Saturday, April 30, 2011

sumpah laknat, baju kalis peluru dan g-string thong

sumpah laknat, baju kalis peluru dan g-string thong

pada mulanya aku bercadang untuk tidak update blog dalam minggu ni sebab aku banyak kerja untuk disiapkan.. tapi lepas kecoh mengenai seorang pakcik angkat sumpah sambil pakai baju kalis peluru, tangan aku gatal jugak nak taip-taip keyboard ni untuk update blog.. haha.. rasa nak tergelak pun ada tengok video pakcik lafaz sumpah laknat tu.. macam budak-budak kecik.. ada pulak main sumpah tuduh-tuduh orang.. jadi entry ini khas ditujukan kepada pakcik tersebut..


aku tak salahkan pakcik yang melafazkan sumpah tu sepenuhnya sebab aku jenis manusia yang suka berfikir sedalam-dalamnya (bajet pandai).. mungkin dia dipaksa dan terpaksa.. mungkin dia menganggap ini gurauan.. ataupun mungkin dia memang nak menegakkan kebenaran seperti yang diperkatakan.. tapi satu ja persoalan yang muncul dalam kepala hotak aku "kenapa pakcik mesti pakai baju kalis peluru?" adakah ini satu trend terbaru yang bakal menjadi ikutan anak muda masakini selepas munculnya "leggings"?

pakcik, kalau pakcik tak salah, kenapa pakcik nak takut? saya rasa pakcik dah banyak terpengaruh tengok filem hollywood ni.. kalau betul ada orang nak bunuh pakcik, dah lama dia tembak kepala pakcik.. hahaha.. pakcik kena kurangkan tengok filem hollywood atau bollywood dimana orang jahat mati dengan hanya satu tembakan sahaja.. itu semua bullshit pakcik.. pakcik kena cuba tengok video di laman ogrish ataupun rotten.. baru 'real' punya mati pakcik.. kalau tembak kepala sekali, badan manusia still gedik-gedik macam mas idayu lagi pakcik.. 5 6 das tembakan, baru betul-betul mati..

jadi saya rasa lepas ni kalau pakcik nak lafaz sumpah laknat lagi, tak perlu la pakai baju kalis peluru dah.. kalau ada orang yang tembak pakcik pun, insyaallah pakcik sempat sampaikan wasiat kat rakan-rakan pakcik.. eh lupa pulak nak tanya pakcik.. pakcik tak takut ka kena sambar petir sebab lafaz sumpah laknat tu? baju kalis peluru pakcik tak mampu nak halang petir pakcik.. pakcik jangan buat gila pakcik.... apa?? pakcik pakai g-string thong? ... ok! konfem tak kena petir!!


p/s : pakcik mengucap satu hari berapa kali? kenapa macam petah semacam ja pakcik? pakcik tak penah layan lagu raihan ka pakcik? apa? pakcik layan maher zain? ooooo.. saya tak minat maher zain.. saya minat justin bieber..
Share This

59 comments:

  1. mungkin pakcik tuh nak tunjuk yang dye memng betul tak bersalah kowt ? -.-"

    ReplyDelete
  2. pelik lah tokwan2 sekarang. macam takde belajar agama. kesian nya.

    ReplyDelete
  3. hahaha.. terbaik bro...
    g-string thong satu !!!!

    ReplyDelete
  4. hahhaha..orang sekrg ni mmg macam2...sumpah laknat la ape la...haishhh!!!

    ReplyDelete
  5. patut kepala pun kena pakai besi or tutup kepala kalis peluru, tutup badan aja kalau org tembak kepala, mati jugak...hukhukhuk

    ReplyDelete
  6. atleast dia pakai demi keselamatan.. org kita mmg lagu nie.. mcm2.. ade je isu. lantak depa la. aish..

    ReplyDelete
  7. kejadah seluardalam wanita kat situ..hahah..arghuuum!!

    ReplyDelete
  8. Mungkin ini dapat membantu manusia bodoh mengenai sumpah

    Salah Guna Sumpah

    ReplyDelete
  9. kat dunia dia slamat , kat akhirat kita tgk ramai2 dia betui ka salah .. balasan akhirat ttp kna .. ttp ada .. sapa pon tak leh lari ..

    ReplyDelete
  10. pakcik oo pakcik.. takot kene bunuh ke pakai baju kalis peluru.. adoiii

    ReplyDelete
  11. sbb yg dulu pnah bsumpah xkena sambar petir,
    tu yg makin ramai berani sumpah sana sumpah sini.

    tp ini terbaik! :P

    ReplyDelete
  12. sumpah! aku bosan degn sumpah yg tahapnya sumpah2..=_=

    ReplyDelete
  13. hahahahahahahahhaa lawok! amek kau pokcik!

    ReplyDelete
  14. baik tgk hamid gurka dalam "main-main hantu" dari tengok depa ni main-main agama..

    ReplyDelete
  15. Anuwar Ibrohim Porn StarApril 30, 2011 at 3:39 PM

    Si Auwar Anugerah Tuhan aka Al jubor(gelaran Mat Sabun) sampai ke sudah takut nak bersumpah..bahahahaha..

    Dah sedap balun China Doll. Mananya berani nak bersumpah. Ye dak..bhahahaha

    ReplyDelete
  16. dia pki baju kalis peluru ada sebab beb... dia nak pecahkan lobang so takut klu2 org yg salah tu cuba hapuskan pokcik tu...so klu dah kojol ilang la bukti dol.....

    ReplyDelete
  17. sumpah dalam islam bkn maen2 bro...dah bende betul die branilah sumpah...kalau dia salah dia akan terima azabnya...kita tunggu dan lihat apa yg akan terjadi

    ReplyDelete
  18. elok beno pilih sumpah laknat.
    Korang bayangkan pakcik ni kena sebat 80 kali dulu kalau pilih qasaf.hahaha.

    ReplyDelete
  19. anon 4:22

    sebab sumpah dalam islam bkn maen2 la dia tak sepatutnya buat maen2 macam tu.. dia buat benda ni nampak macam maen2.. ingat maen2 sumpah ni maen2 ka buat macam maen2.. jgn maen2 sumpah kalau sumpah dlm islam bukan maen2.. dia sumpah maen2 camtu, dia ikut ajaran maen2 mana? jgn maen2..

    ReplyDelete
  20. slalu org dituduh tu yg bersumpah utk dia membela diri, tapi ni org yg menuduh tu lak yg bersumpah.. lol betol

    ReplyDelete
  21. SALAM...BEST LAA BACA BLOG NI...

    ReplyDelete
  22. saya sokong tuan blog ni !!!! thumb up!

    ReplyDelete
  23. tiap org ada caranya tersendiri..dan tiap org jugak punya mulut utk mengkritik..kesimpulannya, itu antara dorang ngn Tuhan hehe

    ReplyDelete
  24. tu pilihan dye.sape kate dye maen2 pasal sumpah2 ni?dye akan dilakhnat tuhan kalo dye memfitnah.
    org yg salah je yg xberani sumpah demi tuhan.
    xpaham nape kecoh sgt pasal hal nie......
    org kate nk tuduh zina kene ade 4 org saksi,tapi dh terang2 video porno depan mate...kalo xley terime nape org mencuri dan dirakam dgn cctv boley ditangkap tapi org berzina dan dirakam dgn cctv xboley diterime?pikir pikirkanla..

    ReplyDelete
  25. kenapa pak cik tu nak takut mati, kalau dia betul, mudahmudahan mati dalam keadaan beriman sebab memperjuangkan kebenaran, ini tak pakai baju kalis peluru sebab takut mati. sah2 penipu punya org ini,

    ReplyDelete
  26. entah lerr... hukum hakam agama sendiri pn dipermainkan..

    ReplyDelete
  27. pakcik buat apa kat situ? Tenguk aje ek? tak tompang sekaki ke? Pakcik pakai baju kalis peluru sebab takut kena li*** ya? Sian....

    ReplyDelete
  28. oi meowmeow..
    dalam video tu tak terbukti pon lg sape gerangan si pelaku.tengok muka ala2 sama pon leh kira sah ek?mane lu blaja?.kahkahkah.pakcik yang duk men sesumpah tu pon terlibat sama tak kena hukum lak.siap ade lam video tu lg.haha.ape punye kerajaan bangang la.org kafir duk gelak2 tengok kite tuduh menuduh antara 1 sama lain.jangan jadi bodoh la.
    aku tak belah mane2 pihak pon.tapi sakit bila tengok duk sumpah2 lam masjid.ko da tengok full version video sumpah laknat tu?pegang quran pun terbalik siap kene tegur pak imam lagi.hahaha.lawak dunia.

    ReplyDelete
  29. Bhahaha. yang lu orang ni komen sibuk pertikaikan sumpah si Eskay tu, gua nak tanya lu orang, Anugerah Tuhan si Al juburi tu dah bersumpah ker. Ada berani ker dia nak bersumpah. Bhahaha. Jangan haraplah si Al jubor ni nak bersumpah. Dah sedap balun China Doll mana berani dia nak bersumpah.Berani kerana benar. Al jubor di pihak yang benar ker.bhahaha..

    Dasar peliwat dan penutuh China Doll. Itulah Anuwar Anugerah Tuhan

    ReplyDelete
  30. Yg menyokong main sumpah2 ni mmg bodoh tahap cipan. kalo takat bersumpah tu cara yg betul, dah kosong dah mana2 penjara dlm dunia nih. Tak payah guna lawyer/majistret dah buat mengabihkan boreh jer...

    pasal duit bukan takat bersumpah org sanggup buat, jual mak bapak sendiri pun depa sanggup. Itulah kuasa duit!!

    ReplyDelete
  31. Bhahaha. Bodoh tahap cipan.

    Anuwar Al juburi Anugerah Tuhan tu bila nak bersumpah. Dah balun China Doll, tak berani punya nak bersumpah..

    Sumpah sebab duit. Bhahahaha.

    Al juburi Anugerah Tuhan yang mulia dan maksum tu bila nak bersumpah..bhahahaha.

    Kesian dengan puak pemuja Anuwar Al juburi Anugerah Tuhan. Bhahaha..

    ReplyDelete
  32. Korang pakatlah ramai-ramai suruh Anuwar Al juburi Anugerah Tuhan korang tu bersumpah. Kesian sangat dah asyik nak spin jer. Makin terbuka tembelanglah Al Juburi. Sg Buloh pun dah makin memanggil.kah kah kah.

    ReplyDelete
  33. kih kih kih..
    betul nih.sumpah..betul..
    ~pasni pakcik tu kena pakai kopiah kalis peluru pulak

    ReplyDelete
  34. bila fakta bermain agama, bila agama di konspirasikan, inilah terjadi. bangsa sendiri berpecah belah. awesome dude

    ReplyDelete
  35. hahaha kesian pak cik tu. itu baru dunia, klu nak bedepan ngn akhirat? masya'Allah. tahu plak takut mati kena tembak. =.='

    ReplyDelete
  36. mungkin saya masih mentah... tapi saya tertipu dgn entri ni...

    ReplyDelete
  37. ngucap xbetul!!!kesian..cemas sgt kot....atau jarang mengucap???>_<

    ReplyDelete
  38. kah3!~boleh lak g string tu kalis petir..hebad...

    ReplyDelete
  39. sumpah laknat!berani buat berani tanggung. dengar nama sumpah laknat tu pun da berdiri bulu roma. yang melafaz tu apa rasa???

    ReplyDelete
  40. haha baru sempat jengah p0lis-p0lis neyh =P
    hahha lawak t0l entry ney
    tapi ada kebenarannya hihihi

    tapi tang gamb0 mana ang amek?
    cun ben0... =P

    ReplyDelete
  41. kah2.. nak pecah perut aku baca ... adesss.. berbaloi la aku letak blog ko kat bloglist aku...

    ReplyDelete
  42. lawak la hg ni... besh2x... pakcik pelat tu kot.. hahha

    ReplyDelete
  43. safety first......btol kn.hihihi..

    ReplyDelete
  44. hahaha....thumbs up kat tubelawak. kesian kat pacik tu.

    ReplyDelete
  45. apa nak takut kena sambar petir kalau berani kerana benar. Yg tak berani sumpah tu aje yang takut kena petir.Cakap berkobar2 macam dia saja betui suruh sumpah tak nak. Pengecut..

    ReplyDelete
  46. hihi...da pulang blk g string thong tu?

    ReplyDelete
  47. inilah maslah nhya bersumpah. dalam Islam mana ada sumpah laknat menuduh. sumpah zina suami isteri adalah. untuk anon2 sharusnya kita dengr nasihat dari iman2 dan ahli ugama. kalo anwar ikut bersumpah lagi terus dia main2kan agama.inilah yang penjahil nakk , bila dia bersumpah si pelaku dia harapkan si pelaku tu bersumpah balik.kes2 sambar petir nihh kita yang low clss iq bley lah kata macm tu. kalo kta betul2 faham apa itu sumpah di dalam Islam , xde istilah pengecut ke, lawan balik aau sbgnya. jgn hany baca utusan sahaj. spread ut mind read kedua2 belah pihak. Imam masjid sudah panjang lebar mempersoalkan dan minta memperbatalkan majlis sumpah menyumpah ni... tapi pakcik tu ttp nk makan sumpahh.kdg2 org yang byk buat salah yang gelabah nak backup diri sendiri. aripada org yang tahu apa isi hati dia.. dan dia tahu segala penghakiman di dunia ni antara dia dan Allah maka... tuduhan dan fitnah setara manapun dia xlayan sumpah menyumpah nii.. macam kita pencuri org tangkap bukan main bersumpahhh kata xbuat biarpun di depan mata.. berbanding org yang tidak mencuri jika dituduh punnn... dia tahu Allah lebih tau segala perbuatan dia..

    diyana

    ReplyDelete
  48. anon : aku tau petir2 tu takda kaitan dengan sumpah.. saja aku tulis sebab nak perli mereka-mereka yang buat macam tu

    ReplyDelete
  49. Buat gelak bangsa lain kat org melayu nih. Diaorg ingat sumpah2 macam main2 jer. mals nak layan cerita mengarut mereka ini

    ReplyDelete
  50. Assalamualaikum...

    bosan btul bila kluar isu pasal sumpah laknat ni dlm paper.. yg g-string tu nmpk sexy la pulak..hahahaha

    happy blogging :-)


    regards,
    BLADE EDGE

    ReplyDelete
  51. pakcik pakcik......
    main2 sumpah nie bahaya oooooooooooo

    ReplyDelete
  52. Masa kecik-kecik dulu,bila ada petir mak suruh baca A'uzubillahiminasyaitonirrajim. Tak payah pakai baju kalis peluru.

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates