Thursday, March 4, 2010

tips teragung untuk menjana wang

arghh!! semalam lambat update blog.. aku sangat sebok.. aku sangat busy.. sebab apa? sebab nak carik duit.. penat sungguh nak carik duit.. dah seminggu aku jadi batman(siang tido malam bejaga) sebab nak siapkan keja.. kais pagi makan pagi, kais malam makan malam.. kalau tak buat keja, alamat makan megi la aku.. bukan apa, aku ni seorang yang kedekut.. kalau dapat seratus, 80% aku simpan, 20% aku guna belanja.. sanggup ikat perut sebab nak simpan duit.. tadi aku baru siapkan keja aku, so aku boleh makan nasik berlauk dengan puas-puas hari ni.. tak payah makan megi..

korang nak tau dalam simpanan aku ada berapa ringgit? dalam maybank aku ada 10 ribu.. dalam cimb bank aku ada dalam 18 ribu.. paling best, dalam ASB aku ada 160 ribu.. hebat kan? aku muda lagi tapi ada duit sebanyak tu.. nak tau macam mana aku boleh ada duit sebanyak ni? tengok video ni.. follow tips-tips yang diberi.. insyaallah duit anda tak putus-putus..

video : tips teragung untuk jana wang

Related 

Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
3 Comments
Comments


3 comments:

Aus MeLankoLik said...

cet , tekena lagi aku..
hahahha..
duit cakap..
hahaha

dizzydude said...

hampasgas kamoo!!arghh!!

Anonymous said...

power..bru leh buat mlm cmni!!bakat anda terpendam..lihat sy mnjana rm 6000 dlm masa sminggu..ingin tahu cara nya?????????????? sila pm sy..haha

paktam

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk