Monday, February 22, 2010

lelaki menyampah, tapi perempuan suka

lelaki menyampah, tapi perempuan suka

semalam aku ada post video psiko yang mungkin menyebabkan perempuan tak berani nak tengok sampai habis kan? hari ni aku nak share video yang aku rasa (rasa ja lah) perempuan pasti akan tengok sampai habis, tetapi pihak lelaki pulak takkan tengok video ni sampai habis.. kalau lelaki pun suka, dan boleh tengok video ni sampai habis, mungkin ada yang tak kena dengan hati dan perasaan korang.. ahahahaha.. tengok jangan tak tengok


video : lelaki menyampah, tapi perempuan suka

korang ingat aku tulis entry ni tak buat research ka? aku dah bagi video ni kat 5 orang perempuan.. dan mereka semua sukakannya.. lepas tu aku bagi pulak kat 5 orang lelaki, diorang semua maki sumpah seranah aku cakap aku ni gay.. :( penat ooo nak buat research camni.. kena tahan telinga untuk terima kutukan kawan-kawan.. ahahahaha.. aku seorang yang efisyen dalam menghasilkan penulisan aku... aku 'super hebat' kan?? wahahahahaha.. kepada kawan-kawan yang maki aku tu, semoga anda ketagih dengan blog aku.. aku tau korang mesti baca entry ni kan?? ahahahahaha.. boooo (ala-ala budak tadika mengejek)


Related 

Posts with Thumbnails
Share This

36 comments:

  1. x skenye laki2 comel cm tuh
    booooo~~~~~!!!!!!!!
    hahaha

    ReplyDelete
  2. ceh padahal hg yg ska tgk video ni

    ReplyDelete
  3. Hahaha Memang video yg sblm ni sy tak tgk habes. video tak semenggah! tapi video ni....tngok smpai abes. kakakaka lu psycho arr.. :P setuju dngn flrd4szler (mangaih nama..bercelaru nak type) ntah2 dia yg ska tngk vdeo ni :P

    ReplyDelete
  4. AHAHAHAHAHA.. ya saya kan gay!! awww.. shaye shuke tengok video laki shomel2... awwwwwwww... (sambil tgn kiri kat dada, tgn kanan kat pinggang)

    ReplyDelete
  5. muke2 macho mcm hang ni seswai jd gay ...keke

    ReplyDelete
  6. @ buzarovig : kot la nak kata aku sesuai jadi model ka artis ka kegilaan wanita ka apa-apa yang best ka.. :(

    sampai ati kata aku gay.. uh uh.. aku nanes dah ni.. pujuk balik!! mencik!! (dgn gaya gay)

    ReplyDelete
  7. euw..mya tak suka pon tengok..
    nyampah..haha..

    ReplyDelete
  8. hey! mereka terlalu jambu. tk suke yooooo!!!

    ReplyDelete
  9. errrr, dorg buat apa sbenarnya... senaman utk bdk2 tadika ke??..hahahah..love the pics not the video..kdg2 tu tgk cite jepun/korea, xpaham aku taste bdk2 pompuan dorg.. dorg akan jd gila2 minat kalo mamat2 comel ni ada scandal(gay lah).. kdg2 tu aku rasa jepun/korea ni makin pelik(ni pendapat bdsrkan drama2 lah)..

    dan, malaysia juga smakin pelik sbb ramai y gilakan super junior..

    ReplyDelete
  10. Adekah Fana tergolong dalam ketorogi lelaki? Haha..sebab tak besh pon!

    ReplyDelete
  11. Adekah Fana tergolong dalam ketorogi lelaki? Haha..sebab tak besh pon!

    ReplyDelete
  12. lagu dier best.

    tarian mcm sial...

    penari...bukan taste aku..~!!
    aku x sker jantan jambu..

    *hiks*

    apa2 pun..tarian tu kalau diamalkan..
    bleh la jugak setakat nak buang babat2 berlebihan kat badan tu ek..~

    *wink*

    cikgu2 pj sekolah rendah bleh download vc tu....pasang time pj.soh budak2 ikut....

    biar sumer jadi gay..~!! *ops

    ReplyDelete
  13. comey je dorg nari! klakar! hehehe!

    ReplyDelete
  14. btol la ko ckp.
    hbes screen laptop aku retak.
    myesal tkan link ko tuh.
    haha,

    ReplyDelete
  15. ERK!! tak sag aku kalau tak jenguk blog hang di dalam seharik~ ngehngehngeh

    ReplyDelete
  16. KAHKAHKAH
    ALAMAK TERBESAR LAK HURUF.ABAIKAN.
    MEREKA MMG JAMBU. TP TARIAN SAME JE? BUSAN KOT~
    DA BYK TGK LAKI JAMBU CMNI JD BUSAN LAK. HOHOHO

    ReplyDelete
  17. tengok aku pulak lepas ni :"> aku bukan takat jambu... durian pon buleh.. aahahaha

    ReplyDelete
  18. ampunn.... tak suke langsung, kalau adik sendiri dah lama kena tampar suh kembali ke pangkal jalan huhuhu, btw memang lawaklah lelaki nari mcm tu, mcm mr bean pun ade.

    ReplyDelete
  19. for fuck sake aku rasa macam nak hempuk lid laptop ni kuat2. OMG .. perlukan alat bantuan pernafasan, oksigen2. shit. kenapa ada lelaki macam nie. i hope u jgn jadi mcm ni la izuari. nanti semua laki tak suka u. u kan gay.

    ReplyDelete
  20. MEREKA SANGAT CUTE. MACAM BABI.
    -v

    ReplyDelete
  21. Dapatkan panduan bina otot badan bagi lelaki supaya anda lebih tough dan macho....

    ReplyDelete
  22. oyeh..NOT my taste..at all !

    ReplyDelete
  23. crayon...crayon...

    (geleng2kan kepala)

    -apek-

    ReplyDelete
  24. pesal aku gelak tgk vid tu ha?????


    hahahahaha

    ReplyDelete
  25. esh..ak pmpuan pun xsuke nk tgok vdeo tu..pnat kot..
    bkan taste aku la

    ReplyDelete
  26. copcop.kau mesti tengok sampai abis kan.hati ngan perasaan kau ade masaalah ke?
    :P

    ReplyDelete
  27. Saye tetap suka Johnny Depp. Muktamad.

    ReplyDelete
  28. serius.
    kelakar!!!

    ta suke pn??
    saye bkn prmpuan yg suka.

    ReplyDelete
  29. oh...so tat mean girls love guy who always annoying them ???

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates