Wednesday, December 15, 2010

siri bercakap dengan jin : versi lawak

siri bercakap dengan jin : versi lawak

ada yang tidak percaya dengan kejadian dirasuk jin ni dan ada juga yang tidak percaya dengan amalan-amalan sihir seperti nasi kangkang, pelaris, guna-guna, dan sebagainya.. untuk pengetahuan anda, sihir, ilmu hitam, jin, dan segala bentuk amalan khurafat ini memang ada dan wujud.. didalam Al-quran pun ada menyebut mengenai sihir tapi islam mengharamkan sihir sekeras-kerasnya.. jadi berhati-hatilah.. jauhkan diri dari menghampiri perkara-perkara syirik dan sihir ini..


lagi satu aku nak ceritakan kepada anda semua.. sekarang ni kat malaysia banyak muncul manusia-manusia aneh seperti haji kaha, ayah pin, dan lain-lain.. tapi masih ramai yang percaya dengan manusia-manusia seperti ini.. kenapa? salah satu sebabnya ialah ada diantara mereka ini juga mengamalkan sihir untuk mengaburi mata masyarakat.. ada juga yang menganggap sihir atau ilmu hitam yang pertunjukkan itu sebagai 'karamah' yang dikatakan anugerah Allah kepada manusia tertentu dalam dunia ni..

sebelum korang tengok video ni, aku nak nasihatkan kepada sesiapa yang penakut tu agar jangan tengok video ni ketika bersorangan ataupun di waktu malam.. walaupun bagi aku video ni adalah video lawak, tetapi video ini adalah video sebenar seorang pakcik yang dirasuk oleh jin.. jin yang merasuk pakcik ini dikatakan dihantar oleh bomoh cina yang dengki dengan perniagaan pakcik ni.. haaaa.. korang ingat bangsa lain tak main ka sihir-sihir ni? tapi jin cina ni lawak.. macam apek kalah judi ja.. kah kah kah..

video : jin rajalawak merasuki tubuh pakcik
Share This

24 comments:

  1. Aduhh.. latuk.. sakit perut wa tengok.. hahahahahha..

    ReplyDelete
  2. jap aku nak tengok video tu..sib baek kat opis..bole tgk ramai2..ki3..

    ReplyDelete
  3. haiya latok...tolong la latok...butut2 sakit nih...

    ReplyDelete
  4. ala tak dpt bukak vid. kt opis xde speker. hihi

    ReplyDelete
  5. walaupun dah hampir subuh, aku tetap tak berani nak tengok video nieh..eheeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  6. takutla nak tengok video tu..
    walaupun zaman dah moden, tp amalan sihir menyihir ni masih tetap wujud..
    manusia memang kaya dengan PHD. huhuhu..
    moga2 kita semua dijauhkan daripada terkena ilmu hitam ni.. ameeennnn..

    ReplyDelete
  7. di sing hari ini. aku berkunjung ke blog anda dan mendapatkan byk informasi, sobat.... lanjutkan kreasinya dengan meng-apresiasi juga blog saya

    ReplyDelete
  8. Brok Crayon..

    Mana nie update entri baruu..??? Da Nak Termontah da baca entri sama.. ari2..

    ReplyDelete
  9. bz ye bang...nk bersarang dh blog ne..:P

    ReplyDelete
  10. orang melayu nusantara ni je yang ada beratus2 koleksi ilmu mistik...macam2 ada..ekeke...

    Hikayat Marhaen Kacak - Blog Info Kesihatan Mata Anda

    ReplyDelete
  11. ini jin apek mau kasi tangkap taruk dalam lau ong

    ReplyDelete
  12. nie antu cina mabuk nieh.. hehehe..

    ReplyDelete
  13. abg tubelawak mesti tgh hanimun ~ hik3x

    ReplyDelete
  14. tauke sibuk cuti.. rumah dia line tenet lembab.. tu dia x update entry baru..

    ReplyDelete
  15. Hahahaha.. Gila kelakar.. Hahahahaha.. Latuk tolong latuk..

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates