Wednesday, February 17, 2010

lebuhraya utara selatan yang seram

lebuhraya utara selatan yang seram

kisah seram ini adalah cerita benar yang pernah berlaku dalam hidup aku.. dulu masa aku buat diploma kat penang, setiap minggu aku ulang-alik dari penang ke kedah sebab nak teman mak aku kat kedah.. ada sekali tu, aku naik moto sorang-sorang melalui lebuhraya utara selatan pada pukul 1:00 am untuk pulang ke kedah (masa tu banyak keja, so balik lewat pagi) tiba-tiba aku ternampak ada dua orang mamat tengah repair moto tepi jalan.. 

mula-mula macam takot gak nak berenti tolong.. tapi bila ternampak ada sticker pekida kat moto diorang so aku tolong (bajet diorang ni persatuan kebajikan dakwah islamiah) ahaha.. masa tu aku konon-konon nak bantu la diorang ni repair moto.. sambil mamat sorang lagi dok rakam video pakai handphone (agaknya tengah boring kot tersadai tepi highway).. dah lama sangat dan tak dapat kenal pasti kerosakan, so aku bagi cadangan.. sorang mamat naik moto ngan aku, then sorang lagi naik moto rosak tu sambil aku tolong tunda moto diorang pelan-pelan sampai perhentian gurun..


bila dah sampai perhentian gurun, kami lepak minum sambil tunggu member diorang yang lain sampai ke perhentian gurun(kawan dia ni mekanik moto duduk tak jauh dengan area gurun).. masa lepak minum tu, mamat yang rakam video tadi 'play' balik video yang dia rakam masa kat tepi highway.. dan.. jeng jeng jeng.. ada perempuan rambut panjang berjubah putih tengah lepak ngan kami sekali masa kat tepi highway tu.. ahahaha.. serious shit!! ini bukan main-main.. 

bila membe diorang yang mekanik tu sampai, kami terus blah sama-sama dengan muka cuak macam nak mati sekoQ sekoQ.. ahahaha.. pengalaman yang cool! diulangi.. ini cerita benar!

video : rakaman di tempat kejadian - lebuhraya utara selatan


Related 

Posts with Thumbnails
Share This

11 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. seram tk? tk nk tgk dulu memalam ni.. seram lak! hehehe..

    ReplyDelete
  3. cehh !! x seram pun video tu ekeke

    ReplyDelete
  4. salam dari kami. semoga kita semua beroleh kesejahteran dua dan ahkirat.

    ReplyDelete
  5. sengal gila.. ni bukan cite Harold & Kumar Go to White Castle ke.. wakakaka

    ReplyDelete
  6. ahahaha.. HnK white castle best!!crita yang tak perlu berfikir banyak.. tgk ja dari mula sampai habis.. rilek otak.. aahahha.. layan gelak

    ReplyDelete
  7. why u pee next to me?

    ReplyDelete
  8. caih..ingtkan btl..seram gak arr firt baca t..coz kena lalu jln tu hari2..

    ReplyDelete

Designed By Blogger Templates