Sunday, April 11, 2010

3 saat untuk anda ketawa

dalam hidup ni banyak benda yang boleh membuatkan kita ketawa.. kadang-kadang tu perkara yang tak lawak pon boleh jadi lawak kalau kena dengan caranya.. contohnya macam entry aku yang ni LINK.. apa yang dipersembahkan tu tak lawak langsung, tapi kita boleh rasa geli hati dan ingin ketawa kerana lawak yang dipersembahkan tak lawak langsung kan?


ada juga manusia yang boleh ketawa apabila melihat kekurangan orang lain macam entry aku yang ni LINK.. itu tidak baik.. seeloknya ketawalah dengan tidak menyakiti hati orang lain.. aku harap korang boleh luangkan masa korang 3 saat ja harini untuk menghayati video yang indah ini.. mungkin ada yang tak rasa lawak dengan video ni.. tapi aku suka dan aku ketawa sorang-sorang selepas menonton video ni.. (entry kali ni agak tenang, kerana pakcik crayon sedang dilamun cinta) ahahaha..

video : 3 saat untuk anda ketawa


Related Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
13 Comments
Comments


13 comments:

AYUE said...

yg 3second uh xde lahh lwak ngat . tp yg link uh mmg lwak kott . HAHA .

fmtt said...

tak sempat nak ketawa..tapi kesian binatang tu

╚► capital S hana ◄╗ said...

ADOII ,
KASIHAN SHAMA ITU HAIWAN MAA ~

*ATIKAH RIANA* said...

tika xjd tgok utk lwk y 3saat 2..sbb tgok komen2 kata kesian kat binatang 2..so, xjd la tgok..hu3

.::WaNiE::. said...

mr bean itu ahaha

adoiii..

Azrul Hisham said...

mesti bengong jap anjing tu langgar...haha

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

apa nak jadi nie..ngeh2.. :-)

~ Ann ~ said...

ceh tu da 4 saat la! aiyayay

eyriqazz said...

5 orang naik motor tu...fuhh..mmg cari nahas je..

Sakira said...

3 saat tu senyum je kott. Hehe :)

aizuddin.com said...

nak ketawa ke x ni?hoho

Syamsul said...

hehehehehehe... dah ketawe tuh...

HeDoDi said...

aku tak bisa komen lah,,, haha,,, tak da kata2,,, :)

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk