Saturday, May 22, 2010

realiti superhero adalah tidak mustahil

realiti superhero adalah tidak mustahil

bagi kanak-kanak lelaki yang kuat berangan, mereka pasti selalu ingin dan mengidam-idam untuk menjadi superhero seperti batman, superman, ironman dan juga spiderman.. memang tidak dinafikan ketika aku masih kecil, aku juga pernah berangan untuk menjadi superhero.. ini adalah perkara normal bagi kanak-kanak.. tapi selepas aku menonton filem "kickass" aku merasakan angan-angan ini juga boleh mendatangkan keburukan kepada kanak-kanak.. apa-apa pun, kalau korang tengok anak-anak korang tu berperangai lain macam seperti "terlalu ingin untuk terbang" atau "merasakan badannya lebih kuat dari lori ataupun bas" korang perlu berikan lebih perhatian takut-takut anak korang tu buat kerja gila sehingga boleh menyebabkan kematian.. ahaha


kebanyakan orang cuba untuk menarik perhatian di youtube untuk menjadi superhero movie yang terkenal.. contoh yang paling baik aku nak tumpu kat sini ialah spiderman.. sebab costume spiderman banyak dijual di e-bay.. jadi ramai yang merasakan dirinya spiderman apabila memakai costume yang dibeli dari e-bay itu.. ada yang macam 'haram jadah'.. tapi ada juga yang 'macam best' apabila berusaha menonjolkan diri sebagai spiderman.. korang tengok la video-video ni.. memalukan spiderman ja.. lagi baik diorang ni jadi spenderman.. kah kah kah!!

video : spiderman tungging buyung
video : spiderman overdose isap dadah

tapi antara semua tu.. aku ada jumpa video sorang mamat dari india yang bagi aku dia ialah realiti superhero.. ketangkasannya bagaikan beruk.. lincah macam lipas kudung.. dialah realiti spiderman.. dia sangat macho, kacak bergaya dan hebat, pendek kata seperti ayat feveret aku, dia sangat 'super cool'.. tak caya? tengok video ni..

video : realiti spiderman dari india

Related Posts with Thumbnails
Share This

7 comments:

  1. Teka teki: kenapa superman pakai baju berlambang S?..

    ReplyDelete
  2. tu la kan..budak memang cepat terpengaruh..dulu ade kes..budak ikot aksi kat tv..die terjun dari tingkat berape tah...semata-mata nak turun n terbang dengan menggunakan payung avon mak die...sangat bahaya...nasib bain die jatuh atas kotak2 je..kalau tak...adah arwah dah budak kecit tuh

    ReplyDelete
  3. aku rasa cm nk try juga jadi superman plak nnt..mesti pemous aku nnt..hahahahaha..

    ReplyDelete
  4. hehehe.. nnt nk try jd wonder women lar.. xD

    ReplyDelete
  5. haha, nh super girl malaysia mari, haha

    ReplyDelete
  6. budak tinggi imaginasi jangan sekat pemikiran diorg mcm tu.. tapi susah jugak kalu terlebih...

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates