Sunday, November 7, 2010

dalam sepuluh cakap satu nombor

haha.. aku takda banyak benda nak review pasal video ni.. sebab nanti orang kata aku racist pulak.. biasa lah.. bila jenaka yang dibuat oleh kaum lain diterima sebagai jenaka yang melampau dan extra ordinary, orang akan cakap kita racist.. sebab penerimaan orang tak sama tambahan pulak kita manusia ni semuanya berbeza pendapat.. apa-apa pun ini entry yang tidak racist.. ini adalah entry 1malaysia!! kah kah kah.. bik mama mesti suka tengok video ni kerana video ini selaras dengan matlamat perdana menteri kita..


aku dapat video ni dari kawan aku di facebook.. mula-mula aku ingatkan video teka-teki tapi rupa-rupanya video musikal.. sila jangan tengok video ini ketika anda sedang depress ataupun stress kerana anda boleh bertambah stress.. kah kah kah.. hayati lirik lagu ini sebaik-baiknya ok! (tubelawak masih tak ada mood nak tulis panjang-panjang sebab rumah kena banjir).. sekian~

video : dalam 10 cakap 1 nombor
Related Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
44 Comments
Comments


44 comments:

Fakhrur Razi berkata said...

nih lagu utk citer ap nih
hahah

Anonymous said...

fisting

crayon said...

fakhrur : aku pun taktau.. kawan aku share, aku letak ja kat sini.. hahahaha.. nice kan?

Azrul Hisham said...

haha...layan habis video ni :)

Puteri Iqa Izyan said...

waaaa..lagu nih..
klaka tp tak suke.haha

Anonymous said...

Gagal Pertamax

http://pradityabagus.files.wordpress.com/2010/09/1_gagal_pertamax_edit.jpg

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

wah...cantik suara dia...heheheh! ;)

crayon said...

azrul : jom menari jom!! cakap satu nombor!!

puteri : :( awat tak suka pulak?

anonymous : hahaha.. peminat setia.. tq for your support.. coba lagi di lain kali ya! :D

d_LA said...

hahahaha..layan jerlah video tu..
rmh banjir yer?hoho..cian kat ko bro

fezaL Mohd said...

hahaha . cm apa jer !
oh media punye ni .

Q said...

epic fail!

crayon said...

d_La : jgn panggil bro.. panggil aku 'syg'.. ok?

Q : epic win!! hehehehehehe

zamdayz said...

.hadoi.ada plak.huhu

khairolghani said...

dah tengok dah kat FB..ulang 2,3 kali juga sebab kelakar..hehe

-telordibasuh- said...

hahaha..sexy seh penyayi tu hahaa
5 u ckp 5 xtambah nasi hahaaa...comey2

Cik Miza said...

ha ha aku suke!! mangsa banjir terhibur~~ lalala

crayon said...

khairolghani : 2 3 kali ulang? hahaha.. aku tengok sekali ja lepas tu nafsu amarah aku bergelora.. lepas tu tak tengok dah :D

telor : bila nak bagi video hang pulak? :(

cik miza : banjir dah kena dah.. benda dah jadi takleh nak elak.. nak sedih2 pun tadak guna.. ya dak? doa ja semuga tak kena lagi..

AiN Z said...

aiyoyo... seronok..

aku insan lemah said...

pelik je tjuk lgu ni..tp,mmng lawak..hehehe

crayon said...

ain : behave ain.. behave... hehehe

insan lemah : lemah gemalai kan lagu ni? aku pun turut merasakan aku insan lemah pada masa yang sama..

Asrol said...

hahaha.. suke.. suke..
best lagu dia...

nadrah zainuddin said...

dalam 5 nombor tambah 5 nasi
lagi 5 minit lapar lagi.
hahahahaa dayyum! owhh hiburann. hahahaha.

Dark Half said...

sambil tgk video smbil ckp dlm hati..bila nak abess ni?tp saje x nak tekan stop sbb terhiburr...kahkahkah

crayon said...

dark half : takleh stop tengok kan? haha

lurve honeyspinoza said...
This comment has been removed by the author.
Anzur Anuar said...

haha. apa da??

Entry terbaru: 7 macam pahala selepas mati

Kenangan SKPT2 said...

:(

princeduyong said...

haha...tidak terkata beb....

crayon said...

anzur : apa apa da? haha tak paham aku

kenangan : awat muka sedih pulak?

princeduyong : terpaku kan? apa kata princeduyong belanja tubelawak makan? kat warung kecik pun jadi lah..

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Kalau nak kasi up lagi lagu ni, kena jemput Superstar S. Rajnikanth untuk buat cameo apperance dalam video klip ni. Pasti akan jadi song of the year punyer...

pecklah said...

tubelawak, tlg cari ringtone utk lagu ni... aku plg suka part tandori capati kentucky!...
hahhaha~

Faizal n Fashitah said...

Wakakakaka!... epik beb ekeke!

Puteri Iqa Izyan said...

tak suke sbb geli.haha.jgn tny geli knp.hoho

Mohamadazhan hjDesa said...

terbaik bro.haha

crayon said...

peraih udang : mahal nak kena bayaq kat rajni khan :(

puteri iqa : geli?? bagi sy video ini sangat 'cute' hahahaha.. :P

syaza kelyza said...

hahaha , okay video dye kelakar !

akuanakpahang said...

Layan hehehehe....

p@kcikLie said...

memang suka melayan sempoi!!..kalu kena masanya lah...pernahkah anda lakukannya...nampak senang tapi susah nak buat ??

http://villakejora.blogspot.com/2010/11/nampak-mudah-tapi-susah-nak-buat.html

Siti Muthiah said...

kreatif... tahniah pembikinnya...

PEREKA CERITA said...

ni lagu dari 1telemovie depavali tahun lepas.. xingat tajuk telemovie 2. klu sesiap taw boleh la share.. nak download nak tengok hohoho..

Akma said...

hahahahaha..

Cheno said...

takziah sebab rumah banjir. harap dapat air bersih secukupnya.heh apetah.bye

Mohd Shukri Fadzillah said...

ala ni macam...
from 1 to 10 i pick a number...

keletahmeera said...

bongok jer ko....

Post a Comment

Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk