Sunday, February 6, 2011

dubur? jubur? bontot? perangai macam beruk!

tahun lepas, ada pakatan mengutuk aku di fanpage tubelawak.. kenapa perkara ini berlaku? sebab ada sorang mamat ni marah aku dengan mengatakan "aku tengok tubelawak ni diskriminasi terhadap kaum gay".. kah kah kah.. memang!! memang aku diskriminasi terhadap kaum gay.. dah terang lagi bersuluh.. jadi tak perlulah aku ulas panjang-panjang.. lepas tu ada juga salah seorang dari pakatan itu mengatakan "jangan sampai kami semua (gays) ban tubelawak!" kah kah kah.. woi!! nak ban aku, ada aku kesah? kah kah kah..


jadi hari ini, aku nak buktikan bahawa mereka-mereka ini, mereka yang suka rogol kambing, rogol lembu, suka seks songsang, suka seks luar tabi'i, tidak ubah berperangai seperti haiwan yang bergelar 'beruk'.. yaa!! anda semua perangai macam beruk!! kah kah kah.. mana-mana menteri yang suka main dubur (anal) dan suka tuduh org main dubur pun sama juga!! sama macam beruk!!

nak ban aku? nak buat group "tubelawak diskriminasi dubur" pun aku tak kisah sebab aku tau yang nak benci aku tu manusia yang perangai macam beruk ja.. kah kah kah.. woi!! anda beruk!! suka main bontot!! kah kah kah.. pengotoQ!! dubur keluaq taik pun hampa nak suntut.. kah kah kah.. lekat bijik cabai dan cebisan sawi tak? kah kah kah..

video : beruk dan dubur kambing


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
35 Comments
Comments


35 comments:

eykameow said...

eww!

mengapakah mereka sebegitu?
sedap mungkin?
ok wuteva =_=

crayon said...

sebab muscle bontot kemut kuat kot?
kah kah kah.. tambah pulak yang ahli sukan

SiXTH SiCK said...

manusia nOrmal bukan setakat diskriminasi kat gay,membenci kot carahidup gay...
benda haram takkan nak sOkOng??
haishhh aneh...
=='

crayon said...

diorang suruh tubelawak sokong gak..
nak buat camna :( kah kah kah

SiXTH SiCK said...

ahaha...sensetip betOi lah golOngan lelaki sebegini....haha..
emO bila tak suppOrt..

Seksi Bani said...

kah kah kah...
kemut tahap dewa entry ni!

Azrul Hisham said...

hahaha....nafsu liar betul beruk ni...beruk gay? haha

Imiey said...

haha...sangat-sangat pecah perut bce entry nih..mmg beruk bernafsu liar...haha!

safiyyah osman said...

HAHAHA..weh crayon...mau gay sedunia nanti check anu mereka lepas sontot bontot gay lain..kot kot ada biji cili..ahahahahahahaha..

perangai beruk pun nak ikut..kehkeh..

relevan said...

Hah ! hahaha!

wannurfazrini said...

kah kah kah ! kau ni rilek je eh . nnt dorg dtg rogol kau mcm ne ? hilang teruna mu! hahah

Anonymous said...

nauzubillah. patotnya bantu mereka ke jalan benar. bukan menghina. Allah ada mengatakan manusia dicipta sebaik2 kejadian. hukum menyamakan ciptaan sebaik kejadian dengan beruk lu fikir sendiri la bro. hidup ini bak roda. hari ini anda straight, esok lusa mungkin anda yg dikatakan beruk tersebut. insyaAllah. Dia maha Mengetahui. amin.

nulhazwany abdul malik said...

gay? go away. please la..
tak suka tak suka .. ^^

naz said...

dengar pun dah hilang selera makan haha

Marhaen Kacak said...

hahah...gambar tak boleh blah..

Artikel Panas : Generasi Melayu Baru Yang Buta Sejarah, Di Mana Silap Kita?

Anonymous said...

euwww xbagos la video tu.. tubelawak bunyi marah bebenor..kerr tubelawak pnah terlibat ngan aktiviti bengkok ni? bunyi mcm ada jejaka yg telah menolak 'cinta' tubelawak... kahkahkah jejaka beruk/kambing mana la tu agaknyerr :p

~hAKim ZaiLAn~ said...

hahah,,saya sokong!!
pedulik hape mat2 gay nak ban sekalipon..
bila nak dibimbing mereka menolak..siap perjuangkan gay lagi tu..pape pon,teruskan berblogging dan melawak derr..huhu

APi said...

gay..
buntut..
kemut..
saya okay..
kuikuikui

peroad_135 said...

da terang2 menyatakan hukum menjalinkan hubungan sejenis tu haram...pe lg yang nak dpertikaikan...bgi yang bukan beragama islam mungkin x mngapa...tapi kalau dah org melayu yang mengatakan gay tu ok...hurmm.....

Anonymous said...

Ke Hadapan kekaseh gelapku Crayon..

Aku tujukan lagu ini kepada Crayon TerChayang..

"Masih kah kau ingat..
Kita berlari-lari..
Masih Kah Kau Ingat..??
Masih Kah Kauuu Ingat"


Dengan ucapan; Pungkok Hang Seksi..

www.tinyurl.com/4gmo6ze


Gaygolo

ïêmå å¢klê§ said...

laa sensitif gak diorang erk..
ingt maen bontot xde perasaan...

che armster said...

hahahaha.. ko digilai golongan JEE yo!

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Allah dah ciptakan perempuan, lelaki jugak yg korang nak. Gays are losers! Please get a life, dude!

amal said...

ekekeekeke.. masyeh buat saya gelak terkekek2 di pagi hari :D

cLovErX said...

pehh... 18sx tul...hahaha

Rainbow said...

cool wei.. jgn dok gelabah .. :D

gay ni xpenah baca ksh zmn nabi lut ke?..

Mawar Merah said...

Huk aloh gay2 ni pun.. Dah la byk wt dosa seks luar tabii', nak ganggu gugat tube lawak plak. Ada sorg jantan songsang nama Bad (Artis Budaya KL) ni pun slalu la kacau laki MM. Xdpt, dia ngorat antar2 msg tunjuk caring. Alahai. Laki I minat pompuan je. Tp dia xpnah mengalah nak ngorat laki I. sib bek la i xtau mak bpk dia. kalo x, mau I ngadu kt parents dia.

shah rizan said...

erk.. bluwekkk..

umihoney said...

Salam sejahtera,

Jalan jalan cari pintu tubelawak nak hantuk kepala :)
Terima kasih sudi lawat my blog.

Love your sense of humour. Made me smile. Take care of yrself.

Umi

MR.ScreamO said...

Bhahahahaaaaa...BOO golongan gay!!
aku ANTI gay..kesian mak yang mlahirkan kamu(golangan gay)

ReJaM© said...

Pergi matilah dgn gay bongok tu! cium kambeng lagi best! haha..

milo

wantie said...

felik la haku ngan manusia songsang ni. Nanti Allah terbalikkan bumi ni mcm terjadi kat kaum lud. wat nyusahkan orang jer..

udah ler kaum adam kat dunia kurang, jadi gay pulak tu. tinggal bape kerat jer yg leh jadi imam. hisshhhhh....

Anonymous said...

hahahah..tk leh blh betul ng manusia cm gituh, sabo jelah.

lemoc b0NgoK said...

arghh gay..terang2 wat dosa..begok..
kite bakorr je..!!!kite bakorr..!!!

Prince Notty said...

relax la bro.. tak baik kata kaum gay tu beruk.. nanti anak cucu u lak mcm tu... kita tak tau masa akan datang.... kun faya kun...

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk