Wednesday, February 9, 2011

apa yang lelaki selalu pandang pada tubuh wanita

apa yang lelaki selalu pandang pada tubuh wanita

amaran!! entry ini mengandungi perkataan yang agak kurang ajar.. kalau tak suka, jangan baca!! kah kah kah.. apa yang lelaki selalu pandang tubuh wanita? mengikut kajian aku (aku buat research beb!) orang lelaki kebiasaannya akan melihat sesuatu yang dirasakan istimewa pada tubuh wanita.. dan terbukti apa yang aku fikirkan selama ini adalah benar-benar belaka.. ditambah pula dengan perangai lelaki yang kebanyakannya pervert (termasuk aku!).. kalau ada lelaki nak menafikan fakta ini, sila maki hamun aku dibahagian komen ya.. kah kah kah.. 


lihat saja statistik keyword diatas.. statistik ini diambil dalam tempoh sebulan.. terbukti lelaki suka tengok tetek!! ya! kalau diberi peluang, aku juga takkan mensia-siakan peluang untuk melihat tetek wanita yang sengaja mendedahkan teteknya.. kah kah kah.. kebanyakan perempuan mungkin tidak sedar hakikat ini.. sebab itulah mereka ambil mudah dalam pemakaian seharian..

untuk itu, aku nak share video lagu nipple (puting tetek) dengan korang semua.. kah kah kah.. sila layan lagu ini sempena entry aku berkaitan lelaki suka tengok tetek.. semoga lepas ni semakin ramai wanita yang kurang menayangkan, menonjolkan, dan mendedahkan teteknya kepada tatapan dan renungan manja seorang lelaki..


oh! sebelum terlupa, nanti jangan pulak ada lelaki yang kata "bukan semua lelaki macam tu".. ya! memang bukan semua lelaki macam tu.. tapi majoritinya macam tu.. mungkin 1/50 ja yang tak suka tengok tetek sebab dia gay.. kah kah kah.. apa-apa pun, kepada lelaki peliharalah pandangan anda.. dan kepada perempuan pulak, tunggu bapak lagi!! tutuplah tetek sebaiknya!! kah kah kah
Share This

76 comments:

  1. gile dowhh..sgt tuttt..tuttt..haha

    ReplyDelete
  2. mak aii.... banyak betul orang cari mendalah nie...

    ReplyDelete
  3. ok..tutup mata..tutup telinga...ekekeke :P

    ReplyDelete
  4. hahahaha
    mmg tak senonoh sapa yg cari ni

    ReplyDelete
  5. dalam kelucahan ada unsur nasihat..
    harap berberkas.

    ReplyDelete
  6. aigoo2~~ lepas nih kasi tutup naa... jgn tunjuk walau seinci. heheh.

    ReplyDelete
  7. dah kalau namanye LEEEEELAAAAAAAAAAKIIIIII!!!
    TAK PERRVERT , BUKAN LELAKI LAH TU , ATAUPUN KHUNSA. ='=

    ReplyDelete
  8. kah kah kah ! lu buat kajian smpai masuk entri . tahniah . aku pun suka tgk tetek ( aku bukan lesb! )

    ReplyDelete
  9. Sejak jadi Gay Yg Beriman..


    Aku dah tak suka tengok pungkok Crayon lagi dah..

    Aku lagi suka tengok tapak tangan ngan tapak kaki wanita ja.. ~ha~ha~ha..
    (sambil menundukkan pandangan aku... huhuhhuhu)


    GayGolo Yg Beriman

    ReplyDelete
  10. suka lg perempuan bertudung labuh,,,tentu xnk selamenya gay.kah kah kah

    ReplyDelete
  11. ni la hikmah pompuan bertudung labuh....

    ReplyDelete
  12. HAHAHA . Telor lah . 2 motif article nie . Tube lawak nak trafik hit kaw2 sbab keyword tetek melaupau . HAHAHA . Yang kedua secara tidak langsung nya bg amaran dekat kaun perempuan . keep it up bro . kahkahkah . ;P

    ReplyDelete
  13. bukan kata orang.. laki aku pun sama.... kalau pandang tang tuh, mak oiiiii terbeliak mata.. tapi dah terbiasa ngan perangai dia.. kadang2 tak heran pun tapi kadang2 sakit hati gak sebab mata tuh tak berkedip2..... hehhee

    ReplyDelete
  14. derm, pencarian trafik menggunakan keyword kotor.hahaha hamzah ian mesti bengang ni dow

    ReplyDelete
  15. bangang betul..
    tapi kajian yang sangat betul..
    syabas..
    nanti buat kajian lain pulak..
    kah kah kah

    ReplyDelete
  16. laki mmg pervert. seb bek ko mengaku. hahahaha...

    ReplyDelete
  17. serious...aku setuju dgn blogger ni...aku akui...walaupon aku x berminat nk pikir pasal gadis tuk waktu skrg....tapi kalau ade awek lalu bende petama yg terlintas kt mata aku adelah statistic tu....hahaha....

    ~kajian yg menarik ~

    ReplyDelete
  18. DAH LE BESO GEBU LAK TU ,.EEEE GRAM NYA....HA3...

    ReplyDelete
  19. yes, i admit, i love teteks.
    hahahahahahaha

    ReplyDelete
  20. aku suka kau!! kah kah kah!! pemikiran kau sama dgn kebanyakan lelaki (pervert dan f gay)!! dan aku pn sama dgn kebanyakan lelaki!! aku suka kau!! kah kah kah!!

    ReplyDelete
  21. ye Ke air mata ibu?


    Orng laki yg TenGok blue samaekategori persendakan agaMa?

    orG Puan dedah sana saNini?



    GayGolo Beriman

    ReplyDelete
  22. aku nak kata entry nie cam hampeh tapi ekceli ada unsur2 nasihat....... so ketepikan yang hampeh,amik jer yang nasihat tu..... =) thanks!

    ReplyDelete
  23. boring je vid ko.tapi entri kau best la.......memberi maklumt yang amat berguna jugak lah....jugak la

    ReplyDelete
  24. gila babi la ko ni tblawak..

    ahahahahahaha

    ReplyDelete
  25. x larat gelak aku bc entri ko nih!

    ReplyDelete
  26. tetek?payu daralah.sopan siket ya hahahahha

    ReplyDelete
  27. hentak kepala sket Tube! hakahkhakhak! sengal ar ko!

    ReplyDelete
  28. lelaki y baik menundukkan pandangan nyer.....pe2 pon nice info la,hahaha

    ReplyDelete
  29. girls pon suke tgok tetek laki gak.... ok. aku tpu je. huhuhu

    ReplyDelete
  30. artikel yang tulus ikhlas dari hati..hehe..

    ReplyDelete
  31. bdo..cm da xde idea..blog murahan..

    ReplyDelete
  32. salam-apple? : hahaha.. yang hang masuk jugak blog aku pasaipa? pa2 pun, tq sebab baca :)

    ReplyDelete
  33. haha, xde arr, tubeilmu cm bez, tube lawak ni mule2 dlu pon bez gak bace, ttibe da ade mnde lucah nih x bez bace nih..haha, bkan mara ok, juz pandangan..

    ReplyDelete
  34. dah tulis amaran kan.. lain kali kalo ada amaran awal2 entry aku, jgn baca tau.. hahahaha

    ReplyDelete
  35. berwaspadalah semua kaum wanita dgn lelaki....tapi ngapa wanita plak saja2 menampakkan apa yg perlu dilindungi..?????hih....hih,...

    ReplyDelete
  36. xpayah layan doe salamapple tu .. cam pukimak perangai .. gheyy

    ReplyDelete
  37. aku rasa entry ni la paling byk komen..

    haha..

    ReplyDelete
  38. haha stuju dgn ko
    ppuan skg ni ske tayang tetek
    yg pki tudung pun tayang tetek dgn pki tdung singkat
    cuk3~
    hrp2 aku x cm2 la
    dijauhkan
    amin~

    ReplyDelete
  39. hehe..buntot baby berbentuk kelucahan..

    ReplyDelete
  40. cm sial gk ek.....tp aq x nafi an la,2 sume mmg tol pown....aq pown kdg2 pakaian x jge....mk ayh aq x ksh cgt,so terbawak2 la smpy aq da remaje nei...huhu

    ReplyDelete
  41. betul ,aku setuju jgk. mksud aku yang : oh! sebelum terlupa, nanti jangan pulak ada lelaki yang kata "bukan semua lelaki macam tu".. ya! memang bukan semua lelaki macam tu.. tapi majoritinya macam tu.. mungkin 1/50 ja .

    YE, MMG BETUL ,aku setuju sgt sgt . lgpun, aku rasa kt sini ,pihak yg salah ialah ,perempuan. dah tahu beb, aurat kau itu perlu dijaga ,tkperlu nak tonjol2, astaghfirullah .aku tertanya juga, apa FAEDAH yg drg dpt kalau pakai pakaian yg tdk menutup aurat ? cuba bgtahu ? kepuasan ? apa kepuasan nya ? kepuasan yg drg dpt drpd diri drg sndri ? c'mon man, itu adalah org yg obses dgn diri sendiri. oh, dan penulis blog ni ,apa yg kau tulis ni menyedarkan org lain lah, bagus :)

    ReplyDelete
  42. Sangat setuju bro..sebab aku sebagai lelaki juga termasuk org yg seperti itu.. :-D

    ReplyDelete
  43. dapat nyonyot tetek memang syokk!! puting lak mengeras...hahahaha

    ReplyDelete
  44. actually bkn laki tengok tapi pompan yang tunjuk laa . .
    dowg dgn gaye jalan mendade nye . .
    pakai baju nampak lurah . .
    mane laki tak tengok . .
    so sekarang sape yg pervert . . ?

    ReplyDelete
  45. gila kejiiii.......arggggg

    ReplyDelete
  46. kalo nak buat kajian, kajila agama. itu jau lebih baik daripada kajian yang blh memberi dosa kepada diri sendiri & juga orang lain

    ReplyDelete
  47. ngee...~~~
    xtau la nak ckp pe...
    mgkin cara yg berkesan untuk tgikan trafik blog..
    but then...erk....

    ReplyDelete
  48. nak cakap ape lagi...
    so pompuan2,..jgn la dok tayang sana sini,..dari luar korang x perasan ape yg laaki fikirkan tentang anda,..

    mencegah lebih baik dari mengubati..
    tapi serius aku nak bagi taw..
    kalau dengan cara tayang aurat dan berpakaian sendat ,.korang nak tarik perhatian lelaki,..memang tu cara yg paling berkesan ,..tapi korang berjaya dapat lelaki yg ingin ambil kesempat kat korang jer la dan memandang korang dengan nafsu bukan memandang dengan perasaan suka dan syg,...
    berbeza dengan perempuan yg lemah lembut dan berpakaian sopan,dantutup aurat yg sebenar,..lelaki akan memandangnya dengan rasa suka dan bila tgk jer sjuk mata memandang,..tapi ni bagi pandangan mata aku la,...dan kebanyakan lelaki laen yg sama mcm aku

    ReplyDelete
  49. wow terbaik..
    traffic datang dari negative keywords..
    strategi seo yg mantob..

    ReplyDelete
  50. hehe t***k agy.. mmg feveret incik la nie..

    ReplyDelete
  51. haha..
    lucah2 pun betul la tu. cakap bertapis2 pun kadang2 orang malas nk bace.

    ReplyDelete
  52. dah mcm propesor kau ni, tahniah2 haha

    ReplyDelete
  53. yg x tgk "barang" tu..x semestinya gay.. tp nk menjaga mata dari dosa..

    ReplyDelete
  54. peh ayt,,!!!! x ley blah seh!!

    ReplyDelete
  55. kah kah kah kah kah macam sial la lu hahaha gua setuju dgn research paper lu ni bro.

    ReplyDelete
  56. mmg lumrah lelaki.. dari kecik rapat ngan tetek atau puting botol susu .. bila besar rindu la.

    ReplyDelete
  57. mmg jujur..tp ayat 2 leh lapik ckit x?? brpa byk dosa dok hng tnggng..cian kt ibu ang.

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates