Sunday, April 11, 2010

3 saat untuk anda ketawa

3 saat untuk anda ketawa

dalam hidup ni banyak benda yang boleh membuatkan kita ketawa.. kadang-kadang tu perkara yang tak lawak pon boleh jadi lawak kalau kena dengan caranya.. contohnya macam entry aku yang ni LINK.. apa yang dipersembahkan tu tak lawak langsung, tapi kita boleh rasa geli hati dan ingin ketawa kerana lawak yang dipersembahkan tak lawak langsung kan?


ada juga manusia yang boleh ketawa apabila melihat kekurangan orang lain macam entry aku yang ni LINK.. itu tidak baik.. seeloknya ketawalah dengan tidak menyakiti hati orang lain.. aku harap korang boleh luangkan masa korang 3 saat ja harini untuk menghayati video yang indah ini.. mungkin ada yang tak rasa lawak dengan video ni.. tapi aku suka dan aku ketawa sorang-sorang selepas menonton video ni.. (entry kali ni agak tenang, kerana pakcik crayon sedang dilamun cinta) ahahaha..

video : 3 saat untuk anda ketawa


Related Posts with Thumbnails
Share This

13 comments:

  1. yg 3second uh xde lahh lwak ngat . tp yg link uh mmg lwak kott . HAHA .

    ReplyDelete
  2. tak sempat nak ketawa..tapi kesian binatang tu

    ReplyDelete
  3. tika xjd tgok utk lwk y 3saat 2..sbb tgok komen2 kata kesian kat binatang 2..so, xjd la tgok..hu3

    ReplyDelete
  4. mesti bengong jap anjing tu langgar...haha

    ReplyDelete
  5. 5 orang naik motor tu...fuhh..mmg cari nahas je..

    ReplyDelete
  6. 3 saat tu senyum je kott. Hehe :)

    ReplyDelete
  7. hehehehehehe... dah ketawe tuh...

    ReplyDelete
  8. aku tak bisa komen lah,,, haha,,, tak da kata2,,, :)

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates