Wednesday, October 6, 2010

kini semua orang boleh jadi superman

jika dulu orang mengatakan bahawa superman itu hanyalah khayalan semata-mata, kini dengan adanya teknologi yang canggih ciptaan manusia, semua orang pun boleh jadi superman.. tidak percaya? ya! samalah seperti manusia di zaman hang tuah, adakah mereka percaya di masa hadapan wujudnya kenderaan yang boleh terbang seperti helikopter, kapal terbang ataupun jet pesawat? sudah pasti hang tuah pun tepuk dahi atau terkencing dalam seluar sekiranya melihat kenderaan yang mampu terbang di langit kan?


begitulah persamaannya sekiranya ada diantara korang semua yang tidak percaya bahawa kini semua manusia boleh jadi superman.. diantara manusia yang dikategorikan sebagai superman ni ialah manusia yang memiliki kebolehan yang luar biasa contohnya seperti berterbangan di udara tanpa perlu memakai jetset atau peralatan yang besar di badan.. hukum fizik membuktikan penemuan teknologi terbang yang baru ini.. semoga kita semua boleh jadi superman dan menggulingkan mana-mana kerajaan yang zalim di zaman ini.. insyaallah..

video : perut boroi pun boleh jadi superman
video : superman hadiahkan air mineral kepada pemandu
Related Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
29 Comments
Comments


29 comments:

Muhammad Ariff said...

diam r, aku tampaq pala hang baru taw....

crayon said...

berani tampa pala aku.. aku sekarang superman beb!! ahahahaha.. aku terbang jauh-jauh.. terbang sambil tumbuk hang!

Affan Ruslan said...

kah2. takde the making of ke?
aku nak tgk cmne die blh sangkut tepi kete tu

Siti Muthiah said...

superman beriman...

Siti Muthiah said...

kena tukar baju dulu lah...

MRS. K said...

takmau la jadi superman.. dah la pakai spen kat luar..

kata kila said...

ngade!ahahah

MsXeRoZ Nicole said...

oh..LOL! pasal bukan semua org boleh jadi spiderman etc etc powerranger. superman je?

relevan said...

Hah Superman..!

iEnA eLiEnA said...

ahahaha
superman x comel
cekci..
lalallaaaaaaaaa

yangbaik said...

jadik superwoman dah ler...
takpun supermuslimah...

Panglima7 said...

oh superman....ako bukan superman.

Chika said...

Tanak jadi superman.... nak jadi Catwoman je... :P

elmo blurb said...

keluangman tadak?

Silent Walker said...

JUST DROP BY

beLLa said...

obama ke tuh?
;p

Novitacu said...
This comment has been removed by the author.
Novitacu said...

I jadi wonderwomen je lah :)

Aisyah Rahim said...

blog yg hebats.xdapat nak menandingimu..hehe

Nurul Chomot said...

superman is dead tadak ? S.I.d baru layaannn . HAHA !

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

hahaha, superman ! ke suparjo? hahha

diqie said...

otromen bertukarrrr!!!
hehehhee.. :p

zmah said...

akak pun nak jadi SuperWomen...

Cty-Aya blogspot.com said...

superrrr...power!! :p

aLya said...

nk jd superwoman bleh ke??huhuhu

m2g said...

Uyang Aqu SUPARMAN da...

velasrizal said...

batman xde ker..

Penangan Whopper Burger King RM 1 Pada 6 Oktober 2010 !

ayin~weeweet said...

perempuan bole jadi ka?xseswai.nant smua kejar woo hahaha

ked :) said...

haha..obama lawak dowh..
keh keh

Post a Comment

Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk