Saturday, June 12, 2010

video lawak rempit ditahan jpj

video lawak rempit ditahan jpj

selalu orang kata, mat rempit ni samseng, keras kepala, isap dadah, dan macam-macam lagi.. mentaliti orang kita ni memang camtu.. kalau suara ramai mengatakan perkara itu macam tu, macam tu jugakla diterima oleh individu.. pendek kata, orang kita ni suka 'mengikut' dan ikut majoriti.. 'ikut majoriti' ni aku maksudkan dalam erti kata perkara yang tidak sepatutnya ataupun perkara yang sepatutnya membawa kepada kebaikan..


contohnya seperti kanak-kanak di sekolah apabila cikgu bertanya "siapa nak jawab soalan ni?" sudah pasti ramai pelajar yang tunduk dan takut dipanggil untuk menjawab soalan.. bagaimana sekiranya cikgu bertanya "siapa nak gula-gula?" sudah pasti ramai yang mengangkat tangan dan menyerbu si cikgu.. ahaha.. apa aku mengarut ni? tengok video ni untuk mengubah pendapat anda terhadap mat rempit.. pendek kata, ini adalah video rumusan kepada filem adnan sempit versi super lawak.. kah kah kah.. enjoy!!

video : mat rempit juga ada hati & perasaan
thanks to suarabawahtanah



Related Posts with Thumbnails
Share This

13 comments:

  1. hahahaha.. abg2 jpj tu mcm thn gelak je.. sedih plk tgk mamat ni..

    ReplyDelete
  2. pelik arr!... masa rempit takde prasaan... masa sempit nangis tak ble d tahan2

    ReplyDelete
  3. haha.. tu la teknik nak mengelakkan diri dari kena saman.. try la korang buat camni, konfem tak kena saman.. jpj pon jadi cuak tengok orang nangis teruk sangat

    ReplyDelete
  4. gler emotional.. ksian pon ad tgok die..

    ReplyDelete
  5. lawak kekeke tengok nih .

    ReplyDelete
  6. lawak2.. kesian pon ader jugak.. kihkihkih

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates