Monday, February 1, 2010

geram dengan kucing liar?

anda tak suka pada kucing? kucing selalu berak berdekatan rumah anda? cemburu pada kucing anda kerana ibu anda lebih menyayangi kucing dari anda? mari kenakan kucing liar/peliharan yang selalu membuatkan anda bersedih.. wakakakaka..



nanti nak try letak tape kat atas bawah kiri kanan kucing pulak, tengok nak jadi apa kat kucing.. wakakakakaa..


Related 

Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
8 Comments
Comments


8 comments:

terap said...

mangkaq toi hg under.. lawak kot kucing tu

RJ said...

hahahaha

Azizie said...

tarbaiikkkk!! hahaha

~~!![m][[y][a]!!~~ said...

jaat....cean die...kucengkn cumel....ngape uat cegitoo???

Anonymous said...

Haha...
sian doe kat kucim tu

ponda_malam said...

wah...ini baru la...mcm menyeksa pun ada juga...x pedas ka klu kita buka tape tu balik...tercabut bulu2an kucing tu..hahaha

♥♥Miss Farah♥♥ said...

comel kucing itu..

maNuSia cOMeL said...

hahahah balik nak try laa buat ni!~

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk