Thursday, September 23, 2010

cikgu sekolah die hard fan stacy

cikgu sekolah die hard fan stacy

cikgu adalah orang yang patut dihormati dan ditempatkan selepas kedua ibu bapa kita.. ya! aku sangat menghormati cikgu-cikgu aku.. walaupun dulu aku adalah seorang pelajar yang SANGAT nakal di sekolah, namun aku tetap akan menegur cikgu-cikgu aku sekiranya terserempak di mana-mana.. aku sangat bersyukur kerana diberi peluang belajar dan mampu menimba ilmu sehingga aku adalah aku sekarang.. terima kasih cikgu!


tapi aku agak terkilan kerana telah ramai cikgu-cikgu aku yang telah meninggalkan dunia ini tanpa aku berpeluang untuk mengucapkan terima kasih dan meminta maaf segala kesilapan aku.. apa boleh buat.. aku sangat berharap agar segala dosa-dosa aku terhadap cikgu sudah dimaafkan.. sekiranya ada cikgu-cikgu yang membaca entry ini, silalah maafkan kenakalan murid-murid korang ya! takda la murid-murid korang nanti, risau tidak dimaafkan di masa hadapan kelak.. ahaha..

dulu masa sekolah aku tak pernah terfikir pun bagaimana perangai cikgu di belakang pelajar.. apa yang aku tau, cikgu-cikgu ni perlu dihormati dan cikgu sirius ketika mengajar kerana itu adalah tugas mereka.. tapi bagaimana pula perangai cikgu di rumahnya? bagaimana perangai cikgu ketika kesorangan dalam bilik? bagaimana perangai cikgu ketika bermanja-manja dengan suami atau isteri.. korang pun mesti tak pernah terfikir kan? mana la tahu, ada juga cikgu yang suka korek hidung sambil calit taik hidung di bawah meja.. kah kah kah!!

jadi kepada murid-murid zaman sekarang, korang agak beruntung kerana boleh mengetahui perangai cikgu ketika berada di luar kawasan persekolahan.. contohnya seperti video cikgu perempuan sorang ni.. memang rock dan super cool.. cikgu macam ni mesti disukai oleh murid-murid kan? tapi bila fikir balik, kalau semua cikgu zaman sekarang perangai macam ni, adakah anak aku nanti akan gila glemer dan suka menyanyikan lagu stacy.. kenapa bah!! kau berubah!! kenapa bah!! kah kah kah.. mintak simpang..

video : cikgu sekolah die hard fan stacy
Related Posts with Thumbnails
Share This

17 comments:

  1. merah mak ngah gitu... awww!~~~

    ReplyDelete
  2. semangat giler cikgu ni. pehhh! xD

    ReplyDelete
  3. tapi, miming dia yang lagu cek mek molek dato' m.daud kilau tu lagi best kot. xD

    ReplyDelete
  4. aku pn minat stacy...
    waaaa..
    x terlebih pn:)

    ReplyDelete
  5. nk termuntah tgok!! eeyywww...mntak simpang anak2 i nnt dpt cikgu mcm ni..cet! disgusting

    ReplyDelete
  6. amboih.. tak baik cakap camtu.. ahaha.. ok apa nanti anak2 pandai nyanyi.. ;) ahahahaha

    ReplyDelete
  7. HAHA . start je lgu aq da gelak . xley bla ar .

    ReplyDelete
  8. bergaya lar cikgu tuh.....camna la perangai dia kat skulah...skali dia cekgu disiplin kat skulah.hahaha!

    ReplyDelete
  9. muka xleh blah huhu!

    ReplyDelete
  10. hahaha..bah mane datang ni gikgu bah...

    ReplyDelete
  11. MEMANG DASAT LA CIKGU NI..
    ________________________________
    JOM LAYAN MOVIE PANGGUNG FREE JE
    SERVER LAJU DARI YOUTUBE
    http://www.ohvideotv.com/blog

    ReplyDelete
  12. ape la siar video cam ni ..x reti nk jaga perasaan orang dah agaknye ..x terfikirkah reaksi cikgu tersebut kalau melihat video nya sendiri dijaja di halaman internet ?

    ReplyDelete
  13. http://www.youtube.com/user/TeacherShida

    sila selidik sebelum menuduh.. hehe

    ReplyDelete
  14. yup2..tol kater crayon tuh!! semalam tgk you tube dye dah xder..sekarang cikgu tu dah onn lik..mayb dye majok jab jer kot..wakaka..memang r touching org kate perosak guru kan..ngee~~nk jejak kat fb dye?? moh tekan bawah nie..hahah..

    http://www.facebook.com/pages/CikShidaDariParits-Fans/129361823781513?v=wall&ref=mf

    lawak kot cikgu nie...sempoi abis...
    also visit my blog ..

    http://nudtzlovar.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. cikgu tu sndri post kat youtube...ni cikgu muda2 ni..heh.kawan2 aku yg teruk2 pun rmai jd cikgu..asal xslah didik udah la ye..

    ReplyDelete
  16. Bagus cikgu ni. Sempoi. Mesti budak2 selesa belajar ngan dia sbb otak dia yg gila2. Silap2 lagi mudah nak faham..

    Dia ada dh tutup fb dia tu. byk sgt komen negatif. ni petikan dr CikguShida sendiri

    TIADA LAGI VIDEO-VIDEO MIMING DARIPADA SAYA KERANA SAYA AMAT KECEWA KERANA DITUDUH MEMALUKAN PROFESION PERGURUAN, TAMBAH MENGECEWAKAN KERANA IANYA DATANG DARI GURU-GURU SENDIRI. TERIMA KASIH SAYA UCAPKAN KEPADA SEMUA YANG TELAH MENONTON, MEMBERI PUJIAN DAN SOKONGAN. SESUNGGUHNYA YANG BAIK ITU DATANGNYA DARIPADA ALLAH DAN YANG BURUK DATANGNYA DARIPADA DIRI SAYA SENDIRI. TERIMA KASIH SEKALI LAGI. :

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates