Saturday, June 12, 2010

aku ditipu bapak ayam

aku ditipu bapak ayam

aku seorang pelajar yang cemerlang di sekolah dulu.. aku selalu mendapat pujian daripada ibu bapa, cikgu dan rakan-rakan.. segala kemahuan aku, tidak pernah ditolak oleh ibu bapaku.. tapi sebenarnya hidup aku sunyi.. aku tiada teman rapat.. aku juga tidak pandai bergaul dengan rakan-rakan sebaya aku.. selalunya aku keluar melepak sendirian pada hujung minggu.. ibu bapaku sebok dengan kerjaya mereka..


sehingga aku berjaya menjejakkan kaki ke menara gading atau dalam erti kata lain, universiti.. aku rasa cemburu melihat rakan-rakanku berpacaran dikalangan mereka.. aku masih kesorangan.. aku tidak pandai untuk mengambil hati perempuan.. ada juga rakanku yang membawa pulang teman wanita kerumah sewa mereka.. apa yang dilakukan oleh mereka aku tidak mahu ambil peduli kerana aku ni jenis tidak kesah tentang orang lain kerana takut timbul masalah sekiranya aku menjadi busy body..

disebabkan terlalu sunyi, aku bercinta dengan komputer riba aku.. bagaimana bercinta dengan komputer riba ni? aku selalu menonton video lucah dan berseronok dengannya (komputer riba).. itulah yang aku selalu lakukan ketika aku berasa tertekan dan kesunyian.. aku tidak pernah merasa sentuhan seorang wanita di tubuh badanku ini.. jadi aku kuat berimaginasi.. tapi aku tidak pernah terfikir untuk merogol atau memaksa perempuan melakukannya.. aku bukanlah berani sangat..


pada suatu hari, hatiku terdetik untuk melakukan sesuatu yang agak luar biasa selepas menonton rancangan '360 TV3'.. aku berasa sedikit marah apabila melihat pihak berkuasa menangkap wanita dan lelaki yang hanya memerlukan kasih sayang seperti yang aku inginkan.. apa salah mereka? bagiku, mereka sama seperti aku.. insan yang kurang kasih sayang dari ibu bapa dan rakan-rakan.. jadi aku bertekad untuk pergi ke pusat pelacuran berhampiran untuk memenuhi keperluan kasih sayang aku dan memberikan 'sayang' aku kepada perempuan yang memerlukan..

apabila sampai di pusat pelacuran, aku disambut megah oleh bapak ayam.. dia memberikan aku katalog yang menyenaraikan gambar-gambar dan sedikit info mengenai perempuan yang kurang mendapat kasih sayang.. aku dah membuat keputusan dan memilih perempuan yang bakal aku curahkan kasih sayang.. aku diberitahu untuk memasuki bilik bernombor tiga puluh dua dan menyalin pakaian.. bila aku melihat apa yang disediakan(perempuan) oleh bapak ayam itu, aku rasa tertipu.. wajah tidak seindah seperti didalam gambar.. tapi aku tetap meneruskan hajat aku untuk mencurahkan kasih sayang..

video : aku ditipu bapak ayam
cerita ini hanyalah rekaan sahaja 
Related Posts with Thumbnails
Share This

13 comments:

Designed By Blogger Templates