Wednesday, June 23, 2010

video mesti tonton dari tubelawak

video mesti tonton dari tubelawak

aku seorang yang periang dan susah nak marah orang.. sehingga aku dipindahkan ke kuala lumpur, aku dapat rasakan diri aku kadang-kadang agak tertekan dengan keadaan di kuala lumpur ni.. asap banyak, makan tak sedap, trafik sesak, kos hidup tinggi, banyak pemandu mabuk, banyak samseng dan macam-macam lagi adalah diantara faktor kadang-kadang aku berasa stress dan boleh membuatkan aku marah orang.. sebab itulah aku berubah arah dari blog berkaitan ilmu IT kepada blog berkaitan bahan hiburan yang lawak (untuk mengurangkan stress kononnya) ahaha..

sepanjang aku berkecimpung dalam dunia video internet ni, ada banyak kategori-kategori video yang aku dah agih-agihkan.. ada video tu tak lawak, tapi muncul ilham untuk menulis entry lawak berkaitan video itu, jadi aku simpan video itu untuk kegunaan di masa hadapan.. jadi hari ni, aku nak tunjuk sikit contoh pengagihan dan kategori-kategori video yang aku simpan dalam simpanan aku..


1. kategori pertama ialah kategori video tak lawak tapi boleh jadi super lawak kerana kita boleh berasa geli hati dengan video yang dirasakan lawak tapi sebenarnya tak lawak.. ahaha.. apa aku cakap ni? pening dah.. kategori video camni adalah kategori video killer yang boleh buat orang gelak guling-guling pecah perut.. aku ada banyak 'stok' video camni.. kalau nak tengok, kena follow blog aku hari-hari lah ya.. ahaha

video : video tak lawak tapi lawak

2. kategori kedua pula, ialah kategori video yang kita takleh henti menontonnya dimana apabila kita sudah menonton, hati kita pasti akan terdetik untuk menonton sampai habis.. video dalam kategori ini bagi aku adalah video yang super cool dan boleh membuatkan ramai orang terhibur

video : video yang takleh henti tonton

3. kategori ketiga pula ialah kategori video yang boleh membuatkan kita tonton berulang kali.. kebiasaannya video-video dalam kategori ini ialah video yang aneh.. jadi orang ramai akan menonton berulang kali untuk mendapatkan kepastian atau kesasihan video itu

video : korang pasti tonton berulang kali

4. kategori video keempat ialah video hiburan yang boleh ditonton oleh semua lapisan masyarakat.. contohnya video bayi.. kalau tengok video bayi ni, tak kira orang tua atau orang muda, semuanya pasti akan tersenyum kan? jadi kategori video ini adalah yang paling senang untuk aku menulis entry kerana aku tidak perlu memikirkan tentang pendapat orang tua dan orang muda.. ahaha..

video : korang pasti tersenyum

5. kategori video kelima pula ialah kategori video lawak yang boleh membuatkan semua orang menyampah dan tidak ingin untuk menghabiskan tontonan.. kebiasaannya orang-orang psiko sahaja yang suka video seperti ini.. aku psiko, jadi aku suka video seperti ini.. memang aku gelak sakit perut tonton video yang boleh buat orang menyampah..

video : arghhh! menyampah tapi best!

masih ada banyak lagi kategori video yang aku nak ceritakan.. tapi ni pun aku dah tulis terlalu panjang rasanya.. nanti orang malas nak baca pulak.. insyaallah aku akan sambung lagi di lain masa.. kalau ada komen ataupun pendapat, sila tinggalkan di bahagian komen ya..

Related Posts with Thumbnails
Share This

2 comments:

  1. semua fakta n video memang tepat..gud one.....

    ReplyDelete
  2. Kau mmg rocks beb! Err...vdo dua gadis main gitar sore perkgh tu aku paling suke.

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates