Thursday, January 21, 2010

siapa cakap orang amerika pandai?

kenapa diorang jadi macam ni?? too much porn? weed? botox? ahahaha.. saksikan video yang membuktikan orang amerika ni taklah sepandai mana pun..



filem star wars adalah berlandaskan kisah benar, ya atau tidak.. jawapan mamat tu ialah "ya" wakakakakaka... buduhnya anda.. eh.. buduhnya mereka-mereka ini.. wakakakaka


Related 

Posts with Thumbnails


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
4 Comments
Comments


4 comments:

RJ said...

hahahha
ngok sgt nih
kfc tak tau
hahahaha

♥ Cinta Najihah ♥ said...

kofi anan is a drink~~ wakakaka~ sengal!

aren said...

sengal..muka cun tp benda simple pun xtau..haha.
adk aku pn reti jwb segitiga ada tiga segi.dah terang2 jawapan dia kt soklan

Fiq said...

tahu nak balun islam saje.

israel agama apa pon depa tak tahu.

kejeadah aram tol!

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk