Friday, April 16, 2010

bakal pengganti lisa surihani

baru-baru ni aku ada terjumpak satu video iklan ni.. bila aku hayati video ni, aku rasa model iklan ni mampu menggantikan tempat lisa surihani.. walaupun lisa surihani sangat cantik dimata aku, tapi entah mengapa, video ini membuatkan aku rasa bakal pengganti lisa surihani sudah muncul untuk memperluaskan empayarnya di dalam dunia hiburan ataupun dunia glemer artis.. aku yakin korang pun pasti teruja melihat wajah model baru ini..


ok lah.. aku jujur dengan korang semua.. bukan setakat lisa surihani, aku rasa model baru ini mampu menewaskan kecantikan erra fazira, nasha aziz dan vanida imran.. kenapa aku sebut lisa surihani? kenapa bukan sharifah aini atau norliah ghani.. suka hati aku lah.. dah aku minat lisa surihani.. muka dia kan ada iras-iras maria ozawa.. ahaha.. apa-apa pun, enjoy video ni.. model yang bakal menggantikan lisa surihani..

video : bakal pengganti lisa surihani


Related Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
41 Comments
Comments


41 comments:

shamsiah shamsuddin said...

uikk tak bape seswai la calon penganti tu..

crayon said...

ahahaa.. sebab hang pempuan.. kalo hang lelaki mesti hang suka.. suka sebab rasa nak pijak muka.. ahahaha

uNIqIKA said...

ntah la... tiba2 jer rse seram. huhhuhu

Sakira said...

Kalau dia dicalonkan mesti menang kan ? :)

etomyam said...

perg..lisa...ko memang menarik hehe

aizuddin.com said...

oh lisa..

oReNdeViL'89 said...

ahahahahahaha! gelak9!! lawak dowh! hahahahaha

-И α Ě ɨ Ľ α- said...

uiks.. hang nih..
tu mesti kawan hang kan??

mana dpt video tuh..?
seram giler muka.
membunuh!!

lisa still boleh kekal kt dunia artis wahaha!

crayon said...

ya!! lisa surihani tetap dihatiku.. awwww.. ahaha

yangbaik said...

haloooo.... jauh panggang dari api...tak kan masaknya

MUNYIT said...

lisa oh lisa.. sungguh aku tak meminantimu.. muhahahaha

Khadijah Zek said...

HAHAHAHAHAH....memang kelakar ok..lagi2 time die tunjuk gigi...

syazleen ismail said...

HAHAHA.bodoh gila okay!

Hazzy Ishak said...

haha kelakar siot muka dia

farenova said...

adoii aksi giginya tu tak tahan hahahaha

ironangel said...

tak tdo malam aku neok video uh..
menyesal seumur idop.

kisahsensasi said...

nie boleh jadi model iklan ubat gigi nie...

hazman aka species1980 said...

aduyai... sungguh tak sesuai....

kisahremaja said...

lisa surihani tetap di hati ku.....hohoho

.::WaNiE::. said...

cis !!!! tercemar mata aku arini

hahaha

✿ shuhada said...

eiiiuuu... nasib baik gambar gg tak berapa nk clear..

tp apsal samakan dia ngan lisa surihani? musykil aku.

Azrul Hisham said...

mak aii...kurang sesuai...huhu

blueCITY® said...

tuberrr..

datang nak ngorat farid kamil
sekali lisa pun ado......
hehehheh..

sihat ke tuber?

Fina Fento said...

adoi (T___T)

Adam said...

btollh bro,leh jadi gak,
salam,mai la singgah life story

luvly mya said...

wey!!haha..lawak seh..muahaha

miss lolly a.k.a luvfareda said...

W0rghhhhhhhhhhhhhhh.

gerun maks teng0k. Ekeke :)

ADLYNN ANGGORAS said...

pecah perut nihhhh

Amy Syaquena said...

salam perkenalan...just following ur blog...jemput juga ke teratak amy ye...

MC said...

lawak syial...~!!!kelako superb mantop hahahaha.......

maisyara Pot! Pot! said...

hancus siot. tak sesuai. muahahaha xD

EFA said...

mule lah tuh nk wat lawak...sesaper pon blh jadi artis...

Amalina E Azmi said...

tu gigi jerung ke ape tu. wahaha

Anne Boleyn said...

hahaha tak patut betul jadi pngganti lisa surihani. :p

Admin said...

ko mmg sengal izuari

faz_e said...

kes teraniaya ni~. heehhe...

Dunia Baru said...

lisa mmg cantik

Rani Rashid said...

giler klakar

faizs said...

hakhak.. sengal giler..

sticker_getah said...

geli plak tgk bapok tu...

tulus sweet said...

eeuw..

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk