Saturday, June 12, 2010

video lawak rempit ditahan jpj

selalu orang kata, mat rempit ni samseng, keras kepala, isap dadah, dan macam-macam lagi.. mentaliti orang kita ni memang camtu.. kalau suara ramai mengatakan perkara itu macam tu, macam tu jugakla diterima oleh individu.. pendek kata, orang kita ni suka 'mengikut' dan ikut majoriti.. 'ikut majoriti' ni aku maksudkan dalam erti kata perkara yang tidak sepatutnya ataupun perkara yang sepatutnya membawa kepada kebaikan..


contohnya seperti kanak-kanak di sekolah apabila cikgu bertanya "siapa nak jawab soalan ni?" sudah pasti ramai pelajar yang tunduk dan takut dipanggil untuk menjawab soalan.. bagaimana sekiranya cikgu bertanya "siapa nak gula-gula?" sudah pasti ramai yang mengangkat tangan dan menyerbu si cikgu.. ahaha.. apa aku mengarut ni? tengok video ni untuk mengubah pendapat anda terhadap mat rempit.. pendek kata, ini adalah video rumusan kepada filem adnan sempit versi super lawak.. kah kah kah.. enjoy!!

video : mat rempit juga ada hati & perasaan
thanks to suarabawahtanah



Related Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
13 Comments
Comments


13 comments:

Azrul Hisham said...

mat rempit hati tisu...haha

ahfat said...

haha, stylo

.::WaNiE::. said...

kekekekeke

||| PöJìé PööH ||| said...

Lawakkk.. Hahah, sian pun ada ;p

Love,
PojiePooh Abdullah

gEe said...

hahahaha.. abg2 jpj tu mcm thn gelak je.. sedih plk tgk mamat ni..

mira ellyna said...

ala keciannn hehe..

-telordibasuh- said...

haha...amik obat

HaW said...

pelik arr!... masa rempit takde prasaan... masa sempit nangis tak ble d tahan2

crayon said...

haha.. tu la teknik nak mengelakkan diri dari kena saman.. try la korang buat camni, konfem tak kena saman.. jpj pon jadi cuak tengok orang nangis teruk sangat

kroll said...

gler emotional.. ksian pon ad tgok die..

Anonymous said...

lawak kekeke tengok nih .

enyheartsdiamond said...

lawak.. tp kesian..hahaha.. :D

Anis Anisa said...

lawak2.. kesian pon ader jugak.. kihkihkih

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk