Friday, February 26, 2010

resipi untuk orang bujang

aku tak tak mahir memasak.. kadang-kadang terpikir gak nak improve skill memasak.. setakat nak buat ayam masak kicap, masak sardin ka, telur masak merah ka, spageti ka, aku terer la.. aku teringin nak masak makanan melayu yang hebat-hebat macam gulai tempoyak ka, masak lemak cili api ka.. ahahaha.. selama bertahun-tahun aku menggunakan teknologi internet, aku tak pernah buat carian pasal "resepi".. tiba-tiba tergerak hati nak cari resepi.. mana la tau kan, boleh mengurangkan bajet harian aku.. dan tuhan itu maha adil, dia menemukan aku dengan satu video menarik iaitu resepi untuk orang bujang..


video : resepi untuk orang bujang

korang boleh la cuba buat makanan ni kat rumah korang.. resepi dia mudah ja kan? kos pon tak tinggi.. murah ja.. tapi aku rasa mungkin korang terpaksa keluar modal lebih untuk permulaan.. sebab nak kena beli roti, pastu peanut butter, jam, dan skrin monitor atau LCD.. mungkin korang rasa nak hempuk monitor korang kan?? ahahahahaha.. padan muka!!


Related 

Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
7 Comments
Comments


7 comments:

maisyara Pot! Pot! said...

ape ke bangang yea mamat tu! haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! xD

Markjue said...

very nuts!!! hahaha

AnNe said...

eww...
da la tgh mkn roti ni...
ttbe da hilang selera...
hahaha...~
psycho gle mamat tu...
rasa nk bg dia makan pnampar je...
haha...~

birak said...

ngeh3..

crayon said...

yang aku heran apa motif dia buat jam n peanut butter tu datang sendiri cam ada magnet..

rossoneri said...

kononnya bila dia jerit cam tu dia ada superpower ah..naseb bek xada dpn mata aku

Anonymous said...

wow.. nice laa recipe resipi untuk orang bujang ni.. terima kasih.. lepas ni letak la resipi melayu , resipi kampung, resipi barat , resipi nak buat kek, resipi tradisional ka apa ka pulak ya.. aku benci kau tubelawak..

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk