Tuesday, March 9, 2010

video yang tak sepatutnya tersebar

video yang tak sepatutnya tersebar

korang pernah dengar perkataan paranormal? kali ni aku nak share ngan korang video yang sedikit aneh dan boleh membuatkan sesiapa yang menonton video ini duduk tak senang.. jangan risau.. bukan video brunsur kejutan, scream, 18sx atau 18sg.. susah nak describe pasal video ni.. tapi apa yang penting video ni mendapat hit yang banyak di youtube (hampir 2 juta).. video ni boleh diibaratkan macam berhantu atau berpuaka.. sebab tu ramai yang hit video ni kot.. apa-apa pun, korang tengok dulu video ni..


video : video aneh yang tidak normal

aku pun tak pasti macam mana video ni boleh dirakamkan.. apa-apa pun, video ni boleh membuatkan aku terjaga dari tidur yang nyenyak.. video ni boleh membuatkan housemate aku semua rasa nak belasah aku.. video ni juga boleh membuatkan rumah tangga, atau famili korang porak peranda.. korang yang diluar sana, hati-hati.. kita perlu sedar masih banyak rahsia yang tersembunyi dalam dunia ni.. aku sekadar memperingati.. *woosshh* penulis hilang dalam kegelapan..


Related Posts with Thumbnails
Share This

18 comments:

  1. cet
    akhirnya ku klik jugak kat link tu!

    ReplyDelete
  2. sudah tentu! kerana anda terpedaya.. ahaha

    ReplyDelete
  3. owh damn...5 saat jee tahan..pastu tutup

    ReplyDelete
  4. cis..xsampai berapa saat..terus tutup..annoying gile bunyi die..tak tahan..hak3

    ReplyDelete
  5. buruk tul suara dia
    rasa cam nak sepak jer.

    ReplyDelete
  6. haha! sakit telinga~ adoih..

    ReplyDelete
  7. tetiba aku rasa nak maki ko plak,...(&&^%%##!#@$%^&^*(&*(
    maki dalam bahasa jerman! ;-)

    ReplyDelete
  8. ala tube,

    tenet slow ar, tak leh tgk video tuh
    ekekekke...

    seram2 ke
    heeeeeeee...

    salam kenal ya
    xoxo

    ReplyDelete
  9. ishhh.. buta seni tul lah.. kan lemak merdu suara tu.. huhuhu

    ReplyDelete
  10. macam bodoh jer video nie..dari awal sampai abis duk camtue jer..nyesal lak aku download.hahaha

    ReplyDelete
  11. video nie jugak la aku rasa macam nak maki hamun.. arghhh..!!

    ReplyDelete
  12. sengal!!! muke memasing toyer! haha

    ReplyDelete
  13. haha..siyesly..mmg seram muke dia..hahaha..annoying giler suara dia

    ReplyDelete
  14. sumpah x tahan gelak.

    ReplyDelete
  15. siot bro! menjengkelkan..tak ble bla r...sakit telinga aku..

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates