpun di depan mata.. berbanding org yang tidak mencuri jika dituduh punnn... dia tahu Allah lebih tau segala perbuatan dia..

diyana

crayon said...

anon : aku tau petir2 tu takda kaitan dengan sumpah.. saja aku tulis sebab nak perli mereka-mereka yang buat macam tu

MEKAR said...

Buat gelak bangsa lain kat org melayu nih. Diaorg ingat sumpah2 macam main2 jer. mals nak layan cerita mengarut mereka ini

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...

bosan btul bila kluar isu pasal sumpah laknat ni dlm paper.. yg g-string tu nmpk sexy la pulak..hahahaha

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

nina said...

tumpang gelak..

eyqa amin said...

pakcik pakcik......
main2 sumpah nie bahaya oooooooooooo

Makbonda said...

Masa kecik-kecik dulu,bila ada petir mak suruh baca A'uzubillahiminasyaitonirrajim. Tak payah pakai baju kalis peluru.

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk