Friday, April 16, 2010

bakal pengganti lisa surihani

bakal pengganti lisa surihani

baru-baru ni aku ada terjumpak satu video iklan ni.. bila aku hayati video ni, aku rasa model iklan ni mampu menggantikan tempat lisa surihani.. walaupun lisa surihani sangat cantik dimata aku, tapi entah mengapa, video ini membuatkan aku rasa bakal pengganti lisa surihani sudah muncul untuk memperluaskan empayarnya di dalam dunia hiburan ataupun dunia glemer artis.. aku yakin korang pun pasti teruja melihat wajah model baru ini..


ok lah.. aku jujur dengan korang semua.. bukan setakat lisa surihani, aku rasa model baru ini mampu menewaskan kecantikan erra fazira, nasha aziz dan vanida imran.. kenapa aku sebut lisa surihani? kenapa bukan sharifah aini atau norliah ghani.. suka hati aku lah.. dah aku minat lisa surihani.. muka dia kan ada iras-iras maria ozawa.. ahaha.. apa-apa pun, enjoy video ni.. model yang bakal menggantikan lisa surihani..

video : bakal pengganti lisa surihani


Related Posts with Thumbnails
Share This

41 comments:

  1. uikk tak bape seswai la calon penganti tu..

    ReplyDelete
  2. ahahaa.. sebab hang pempuan.. kalo hang lelaki mesti hang suka.. suka sebab rasa nak pijak muka.. ahahaha

    ReplyDelete
  3. ntah la... tiba2 jer rse seram. huhhuhu

    ReplyDelete
  4. Kalau dia dicalonkan mesti menang kan ? :)

    ReplyDelete
  5. perg..lisa...ko memang menarik hehe

    ReplyDelete
  6. ahahahahahaha! gelak9!! lawak dowh! hahahahaha

    ReplyDelete
  7. uiks.. hang nih..
    tu mesti kawan hang kan??

    mana dpt video tuh..?
    seram giler muka.
    membunuh!!

    lisa still boleh kekal kt dunia artis wahaha!

    ReplyDelete
  8. ya!! lisa surihani tetap dihatiku.. awwww.. ahaha

    ReplyDelete
  9. haloooo.... jauh panggang dari api...tak kan masaknya

    ReplyDelete
  10. lisa oh lisa.. sungguh aku tak meminantimu.. muhahahaha

    ReplyDelete
  11. HAHAHAHAHAH....memang kelakar ok..lagi2 time die tunjuk gigi...

    ReplyDelete
  12. adoii aksi giginya tu tak tahan hahahaha

    ReplyDelete
  13. tak tdo malam aku neok video uh..
    menyesal seumur idop.

    ReplyDelete
  14. nie boleh jadi model iklan ubat gigi nie...

    ReplyDelete
  15. lisa surihani tetap di hati ku.....hohoho

    ReplyDelete
  16. cis !!!! tercemar mata aku arini

    hahaha

    ReplyDelete
  17. eiiiuuu... nasib baik gambar gg tak berapa nk clear..

    tp apsal samakan dia ngan lisa surihani? musykil aku.

    ReplyDelete
  18. tuberrr..

    datang nak ngorat farid kamil
    sekali lisa pun ado......
    hehehheh..

    sihat ke tuber?

    ReplyDelete
  19. btollh bro,leh jadi gak,
    salam,mai la singgah life story

    ReplyDelete
  20. W0rghhhhhhhhhhhhhhh.

    gerun maks teng0k. Ekeke :)

    ReplyDelete
  21. salam perkenalan...just following ur blog...jemput juga ke teratak amy ye...

    ReplyDelete
  22. lawak syial...~!!!kelako superb mantop hahahaha.......

    ReplyDelete
  23. hancus siot. tak sesuai. muahahaha xD

    ReplyDelete
  24. mule lah tuh nk wat lawak...sesaper pon blh jadi artis...

    ReplyDelete
  25. hahaha tak patut betul jadi pngganti lisa surihani. :p

    ReplyDelete
  26. kes teraniaya ni~. heehhe...

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates