Saturday, January 2, 2010

bila tiada perasaan malu seorang pondan

kaum wanita seharusnya ada perasaan malu dalam diri mereka.. begitu juga dengan pondan, kerana mereka ingin menjadi perempuan.. sepatutnya mereka menampilkan karekter yang sopan santun dan ayu.. bagaimana pula dengan chris crocker?



dia gila.. jangan pedulikannya.. gelak dulu.. lepas tu baru muntah..


Related 

Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
12 Comments
Comments


12 comments:

bellar0ssa said...

kalo gg cun xpe gak.rase nk bg pelempang je ni..hohoho.

Douji Denadz said...

mcm shial!!

maisyara Pot! Pot! said...

geli SIOT! hahaha..

Cik Biol said...

wakaka tak senonoh betol haishh ekeke

Muhammad Safie said...

rasa cam nak bg tapak kaki aku ni kat dia..nak muntah aku nengok

mamakmuda said...

SAMDOL!!!!! D ulang... SAMDOOOOOLLLLL!!!!! PTUIKH!!!!

Fiq said...

aku suda trauma..
aiyak!

Cik Miza said...

geli. sakit pale. wekk!!!!!!!!!!!

bungakuning . said...

yaks ! aku termuntah pulak . hahahah

Anonymous said...

ak dr awal tgk sik gelak je..
nak lempang pun kesian..haha

!!!!Let Me help U~ said...

xadela...dia gay la...bukan pondan..

shazzyu said...

uweeekkkkkkkkkkk

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk