Sunday, May 9, 2010

kusangkakan umno bodoh rupanya anwar bodoh

harini aku nak cakap sikit pasal isu politik di malaysia.. aku tak sokong atau taksub dengan mana-mana pihak pun tak kira la umno ka pas ka pkr ka apa-apa ka.. dulu masa aku kecik-kecik mak aku selalu beli buku penulisan s.h alatas yang banyak penulisannya berkaitan dengan isu politik di negara kita.. masa tu bagi aku, semua ahli politik ni nampak profesional ja (mungkin juga tidak kerana media tak meluas masa tu).. tapi sekarang ni media dah meluas.. kebanyakan orang tidak menerima berita melalui akhbar atau televisyen sepenuhnya.. ramai orang mencari bahan bacaan melalui internet ataupun sumber media lain melalui internet..


aku ada tengok video penyokong umno pijak effigy zaid ibrahim sambil melaung-laungkan "anwar bodoh" (siap ada yang tersalah dengar, dia ingat laung umno bodoh, rupanya anwar bodoh.. ahaha lawak) bagi aku, tindakan mereka itu adalah sangat-sangat tidak profesional.. budak kecik pun boleh menilai mana baik mana buruk kalau diorang tengok video tu.. jadi aku nak share ngan korang apa reaksi orang awam bila melihat video pijak effigy zaid ibrahim.. aku setuju dengan perjuangan umno, tapi tindakan mereka ni membuatkan hati aku sedikit tercalar terhadap umno.. video asal aku ambik dari malaysiakini.. semoga mereka ni diberi petunjuk untuk menjadi ahli politik yang lebih profesional.. amin..

video : reaksi orang awam terhadap video pijak effigy zaid ibrahim


Related Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
7 Comments
Comments


7 comments:

Hana Ayra said...

kusangan ke kusangkakan?

crayon said...

kusangkarkan dalam kenangan

zures said...

kusangka panas hingga ke petang rupanya...hujan panas ditengahari..hahaha

Daleela said...

Memand bo**h pon, nak berpolitik untuk kepentingan peribadi... Tidur kat rumah lagi bagusla..

candleprince said...

Kusengkek.

Jamal Rafaie said...

Sebenarnya bukan UMNO saja yang pijak2 ni.. DAP yang mula dulu..

Photo&Image said...

Baiknya Agung je memerintah malaysia ni

Post a Comment

Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk