Wednesday, October 6, 2010

kini semua orang boleh jadi superman

kini semua orang boleh jadi superman

jika dulu orang mengatakan bahawa superman itu hanyalah khayalan semata-mata, kini dengan adanya teknologi yang canggih ciptaan manusia, semua orang pun boleh jadi superman.. tidak percaya? ya! samalah seperti manusia di zaman hang tuah, adakah mereka percaya di masa hadapan wujudnya kenderaan yang boleh terbang seperti helikopter, kapal terbang ataupun jet pesawat? sudah pasti hang tuah pun tepuk dahi atau terkencing dalam seluar sekiranya melihat kenderaan yang mampu terbang di langit kan?


begitulah persamaannya sekiranya ada diantara korang semua yang tidak percaya bahawa kini semua manusia boleh jadi superman.. diantara manusia yang dikategorikan sebagai superman ni ialah manusia yang memiliki kebolehan yang luar biasa contohnya seperti berterbangan di udara tanpa perlu memakai jetset atau peralatan yang besar di badan.. hukum fizik membuktikan penemuan teknologi terbang yang baru ini.. semoga kita semua boleh jadi superman dan menggulingkan mana-mana kerajaan yang zalim di zaman ini.. insyaallah..

video : perut boroi pun boleh jadi superman
video : superman hadiahkan air mineral kepada pemandu
Related Posts with Thumbnails
Share This

29 comments:

  1. diam r, aku tampaq pala hang baru taw....

    ReplyDelete
  2. berani tampa pala aku.. aku sekarang superman beb!! ahahahaha.. aku terbang jauh-jauh.. terbang sambil tumbuk hang!

    ReplyDelete
  3. kah2. takde the making of ke?
    aku nak tgk cmne die blh sangkut tepi kete tu

    ReplyDelete
  4. takmau la jadi superman.. dah la pakai spen kat luar..

    ReplyDelete
  5. oh..LOL! pasal bukan semua org boleh jadi spiderman etc etc powerranger. superman je?

    ReplyDelete
  6. ahahaha
    superman x comel
    cekci..
    lalallaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  7. jadik superwoman dah ler...
    takpun supermuslimah...

    ReplyDelete
  8. oh superman....ako bukan superman.

    ReplyDelete
  9. Tanak jadi superman.... nak jadi Catwoman je... :P

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. blog yg hebats.xdapat nak menandingimu..hehe

    ReplyDelete
  12. superman is dead tadak ? S.I.d baru layaannn . HAHA !

    ReplyDelete
  13. otromen bertukarrrr!!!
    hehehhee.. :p

    ReplyDelete
  14. akak pun nak jadi SuperWomen...

    ReplyDelete
  15. nk jd superwoman bleh ke??huhuhu

    ReplyDelete
  16. perempuan bole jadi ka?xseswai.nant smua kejar woo hahaha

    ReplyDelete
  17. haha..obama lawak dowh..
    keh keh

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates