Friday, January 1, 2010

takleh tahan gelak

aku penah jadi camni zaman sekolah dulu.. ahaha.. sampai cikgu tempeleng muka aku.. hobi aku memang suka gelak.. tapi bila ada timing yang tak sesuai, sepatutnya kita kena tahan gelak.. ni la contoh yang paling sesuai dijadikan pengajaran kepada korang semua yang suka gelak & tak penah rasa "bila takleh nak tahan gelak".. mamat ni lagi teruk.. gelak sampai kena buang keja~



cool gila bro yang suara cam katun tu.. "sweet talk is important".. kalo aku pon aku gelak siap tuding jari kat muka bro tu.. wakakakakaka


Related 

Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
1 Comments
Comments


1 comments:

RastaMat said...

Lawak giler B**I...
wakakakakakakaka..
saket perot aku.....

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk