Tuesday, April 26, 2011

syafiq adik kepada syamsul anak kepada yusof haslam

syafiq adik kepada syamsul anak kepada yusof haslam

kalau anda perasan, kat bahagian widget belah atas kanan blog tubelawak ni ada link "submit video lawak" dan dari situlah aku dipertemukan dengan video si syafiq yusof haslam ni.. hahaha.. selama ni aku tak tau pulak syamsul yusof ada adik lelaki.. video ini dikongsi oleh user yang bernama 'syafiq' dan aku tak pasti syafiq ni syafiq yusof yang sebenar ataupun orang lain menggunakan nama syafiq.. apa-apa pun, terima kasih kerana berkongsi dengan tubelawak.. walaupun ramai yang spam kat bahagian "share video lawak" tu, tapi sebenarnya setiap hari pun aku akan check dan buang mana-mana link yang merapu dan tak best.. 


bila tengok video syafiq ni, aku dapat rasakan bahawa dia ni boleh jadi lebih hebat dari bapak dia atau abang dia.. dulu bapak dia selalu buat cerita jiwang rumantik, lepas tu abang dia banyak buat cerita gengster, aku sangat berharap syafiq yusof ni jadi pengarah filem komedi serius pulak macam stephen chow.. mesti gempak gila baby punya.. hahahaha.. contohnya macam video pendek dia ni.. dahsyat kot! kira ok la tu.. muda lagi tapi dah boleh buat macam ni..


oh tidak lupa juga kepada gadis-gadis diluar sana yang nak showoff bercerita kepada rakan kononnya anda adalah orang terawal mengenali syafiq yusof, bolehlah melayari laman blog beliau di syafiqrevolution.blogspot.com.. kah kah kah ataupun channel youtube beliau.. malas nak tulis panjang-panjang.. kepada syafiq yusof, aku doakan anda success seperti abang dan bapak anda.. goodluck! sekian..

p/s : nak tubelawak buat entry atau link ke blog anda? share la video lawak ngan tubelawak.. hehehehe.. jangan la spam link share video tu pulak.. tensen aku nak delete tiap-tiap hari.. tampaq kepala satgi baru tau

Share This

42 comments:

  1. kalo share video nyanyi layan x? ke nak funny video je?

    ReplyDelete
  2. mana-mana video yang boleh menyentuh orat kentut aku

    ReplyDelete
  3. Sejak bila tubelawak jadi blog gosip?hahaha,tubegosip

    Tpi memang bagus gila mamat nie punya pemikiran,dah la ensem,mesti hng suka kan?hng kan gay

    ReplyDelete
  4. weh..aku takde video..tapi aku ade GIF..kau terima tak? ni ha

    Drama Gif : Gadis Legging & Rempitnya

    kalau kau tak terima delete lah..aku tak kisah







    sob sob~

    ReplyDelete
  5. menarik, ade effort utk tampil original

    ReplyDelete
  6. terbaiklah!
    aku harap gak bro syafiq dapat buat filem melayu komedi yang berkualiti lagi lah. :)

    ReplyDelete
  7. hehe kelakarla.. "kenape tembak dia, boss??sape suruh ko kencing" HAHAHA

    video abangku gengster pun bestttt :P

    ReplyDelete
  8. Hahaha, betul ke? Haritu tgk vid dia mcm haram jee. Kes abang ku gengster main pakai pistol. Bodoh gila, best kott. Tapi tak tahu pulak dia ni anak Yusof Haslam. Suka tgk dia, skg pun dia dh belakon. Umur 19 tahun ork ork?

    ReplyDelete
  9. ni aku komen pakai profile yg mana satu???

    ReplyDelete
  10. xhandsome pon... hahahahhaha... muka "farid kamil" cute lg ;p

    ReplyDelete
  11. eh nape cam lain...nsem kot..haha

    ReplyDelete
  12. wahh...pelapis pengarah baru ni...
    ;) best2,,

    ReplyDelete
  13. haha..tampaq bagi kepala depa. besa..suka sangat spam.

    Sabarr je la

    ReplyDelete
  14. muka mereka tak sama.adik dia lebih low profile kan

    ReplyDelete
  15. dah buat la pasal dia ni..
    cek siniiiii...
    dia la pengarah gerak khas sekarang
    bapak dia bagi kat dia..
    http://yanananako.blogspot.com/2011/04/siapa-syafiq-yusof.html

    ReplyDelete
  16. x tau plak selama nie syamsul tu ade adik..lelaki plak tu..hehe =)

    ReplyDelete
  17. selama ni tau dak farid kamil tu jambu aku? auww

    ReplyDelete
  18. seyes ke pocong a.k.a tubelawak??
    hahahaha.... jgn mare ek poconggg!!!
    bkn yusof asalam tue ade sorg je ke anak..
    mane datang syafiq nie plakkk???

    ReplyDelete
  19. alahh u ni jgn la tampaq2.. sakit u tau x.. kihkih

    ohh baru ku tahu syamsul yusof ade adik yg kacak !! ^.^

    ReplyDelete
  20. oo syamsul yusof ade adik lelaki rupanya.kalau betul, hope diorang sukses.

    Latest Entri :
    Resepi Kek Coklat

    ReplyDelete
  21. hebat kot mamat ni..aku dah p ushar semua short film die..boleh tahan gempak..

    ReplyDelete
  22. kenapa dia lagi hensem dari bapak dia?

    ReplyDelete
  23. EAH BENAR KE NI ???
    wahhh layan and terjah

    ReplyDelete
  24. yeke? xtahu la plak..huhu

    ReplyDelete
  25. diam diam aje shamsul tu..
    rupenyer ade adeq laki..
    hehehehe..

    ReplyDelete
  26. adik syamsul handsome tapi dah ada gf ah. :\ sila frust skrg. huahua

    ReplyDelete
  27. ERM,,,,DUA2 HENSEM...CUTENYA,,,HEHEHEHEHE...TPI BTL KAH SAMSUL ADA ADIK,,,TAK PERNAH DENGAR PUN...

    ReplyDelete
  28. ERM,,,DUA2 CUTE,,,HEHEHEHE...HENSEM LAGI...HAHAHAHA...TPI BTL KE YG SAMSUL ADA ADIK,TDK PERNAH DNGAR PUN SELAMA NI,,,,

    ReplyDelete
  29. lawak la~hahaahha bankrap ak macam ni!:D

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates