Wednesday, February 9, 2011

apa yang lelaki selalu pandang pada tubuh wanita

amaran!! entry ini mengandungi perkataan yang agak kurang ajar.. kalau tak suka, jangan baca!! kah kah kah.. apa yang lelaki selalu pandang tubuh wanita? mengikut kajian aku (aku buat research beb!) orang lelaki kebiasaannya akan melihat sesuatu yang dirasakan istimewa pada tubuh wanita.. dan terbukti apa yang aku fikirkan selama ini adalah benar-benar belaka.. ditambah pula dengan perangai lelaki yang kebanyakannya pervert (termasuk aku!).. kalau ada lelaki nak menafikan fakta ini, sila maki hamun aku dibahagian komen ya.. kah kah kah.. 


lihat saja statistik keyword diatas.. statistik ini diambil dalam tempoh sebulan.. terbukti lelaki suka tengok tetek!! ya! kalau diberi peluang, aku juga takkan mensia-siakan peluang untuk melihat tetek wanita yang sengaja mendedahkan teteknya.. kah kah kah.. kebanyakan perempuan mungkin tidak sedar hakikat ini.. sebab itulah mereka ambil mudah dalam pemakaian seharian..

untuk itu, aku nak share video lagu nipple (puting tetek) dengan korang semua.. kah kah kah.. sila layan lagu ini sempena entry aku berkaitan lelaki suka tengok tetek.. semoga lepas ni semakin ramai wanita yang kurang menayangkan, menonjolkan, dan mendedahkan teteknya kepada tatapan dan renungan manja seorang lelaki..


oh! sebelum terlupa, nanti jangan pulak ada lelaki yang kata "bukan semua lelaki macam tu".. ya! memang bukan semua lelaki macam tu.. tapi majoritinya macam tu.. mungkin 1/50 ja yang tak suka tengok tetek sebab dia gay.. kah kah kah.. apa-apa pun, kepada lelaki peliharalah pandangan anda.. dan kepada perempuan pulak, tunggu bapak lagi!! tutuplah tetek sebaiknya!! kah kah kah


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
77 Comments
Comments


77 comments:

eni said...

gile dowhh..sgt tuttt..tuttt..haha

♥ eyka elisha ♥ said...

hahaha!kajian mmbuahkn hasil tuh =P

Zik said...

mak aii.... banyak betul orang cari mendalah nie...

Azrul Hisham said...

ok..tutup mata..tutup telinga...ekekeke :P

♥yaya budak suka embun♥ said...

hahahaha
mmg tak senonoh sapa yg cari ni

tOkeY aIskrIm said...

siot la.. haha

si para para said...

dalam kelucahan ada unsur nasihat..
harap berberkas.

chacha said...

aigoo2~~ lepas nih kasi tutup naa... jgn tunjuk walau seinci. heheh.

Aqila Safuan said...

dah kalau namanye LEEEEELAAAAAAAAAAKIIIIII!!!
TAK PERRVERT , BUKAN LELAKI LAH TU , ATAUPUN KHUNSA. ='=

crayon said...

tutup.... jgn tak tutup

-telordibasuh- said...

hahahaha...suke la lucah2 ni

fitree said...

sakai tapi benar

wannurfazrini said...

kah kah kah ! lu buat kajian smpai masuk entri . tahniah . aku pun suka tgk tetek ( aku bukan lesb! )

m.u.d.a.s.f.r.e.a.k.z said...

nice one...

Anonymous said...

Sejak jadi Gay Yg Beriman..


Aku dah tak suka tengok pungkok Crayon lagi dah..

Aku lagi suka tengok tapak tangan ngan tapak kaki wanita ja.. ~ha~ha~ha..
(sambil menundukkan pandangan aku... huhuhhuhu)


GayGolo Yg Beriman

crayon said...

apa benda hang merepek ni anon?

gayPerindu said...

suka lg perempuan bertudung labuh,,,tentu xnk selamenya gay.kah kah kah

ReJaM© said...

Macam haram! kah kah kah

milo

pha is said...

ni la hikmah pompuan bertudung labuh....

Marhaen Kacak said...

hahah....pepe pun selamat beramal!..kekeke

Artikel Panas 'Melayu Pendatang?': Orang Melayu Mesti Baca!!!!

airmataibu said...

jangan dipersenda-sendakan agama, agama itu bukan utk dijadikan bahan lawak.. gay dan beriman tak boleh diletakkan dalam satu ayat yang sama takut menimbulkan kekeliruan... jangan kerana keseronokan berlawak sesama kawan kita menanggung dosa... wallahua'lam...

Amir said...

HAHAHA . Telor lah . 2 motif article nie . Tube lawak nak trafik hit kaw2 sbab keyword tetek melaupau . HAHAHA . Yang kedua secara tidak langsung nya bg amaran dekat kaun perempuan . keep it up bro . kahkahkah . ;P

mama_izz said...

bukan kata orang.. laki aku pun sama.... kalau pandang tang tuh, mak oiiiii terbeliak mata.. tapi dah terbiasa ngan perangai dia.. kadang2 tak heran pun tapi kadang2 sakit hati gak sebab mata tuh tak berkedip2..... hehhee

nazirulhazwan~ said...

derm, pencarian trafik menggunakan keyword kotor.hahaha hamzah ian mesti bengang ni dow

| RoziAhmad | said...

bangang betul..
tapi kajian yang sangat betul..
syabas..
nanti buat kajian lain pulak..
kah kah kah

Makbed said...

laki mmg pervert. seb bek ko mengaku. hahahaha...

Vee6666 said...

serious...aku setuju dgn blogger ni...aku akui...walaupon aku x berminat nk pikir pasal gadis tuk waktu skrg....tapi kalau ade awek lalu bende petama yg terlintas kt mata aku adelah statistic tu....hahaha....

~kajian yg menarik ~

Anonymous said...

HAHA

manggosteen said...

ahahhaha..sengal punya video..

kail said...

DAH LE BESO GEBU LAK TU ,.EEEE GRAM NYA....HA3...

lalink7 said...

DISLIKE post nie!!!

Myaby said...

huuuu

no komen.

Arief Arf said...

yes, i admit, i love teteks.
hahahahahahaha

azroy kassim said...

aku suka kau!! kah kah kah!! pemikiran kau sama dgn kebanyakan lelaki (pervert dan f gay)!! dan aku pn sama dgn kebanyakan lelaki!! aku suka kau!! kah kah kah!!

Anonymous said...

ye Ke air mata ibu?


Orng laki yg TenGok blue samaekategori persendakan agaMa?

orG Puan dedah sana saNini?



GayGolo Beriman

cikpia said...

aku nak kata entry nie cam hampeh tapi ekceli ada unsur2 nasihat....... so ketepikan yang hampeh,amik jer yang nasihat tu..... =) thanks!

keletahmeera said...

boring je vid ko.tapi entri kau best la.......memberi maklumt yang amat berguna jugak lah....jugak la

paktam said...

adoi...kuning2...

Pakwe said...

gila babi la ko ni tblawak..

ahahahahahaha

SayaNina said...

x larat gelak aku bc entri ko nih!

marina anakcikbob said...

baiklah,aku xnak dgr lagu tu..
haha..

ayin~weeweet said...

tetek?payu daralah.sopan siket ya hahahahha

Eyn said...

hentak kepala sket Tube! hakahkhakhak! sengal ar ko!

maiMOONyet said...

LOL xD

relevan said...

Ha ha panas :)

pia said...

lelaki y baik menundukkan pandangan nyer.....pe2 pon nice info la,hahaha

fAiRy PrInCesS said...

girls pon suke tgok tetek laki gak.... ok. aku tpu je. huhuhu

wandisini said...

artikel yang tulus ikhlas dari hati..hehe..

Salamapple said...

bdo..cm da xde idea..blog murahan..

crayon said...

salam-apple? : hahaha.. yang hang masuk jugak blog aku pasaipa? pa2 pun, tq sebab baca :)

Salamapple said...

haha, xde arr, tubeilmu cm bez, tube lawak ni mule2 dlu pon bez gak bace, ttibe da ade mnde lucah nih x bez bace nih..haha, bkan mara ok, juz pandangan..

crayon said...

dah tulis amaran kan.. lain kali kalo ada amaran awal2 entry aku, jgn baca tau.. hahahaha

K I E R A said...

WOAH.

SyamSGold... said...

berwaspadalah semua kaum wanita dgn lelaki....tapi ngapa wanita plak saja2 menampakkan apa yg perlu dilindungi..?????hih....hih,...

3thic4l said...

xpayah layan doe salamapple tu .. cam pukimak perangai .. gheyy

Anonymous said...

aku rasa entry ni la paling byk komen..

haha..

aidilzhafran said...

yeah! kamon tetek! aha :D

budak awam said...

haha stuju dgn ko
ppuan skg ni ske tayang tetek
yg pki tudung pun tayang tetek dgn pki tdung singkat
cuk3~
hrp2 aku x cm2 la
dijauhkan
amin~

Ana admi said...

hehe..buntot baby berbentuk kelucahan..

Anonymous said...

cm sial gk ek.....tp aq x nafi an la,2 sume mmg tol pown....aq pown kdg2 pakaian x jge....mk ayh aq x ksh cgt,so terbawak2 la smpy aq da remaje nei...huhu

Anonymous said...

betul ,aku setuju jgk. mksud aku yang : oh! sebelum terlupa, nanti jangan pulak ada lelaki yang kata "bukan semua lelaki macam tu".. ya! memang bukan semua lelaki macam tu.. tapi majoritinya macam tu.. mungkin 1/50 ja .

YE, MMG BETUL ,aku setuju sgt sgt . lgpun, aku rasa kt sini ,pihak yg salah ialah ,perempuan. dah tahu beb, aurat kau itu perlu dijaga ,tkperlu nak tonjol2, astaghfirullah .aku tertanya juga, apa FAEDAH yg drg dpt kalau pakai pakaian yg tdk menutup aurat ? cuba bgtahu ? kepuasan ? apa kepuasan nya ? kepuasan yg drg dpt drpd diri drg sndri ? c'mon man, itu adalah org yg obses dgn diri sendiri. oh, dan penulis blog ni ,apa yg kau tulis ni menyedarkan org lain lah, bagus :)

Lasso said...

Sangat setuju bro..sebab aku sebagai lelaki juga termasuk org yg seperti itu.. :-D

LaNgIt yAnG iNdAh,aWan YaNg MeNdUnG said...

dapat nyonyot tetek memang syokk!! puting lak mengeras...hahahaha

Anonymous said...

actually bkn laki tengok tapi pompan yang tunjuk laa . .
dowg dgn gaye jalan mendade nye . .
pakai baju nampak lurah . .
mane laki tak tengok . .
so sekarang sape yg pervert . . ?

Anonymous said...

gila kejiiii.......arggggg

cow_boy said...

kalo nak buat kajian, kajila agama. itu jau lebih baik daripada kajian yang blh memberi dosa kepada diri sendiri & juga orang lain

Miss Syiqa said...

ngee...~~~
xtau la nak ckp pe...
mgkin cara yg berkesan untuk tgikan trafik blog..
but then...erk....

acaibudaktepeng.blogspot.com said...

nak cakap ape lagi...
so pompuan2,..jgn la dok tayang sana sini,..dari luar korang x perasan ape yg laaki fikirkan tentang anda,..

mencegah lebih baik dari mengubati..
tapi serius aku nak bagi taw..
kalau dengan cara tayang aurat dan berpakaian sendat ,.korang nak tarik perhatian lelaki,..memang tu cara yg paling berkesan ,..tapi korang berjaya dapat lelaki yg ingin ambil kesempat kat korang jer la dan memandang korang dengan nafsu bukan memandang dengan perasaan suka dan syg,...
berbeza dengan perempuan yg lemah lembut dan berpakaian sopan,dantutup aurat yg sebenar,..lelaki akan memandangnya dengan rasa suka dan bila tgk jer sjuk mata memandang,..tapi ni bagi pandangan mata aku la,...dan kebanyakan lelaki laen yg sama mcm aku

Rahmad said...

wow terbaik..
traffic datang dari negative keywords..
strategi seo yg mantob..

Kyky Violet said...

hehe t***k agy.. mmg feveret incik la nie..

siti syuhada said...

haha..
lucah2 pun betul la tu. cakap bertapis2 pun kadang2 orang malas nk bace.

cik sakdi said...

dah mcm propesor kau ni, tahniah2 haha

rg said...

yg x tgk "barang" tu..x semestinya gay.. tp nk menjaga mata dari dosa..

Anonymous said...

peh ayt,,!!!! x ley blah seh!!

ar apiez said...

kah kah kah kah kah macam sial la lu hahaha gua setuju dgn research paper lu ni bro.

Anonymous said...

mmg lumrah lelaki.. dari kecik rapat ngan tetek atau puting botol susu .. bila besar rindu la.

nichaa said...

mmg jujur..tp ayat 2 leh lapik ckit x?? brpa byk dosa dok hng tnggng..cian kt ibu ang.

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk