Friday, April 9, 2010

anda pantang dicabar?

ahahaha.. ini bukan contest untuk memenangi hadiah.. tapi cabaran dari kawan aku kepada korang semua.. tengok video lawak untuk hari ni, dan sekiranya korang rasa video ini tak lawak, korang boleh PM (private message) kawan aku ni.. beliau kata lagi, korang boleh memaki hamun beliau sekiranya video yang diberikan ini tidak memenuhi citarasa lawak korang semua.. 


pastikan korang semua tahan gelak ketika menonton video ini agar korang boleh memaki hamun beliau ya! ahahaha.. kalau aku jadi korang semua, walau aku tergelak sekalipun aku cakap "eh! tak lawak langsung" lalu memaki hamun dan memahari beliau dengan kata-kata kesat seperti "ni bukan video lawak!! ni video bangang ada lah!" ahaha.. kalau nak PM beliau boleh click sini ahaha..

Rajah 1.0a : bukti chat log (kebenaran untuk PM beliau)


video : kompilasi gymnastics lawak
video : main bola pakai teropong


Related Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
15 Comments
Comments


15 comments:

~ Muhamad Nor Haqim ~ said...

hampeh gilee...
xjd aku nak maki..hahha

belalang hijau said...

hahaha...
aku suka...
aku gelak...
so x leh pm marah dia arr...
kuikuikui

Deya Zanial said...

sumpah tk langsung dua dua video tu. tang mane yg kelakar? -.-"

Azizuan said...

siap maen bet lg..haha

.::WaNiE::. said...

ala TL,

saya tak gelak lahh

sbb video2 ni sume sy dah tengok

:(

tapi xnak la maki kawan awak.

yangbaik said...

maaf le ekk... tak tengok video tu... lagi plak... tak mencaba langsung... hehehe

ParkAir said...

aku dah tengok video ni dulu, tapi x tau nape aku gelak gak. gila kot.

Aus MeLankoLik said...

hahahak , main bola pakai tropong cm siud..lawak nk mati . hahahak

amirah said...

kenapa aku rasa 2 2 vieo xkelakar pon..huhu
video 1: kemalangan ketika gimnastik..kesian diorg
video 2: jersi bola yg comel..hehe

paan said...

pk , lawak..dua - dua video aku penah tgk..ingatkan kawan ko tue ada buat video lawak sendiri tadi..

fyna said...

lawak laaaaaaaa haha

aizuddin.com said...

nak ketawa jugak la..haha

siti nur fadhilah said...

ahahaha~ sengal lah!
nasib baik lawak! kalau tak memang nak maki kaw2 punyer~ ;p

zairie said...

huhu.. lawak2... huhu

maris said...

lawak?? tak pon =.=

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk