Wednesday, January 4, 2012

parodi ombak rindu : istinjak kau dan aku

arun aziz adalah seorang pelajar cemerlang di sekolah.. beliau sangat aktif tidak kiralah dalam bidang akademik mahupun ko-kurikulum.. semua orang menyenangi arun aziz kerana sikapnya yang peramah dan pandai mengambil hati.. sekolah yang diduduki oleh arun aziz adalah sekolah berasrama penuh, jadi boleh dikatakan semua orang kenal akan arun aziz.. setiap hari ketika arun aziz berjalan kaki dari asrama menuju ke bangunan sekolah, pasti lenguh rahang mulut arun aziz untuk membalas senyuman semua orang yang menegur beliau ketika terserempak dengan beliau.. arun aziz sangat popular..

gambar sekadar hiasan

arun aziz adalah salah seorang ahli pasukan ragbi sekolah.. hendak dijadikan cerita, pada suatu ketika arun aziz berlatih bermain ragbi di padang bersebelahan asramanya, tangan kanan aruz aziz telah tergeliat kerana terjatuh ketika di 'tackle' oleh rakannya yang berbadan gempal.. mujurlah tidak ada tulang yang patah ataupun retak.. pergelangan tangan kanan arun aziz menggeletar dan berdenyut-denyut selama hampir dua hari..

pada keesokan hari ketika sarapan pagi di dewan makan asrama, arun aziz memegang roti menggunakan tangan kirinya dan menghulur roti kemulutnya menggunakan tangan kiri.. rakan yang duduk berhampiran arun aziz berasa hairan kerana arun aziz makan menggunakan tangan kiri, lalu bertanya "woi! apa makan guna tangan kiri?".. "tangan kanan aku sakit kena tackle ngan bob semalam.. nak pegang roti pun tak larat dah ni" jawap arun aziz..

wajah arun aziz yang sebenarnya (kanan)

begitulah juga ceritanya pada waktu makan tengah hari dan makan petang.. ramai yang prihatin terhadap arun aziz.. setiap kali dia mahu menyuap makanan, pasti ada yang akan bertanya kepadanya kenapa menggunakan tangan kiri? ada juga persoalan yang tidak diendahkan oleh arun aziz kerana beliau agak bebal bila ditanya berulang kali soalan yang sama.. tapi arun aziz tidak pernah memarahi rakan-rakannya yang prihatin terhadapnya..

sehinggalah pada waktu makan malam, arun aziz memegang biskut yang baru dicelup kedalam milo panas lalu menyuap kedalam mulutnya menggunakan tangan kiri.. "kau tak geli ke makan guna tangan kiri? eeeee.. kotor sial" tegur rakan yang berada disebelahnya.. apabila arun aziz mengetahui bahawa yang menegur itu adalah bob, rakan yang membuatkan tangan kanannya tergeliat.. lantas arun aziz membalas

"nak geli kenapa? yang masuk dalam mulut aku bekas basuhan bontot aku ja bukan bontot kau"

pada ketika arun aziz melafazkan kata-kata itu, arun aziz dapat merasakan ada satu aura yang amat dahsyat berada disekitarnya.. rupa-rupanya kekasih hatinya iaitu nayakarin turut mendengar kata-kata arun aziz.. arun aziz menjadi kaget.. menyesal dengan apa yang telah dilafazkan.. malu.. tidak tahu apa hendak dilakukan dan arun aziz hanya mampu melopong sambil menatap wajah nayakarin yang jelita itu.. nayakarin terus memarahi arun aziz dan berkata

"I tak sangka you makan bekas basuhan bontot you.. fine.. kita breakup!"

p/s : kalau makan pakai tangan kiri sebab tangan kanan sakit, tak beerti ikut amalan syaitan.. tak payah la nak pening-pening.. ombak rindu, cerita panjang lebar tapi pengajaran ciput ja.. tu ja la parodi yang aku nak tiru.. kah kah kah


SUKA DENGAN ENTRY INI?

suka dengan entry ini? dengan menekan butang like, anda berjaya mengurangkan satu urat kedut di wajah anda..
   
terima kasih kerana mengurangkan kedut di wajah sendiri :) semoga anda berada dalam keadaan babyface sentiasa
21 Comments
Comments


21 comments:

iz said...

perghhhh..
ada pengajaran rupanya...
hahahahahaha

♥ Sheeda Ssi ♥ said...

hahahahha..lawak2..

CintaZulaikha said...

hahhahhha...hadoiyaiiii

McCat said...

Ombak rindu x besh...meleretttt

.hack//Legend of the Twilight said...

hahaha mcm mana mamat cina nie boleh ad :D

MaryaYusof said...

LOL!!!

**Bila Comel Jadi Comot** said...

hihi macam2 lah

Cik Ungu Kamila said...

lepas aku baca entri ni, aku x rasa loser lg sbb x tgk Ombak Rindu. Keh3.

anGah said...

dah la lama tak update, sekali update kisah ombak rindu lak.. haha

epics said...

tgk ombak rindu lettew.

deen azmee said...

hahahahha.. terbaek dowhhhh.. cite ni lagi tragis dari filem asal kot... ;)

Faiz Tapit said...

hai ander aziz. pinjam tgn

shafiq ahmad said...

siak! penat aku baca lama2..

aima said...

haha...arun aziz dgn naya karin adalah stephen chow and zhoa wei...haha

Cik Miza said...

ha ha. sokong sangat. mana tah pengajaran. break-up lah.

miera mieraei said...

hahahahhaa...lawak2..

Crew Fathi said...

cet.. macam-macam toi.. haha..

Tornado Assassin said...

huhu

Anonymous said...

giler gelak aku... heeehee

Anonymous said...

????

rendy said...

Hahaha steven chow suka sangat

Post a Comment

Kedah Blogger Community Entertainment Humor Blogs
tubelawak.blogspot - hiburan seisi keluarga video,gambar,cerita,youtube,tube,lawak,kelakar,lucu,jenaka,gelak,video lawak,video kelakar,video lucu,video jenaka,lucah,seksi,rempit,awek,gambar lawak,gambar lucah,gambar seksi,gambar,lucah,myspace,seksi,facebook,lucah,awek,rempit,video,awek,lucah,melayu,3gp,seksi,artis,aku,lisa surihani,fasha sandha,gay,melayu,tips,trick,tutorial,blog,malaysia

rakan-rakan busuk