Wednesday, April 20, 2011

reaksi kucing terkejut yang comel

reaksi kucing terkejut yang comel

entry aku harini khas kepada korang semua yang sukakan kucing.. sila tgk video ini satu persatu ya.. aku juga sukakan kucing.. kucing sangat comel seperti lisa surihani.. masa aku kecik-kecik dulu, aku penah mintak kat mak aku nak bela kucing, tapi mak aku tak bagi sebab mak aku geli dengan kucing.. kucing adalah binatang yang cerdik dan kuat ingatan.. selain itu, kucing juga tidak mudah cedera sekiranya jatuh dari tempat yang tinggi kerana kucing boleh menghasilkan tindak balas reflek yang sangat 'super cool' ketika jatuh dari tempat yang tinggi.. dan yang paling best, kucing boleh terkejut macam dalam video ni..




video kucing terkejut ni telah mendapat hits sebanyak 24 juta ketika aku menulis entry ni.. sehinggakan ramai yang berusaha membuat video response kepada video kucing terkejut ini.. terlampau banyak sangat video reply sehinggakan aku pening nak pilih yang mana satu sesuai untuk aku letak kat blog tubelawak ni.. jadi aku rasa, video ni adalah antara yang terbaik untuk aku share ngan korang.. aku tergelak kesorangan bila menonton video response ni.. sangat mencuit hati.. ahaha


ok.. setelah beberapa bulan video kucing terkejut meletop-letop dekat youtube, muncul pula satu video baru yang mampu menjatuhkan populariti video kucing terkejut ni.. video ini lebih kelakar dari video response yang aku share tu.. bukan setakat mencuit hati.. video ini telah membuatkan aku terkunyah rokok yang aku tengah hisap ketika aku menontonnya.. aku juga telah dimarahi oleh jiran kerana aku telah menghasilkan bunyi yang sangat bising dan tidak terhingga.. bunyi bising tu mungkin disebabkan aku telah memaki hamun kuat-kuat atau gelak kuat-kuat, bergantung kepada korang menilainya.. enjoy! jangan maki hamun aku sudahla.. sebab aku sokong kerajaan malaysia.. kah kah kah!!

** ini adalah entry lama yang dibawa naik kembali (bump)
Related Posts with Thumbnails
Share This

57 comments:

  1. hahaha....siot tul

    video 1 - memang cute kucing tu

    video 2 - macam haram....;p

    video 3 - aku kesian kat tuan punya anjing tu..haha

    ReplyDelete
  2. Hahah!! Bapak comel gila!! nway.. kat umah aku belambak kucing benggal and persians :) tapi tu bisnes abg aku r. tak mau kacau.

    Nway, visit blog aku yer? Kalau berminat nk vote, vote ler :)

    VOTE VOTE VOTE!
    1 umpph 1 smile 1 malaysia

    ReplyDelete
  3. haha.. video 1, mmg comel sesangat, tang video2 ngan 3 tu memang x leh blah. haha

    ReplyDelete
  4. dr td ceq kat blog ni.. tak dpt tgok2 lagi.. tenet mcm pa ja! huhu

    ReplyDelete
  5. 1st viDeo mmg cHumil & cuTe


    2nd video: adooiiiii


    3rd video: kuCing ker?? ahakssss

    ReplyDelete
  6. kelaka nak mampos.haha.
    adehh.

    ReplyDelete
  7. first tu cumey gila. yg ke dua macam senget je mamat dua2 tu. yg ke tiga, anjing tu kesian tgk tuan dia. xD

    ReplyDelete
  8. hahah comel nye yg first tuuu

    yg no 3 tu ahahah aku tak taula apa anjing tu pikir pasal tuan dia kan..mesti ingat tuan dia senget ahaha

    ReplyDelete
  9. video 1: terbaekk wokkk....

    video 2: mcm gampang!

    video 3: mcm haram..eh x..mmg najis..wakakaka...

    ReplyDelete
  10. comel gila video 1st.. video lain cm pa jaaa..hahaha :D

    ReplyDelete
  11. 1st video: cute gler
    2nd video: kembang kempis idung aku thn gelak psl aku tgk video ni kat ofiz & bilik aku berkace. bos aku lalu lalang dh naek pelik.siot!
    3rd video: anjing tue kompuse agaknye ngan tuan dia. kuikuikui

    ReplyDelete
  12. hahaha..klaka nyer..comey sgt! hehehe urm thanks share..^_^

    ReplyDelete
  13. video 1 kucing itu sungguh comel~~~
    video 2 cam manusia da besar bapak turn jadi baby versi besar..kahkahkah...sungguh huduh disitu...
    video 3...anjing tu cam takde perasaan...anjing tu mcm ckp:tuan, ko cube wat ape kat aku sebenarnye?? kecian tuan die...haha

    ReplyDelete
  14. Video 1st:comel..
    video 2nd:sengal,,
    video 3rd:cam harem....
    hahahahaha...

    ReplyDelete
  15. giler muntah semua isi perut aku gelak..haha

    ReplyDelete
  16. saya suka kucing! kucing dgn sy x dpt dipisahkan dari kecik lagi smpi dah tua ni.

    kucing pandai,kt rumah kalau sy mrh dia buat muka terkejut,kelakar gile.

    kalau kcing kt hostel sy plk klu sy menyanyi dekat dia sambil pelok dia,nnt dia tutup mulut sy dgn tgn dia,pui! suka hati dia je tutup dgn tgn dia,pe dia igt dia keluar pakai kasut.-.-'
    selalu cmtu..=/ tp skrg da hilang,mana dia pergi tah. T_T kawen lari kt siam kot.zzz

    n sy pantang sekali org ludah kt kcing,sepak kcing,pukul kucing apetah lagi bakar..arghh!!

    *dulu mse kcik2.kakak sy pernah spray kcing sy gne spray lipas,sbb dia geli,lepas tu kcing sy touching then dia bunuh diri masukkn kepala bawah tayar kereta ayh sy mase ayh sy nak undurkan kereta :.( percubaan pertama masukkn kepala bawah kereta gagal sebab sy amek dia,then percubaan ke-2 x dpt diselamatkan sbb sy x sempat :.(
    sedih..nama dia Koko sbb dia kaler putih+koko. :.(
    p/s : kucing pun ade perasaan.

    ReplyDelete
  17. yang first mmg terbaikkk... hahahaa

    ReplyDelete
  18. i give u award, maukah untuk diterima ??? ^^

    ReplyDelete
  19. comel mcm lisa ye? haha :D x minat kucing. tapi suke dgn org yg minat kucing :P

    ReplyDelete
  20. faridkamil, tengs la sb post ni. mmg bagi gelak tak hingat dunia. bwahahahaha. Lucu gilaa!! :D

    ReplyDelete
  21. kunjungan balik :)
    Nice blog

    visit my blog : http://alsweiss.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. kucing pandai memanje ngan tuan dia...sy penah bela arnab, syik2 nk mkn je tp x pandai nk manje2 ngan kita...

    ReplyDelete
  23. 1st - dapat kene geletek kat kucing aku camtu memang makan terajang free2 .. kucing aku gangster weyh !

    2nd - macam nak mintak pelempang kan ??

    3rd - anjing tu ade penyakit ginetik kot .. macam ta ade perasaan geli-geli jerp aku tengok .

    4th - aku t'ingat2 tiga video nie .. hampeh ko ! aku gelak mcam nak tercabut kepala ah . dush dush dush !

    ReplyDelete
  24. video 1 : perrgghh ! comell gyler kowt..
    video 2 : haaaa.. nie lg comel..
    video 3 : hahahaha.. mmg double triple comell..

    ReplyDelete
  25. kunjugan pertama saya...trimaksih dah mampir di blog saya...

    http://imajinasi-25.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. http://dapurbujang-aboyandnick.blogspot.com/2011/04/chocolate-mud-cake.html
    cubalah hidangan istimewa ini

    ReplyDelete
  27. Tube lawak dh jd farid kamil lak?^^ hihihi
    nywy tq visit km jauh di N.Zealand
    senang2 singgah lagi^^

    **btw i dh folo u

    ReplyDelete
  28. sampai hanjeng tu, xde perasaan..

    ReplyDelete
  29. hahahha..
    nak pecah perut gelak..
    comel betul!

    ReplyDelete
  30. "individu yang sukakan kucing adalah individu penyayang"
    -quote dari sape ntah lupe dah-

    arkk??.hmmm tu kene pikir banyak kali kene ke tak ngan tuan punye blog nih..hehehe ;P

    ReplyDelete
  31. cool... hAHHAHAHHAHA!!! siapa2 yang ada kucing nak di buang, sila2 lah bagi kat saya. jangan buang ya. :)

    ReplyDelete
  32. tgk video2 tu teringat lak kucing kt kg..
    tp kucing aku ske geget dan cekau org..grr..

    ReplyDelete
  33. video 1: mmg lawak ahk
    video 2: siot je
    video 3: hampeh tol la..
    tergelak sorang2 tgk video ni, tgh2 moody pun leh tergelak jgak, huhu

    ReplyDelete
  34. comel kali tuh video... haha... saya juga sesuka pada kucing... comel3... ^_-

    ReplyDelete
  35. sy lagi suka video 2 drpd video 1 & 3..HAHA semua nya sengal termasuk yg buat entri ni pun sama2 sengal..sekian.

    ReplyDelete
  36. Video 1...lawak
    Video 2...lawak sengal..tak bleh blah tgk muka terkejut dia...ni bukan kiti...ni berehat sebentar bersama kitkat..haha
    Video 3...pas tu sure kene belasah anjing dia tu..

    ReplyDelete
  37. salah tuh.

    lisa surihani yang macam kucing.

    comel.

    ReplyDelete
  38. hahaha.
    kucing memang comel ok.
    tapi bro,saya lemah sikit ngan kucing.
    ada rasa fobia. :P

    ReplyDelete
  39. klakar r..
    seyes..
    tpi agak2 anjing tu kne blasah kot ngn tuan dia..
    sbb x reti wat suprise yg tuan dia nk..
    kikikih..

    ReplyDelete
  40. hahahah gile cumil
    lagi lagi yg aksi terkejut uwh hehehe

    ReplyDelete
  41. tetibe june teringat june keringkan bulu kucing sampai terbakar . di terkejot sampai mencakar . haha :)

    ReplyDelete
  42. olololo memang comey sokmo!

    ReplyDelete
  43. tpi agak2 anjing tu kne blasah kot ngn tuan dia..
    sbb x reti wat suprise yg tuan dia nk..

    ReplyDelete
  44. Kucing memang hewan lucu ...
    Nice article ...

    ReplyDelete
  45. video no 2 tu mmg cam haramm.. haha! BAJET CUTE je mamat uh

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates